Beste speler/stam van het jaar 2015?

DeletedUser75236

Guest
Idd moest glory een fatsoenlijke aanvalscoordinator gehad hebben en de spelers niet vies waren om op de clears na ook veel fakes mee te sturen zat PNT ook zwaar in de problemen. Gewoon doordat ik zorgde dat er vanuit PNT altijd aanvallen liepen dwongen we glory vaak tot deffen. Echte reacties zijn er nooit geweest. Nutteloze acties zoals bv slopen van peuter power (wie die aanval opgesteld heeft heeft geen inzicht in het spel :p). Ook moesten jullie gewoon doordrukken op Adimantus. Moest dat account gevallen zijn stonden we nooit zover als nu. Enja toen we zestien en zervanic opgeruimd hadden kwamen onze phalanx gewoon loodrecht op jullie phalanx. Vanaf dat moment wist ik dat we de oorlog zouden winnen ^^

Nou aan wat ligt het nou juist, een aanvalscoordinator die een plan opstelt en zijn clears stuurd en vervolgens achter iedereen aanzit maar de helft doet niet eens de moeite om een PM te openen.
Dus, fatsoenlijke aanvalscoordinators genoeg alleen geen fatsoenlijke spelers.
En daar heeft elke speler van Glory aan bijgedragen.
Adi had zeker al lang opgeruimt moeten zijn, zouden we nu eigenlijk niet eens meer over mogen praten.
Nou ja misschien over de 36minuten dan :D
En ja Zervanic weg, je weet ook hoe dat komt.
Opeisen van alle stamdef en die niet krijgen en wegwezen, komt je dat bekend voor? ;)

En @ Rejoin.
Bij de komst van Jack,Jorn en Warre dacht 80% van Glory al gewonnen te hebben.
Dachten dat zij PNT rechthielden, alles deden etc.
Kennelijk hard tegen gevallen :D

Maar iedereen kan met mooie verhaaltjes komen over het doen en laten binnen een stam.
 

DeletedUser62436

Guest
wauw, wat veel bullshit in 1 post john, je begint weer bijna zo te posten als voor je nog in glory zat :p

Stuur anders wat gs'en door, dan kunnen we sneller edels aanmaken

nah te lui, heb al niet eens de motivatie om de 10 aanvallen per dag van party te deffen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou aan wat ligt het nou juist, een aanvalscoordinator die een plan opstelt en zijn clears stuurd en vervolgens achter iedereen aanzit maar de helft doet niet eens de moeite om een PM te openen.
Dus, fatsoenlijke aanvalscoordinators genoeg alleen geen fatsoenlijke spelers.
En daar heeft elke speler van Glory aan bijgedragen.
Adi had zeker al lang opgeruimt moeten zijn, zouden we nu eigenlijk niet eens meer over mogen praten.
Nou ja misschien over de 36minuten dan :D
En ja Zervanic weg, je weet ook hoe dat komt.
Opeisen van alle stamdef en die niet krijgen en wegwezen, komt je dat bekend voor? ;)

En @ Rejoin.
Bij de komst van Jack,Jorn en Warre dacht 80% van Glory al gewonnen te hebben.
Dachten dat zij PNT rechthielden, alles deden etc.
Kennelijk hard tegen gevallen :D

Maar iedereen kan met mooie verhaaltjes komen over het doen en laten binnen een stam.

Over de 36 minuten kan je wel praten maar over je eigen compleet falen van deze wereld niet? :rolleyes: Als er iemand hier flink overrated word ben jij dat. Grote mond over alles en het beter denken te weten... Op het AF grootste bullshit blijven verkondigen die er bestaat hier boven als duidelijkvoorbeeld weer aangegeven... Zervanic weg door het leaven van de spelers die de stam def niet kregen :eek: Vind het ook een beetje natrappen wat je doet naar de spelers en vooral naar mark ( niet full-time) die daar zoveel tijd in heeft gestopt. terwijl je zelf je eigen account niet eens recht hield waardoor zervanic nog groter front kreeg maar wel met het vingertje wijzen naar ons dat wij quitten omdat wij geen def zouden hebben gekregen kun je jezelf nog belachelijker maken:D


Nog grotere onzin is het dat glory dacht dat Jack,Warre en ik PNT recht hielden... nergens heeft iemand dat gezegd of ook maar een moment gedacht buiten jou wss gelaten dan... Wij hielden PNT niet eens recht wij hielden alleen de linker onder hoek recht met bloed, zweet, tranen en heel weinig nacht rust :p
 

DeletedUser75910

Guest
Over de 36 minuten kan je wel praten maar over je eigen compleet falen van deze wereld niet? :rolleyes: Als er iemand hier flink overrated word ben jij dat. Grote mond over alles en het beter denken te weten... Op het AF grootste bullshit blijven verkondigen die er bestaat hier boven als duidelijkvoorbeeld weer aangegeven... Zervanic weg door het leaven van de spelers die de stam def niet kregen :eek: Vind het ook een beetje natrappen wat je doet naar de spelers en vooral naar mark ( niet full-time) die daar zoveel tijd in heeft gestopt. terwijl je zelf je eigen account niet eens recht hield waardoor zervanic nog groter front kreeg maar wel met het vingertje wijzen naar ons dat wij quitten omdat wij geen def zouden hebben gekregen kun je jezelf nog belachelijker maken:D


Nog grotere onzin is het dat glory dacht dat Jack,Warre en ik PNT recht hielden... nergens heeft iemand dat gezegd of ook maar een moment gedacht buiten jou wss gelaten dan... Wij hielden PNT niet eens recht wij hielden alleen de linker onder hoek recht met bloed, zweet, tranen en heel weinig nacht rust :p

En met 80% van de stamdef :p
 
Reactiescore
1.367
En als je me niet kent, ik ben Jens! Speel op United Masters en organiseer zowat elke leuke (en succesvolle) aanval op Glory ^^ Heeft samen met narko adimantus terug op de kaart gezet ^^

Hoi jens, had ik je skype? Kheb namelijk 3 jensen van TW erop :eek:
 

DeletedUser40193

Guest
AW: Re: Beste speler/stam van het jaar 2015?

En met 80% van de stamdef :p

Ik weet dat die discussie toen mede heeft gezorgd dat Jorn en Jack daar gestopt zijn, maar ik geef hen eigenlijk gelijk over dat punt. Heb een paar keer de vv van adi gehad om wat te snipen en het aantal stacks was wel veel, maar nog lang niet genoeg om het account te deffen zonder quasi constant online te zijn, waar er te weinig mensen wilden vv'en.

Het zou zeker kunnen dat het 80% van de stamdef was, maar we weten dat die 80% de verhouding is van (Def op Adimantus / VEEL TE WEINIG stamdef) en niet van (Veel te veel def op Adimantus / Een gezonde hoeveelheid stamdef).
 

DeletedUser62436

Guest
Jack en jorn gaan ook echt niet zomaar teveel deff aanvragen hoor -.-" Zijn erg goede deffers. waren zij er niet opgekomen na het geflopte noob team ervoor hadden we adimantus weg gebeukt met 1 fake massa xD
 

DeletedUser

Guest
Jack en jorn gaan ook echt niet zomaar teveel deff aanvragen hoor -.-" Zijn erg goede deffers. waren zij er niet opgekomen na het geflopte noob team ervoor hadden we adimantus weg gebeukt met 1 fake massa xD

Voorlopig is het jorn die het account adimantes met 36 minuten vergalt heeft en uiteindelijk daardoor, door het vele aanvallen met sloopclears fakes vanuit glory een puinhoop was.Jack en Jorn hadden genoeg stamdeff aangevraagd zelfs grote stacks in achterland.Ook hun konden het niet aan om te deffen al was het erg veel werk en online tijd nodig.Daarom Respect voor degene die het wel op de rails kreeg .En dom van Glory dat ze niet doorgingen op Adi



Mvg Mrgrizzly 41 PNT
 

DeletedUser62436

Guest
Eh lol, ze konden het niet deffen? Tis door hun dat adi op dat moment bleef staan. Ze deden het erg goed zelfs. Je doet ze echt heel veel te kort hier...
Daarbij verkonding je nog is onzin ook, want glory is altijd blijven gaan op adi. Iets wat juist facking stom was, we hadden veel beter blijven faken en andere targets wel hard aangepakt. Zoals grizzly en mjs
 

DeletedUser73163

Guest
Eh lol, ze konden het niet deffen? Tis door hun dat adi op dat moment bleef staan. Ze deden het erg goed zelfs. Je doet ze echt heel veel te kort hier...
Daarbij verkonding je nog is onzin ook, want glory is altijd blijven gaan op adi. Iets wat juist facking stom was, we hadden veel beter blijven faken en andere targets wel hard aangepakt. Zoals grizzly en mjs

hou dat maar bij Grizzly. mjs is veel te pro natuurlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Eh lol, ze konden het niet deffen? Tis door hun dat adi op dat moment bleef staan. Ze deden het erg goed zelfs. Je doet ze echt heel veel te kort hier...
Daarbij verkonding je nog is onzin ook, want glory is altijd blijven gaan op adi. Iets wat juist facking stom was, we hadden veel beter blijven faken en andere targets wel hard aangepakt. Zoals grizzly en mjs


Echt je snap er geen hol van blijkt dus hieruit haha
 

DeletedUser75236

Guest
Over de 36 minuten kan je wel praten maar over je eigen compleet falen van deze wereld niet? :rolleyes: Als er iemand hier flink overrated word ben jij dat. Grote mond over alles en het beter denken te weten... Op het AF grootste bullshit blijven verkondigen die er bestaat hier boven als duidelijkvoorbeeld weer aangegeven... Zervanic weg door het leaven van de spelers die de stam def niet kregen :eek: Vind het ook een beetje natrappen wat je doet naar de spelers en vooral naar mark ( niet full-time) die daar zoveel tijd in heeft gestopt. terwijl je zelf je eigen account niet eens recht hield waardoor zervanic nog groter front kreeg maar wel met het vingertje wijzen naar ons dat wij quitten omdat wij geen def zouden hebben gekregen kun je jezelf nog belachelijker maken:D


Nog grotere onzin is het dat glory dacht dat Jack,Warre en ik PNT recht hielden... nergens heeft iemand dat gezegd of ook maar een moment gedacht buiten jou wss gelaten dan... Wij hielden PNT niet eens recht wij hielden alleen de linker onder hoek recht met bloed, zweet, tranen en heel weinig nacht rust :p

Overrated? Niemand hoeft mij te raten en zullen ze zeker nooit moeten doen. Wel lachen hoe je wanneer je rechtstreeks aangevallen word gelijk komt reageren.
Vertel me even welke bullshit ik zou verkopen? Graag Quote's met onderbouw.

Het feit dat Erotisch Fruit op een gegeven moment dorpen verloor aan de kant van Zervanic, hoe kwam dat denkje?
Ik wil je anders wel even alle berichten + logs naast elkaar leggen.
Dan kan je zien hoe JIJ telkens voor de edels stacks wegtrok. Had ocharme 6 stacks en hier en daar 2-3 deffjes in een dorp en die verdwenen allemaal vlak voor de edels. Berichten/screenshots genoeg om dat te bewijzen, dat weet je zelf ook wel.
Je wist ook best goed dat Fruit uit 60-70% off bestond en dat de def zelf al 12uur+ moest lopen.
En ja ik zal best ook genoeg fouten gemaakt hebben.
Maar wat verwacht je precies? Ik stak elke dag 8uur in TW, dit na een werkdag van 12h. Tel dan maar even hoeveel uur slaap er overbleef. 6 Weken lang, Tags 24/7 verkeerd. Ik kon niet meer doen dan het beste ervan maken, wat jij totaal niet gedaan hebt. Of ja misschien wel, voor een weekje of 2-3 totdat je zelf eens een wave kreeg en gelijk down ging.
Verder betrek jij Mark hierin, niet ik. Ik heb geen slecht woord over Mark gezegd voor zover ik weet.

Moest ik ergens een gaatje in mijn zeer drukke agenda vinden om 50k berichten terug te lezen zou ik je wel met printscreens confronteren waar je duidelijk zegt dat jij zowaar 80% van het werk binnen PNT deed.
Keer kijken of je dan nog komt om iemand persoonlijk aftebreken zonder enige feiten te kennen.

Zullen we het even over Grutte hebben anders?
Ik heb toch wel duidelijk gelezen; Jorn wilt alleen spelen als Grutte volgestackt word.
Door wie is dit gelogen? Door de contactpersoon? Of waren die kopie's van dat gesprek vervalst?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76883

Guest
de enige reden dat erotisch fruit niet overeind bleef, is door twee punten.
1. te weinig def/aandacht van de stam. Het account was makkelijk te redden als er wat meer def kwam. Daarnaast was het ook een veel belangrijker account dan men dacht of veronderstelde.
2. Zervanic die veel te egoïstisch gereageerd heeft. Peuter Power heeft zervanic gefaked/gescout bij het front met erotisch fruit. Uit die rapporten kwamen volle off dorpen naar voren met sommigen zelfs edels erin. lol... Als hij niet zo egoïstisch had gereageerd maar Peuter Power had gestopt dmv dat overgenomen cluster onder vuur te nemen, dan had Erotisch fruit nu nog op de wereld gestaan. Zelfde geldt voor zervanic op de originele plek. Het enige moment dat Fruit een dreiging voor mij was geweest, was het moment dat Mylittlepowny en De wannes dat cluster goed aanpakten met veelvuldige clears per dorp. Peuter had daar minimale stacks staan, en was zeer gemakkelijk weg te vegen met wat moeite.
 

DeletedUser

Guest
Soms vraag ik me nog steeds af of .E groot was gebleven als jij was gebleven :)
 

DeletedUser74650

Guest
Soms vraag ik me nog steeds af of .E groot was gebleven als jij was gebleven :)

Grot gebleven sowieso, de harmonie had er zeker gebleven. Ben ik van overtuigd. Of dat mijn uiteindelijke doelstelling met mijn plannen gelukt waren gaan we helaas nooit weten.
 

DeletedUser

Guest
Grot gebleven sowieso, de harmonie had er zeker gebleven. Ben ik van overtuigd. Of dat mijn uiteindelijke doelstelling met mijn plannen gelukt waren gaan we helaas nooit weten.

Volgens mij was de grootste denkfout die je daar hebt gemaakt trans meenemen ipv vitalise toen :D
Al leek het me toen toch vrij bedenkelijk, die hoek daar was zover van het padje geraakt dat ik het zelf ook niet meer wist :p
 

DeletedUser76883

Guest
Vind het wel leuk om deze ook in te vullen. Al zijn de keuzes moeilijk :D

Wie was de beste speler van 2015? Ik ben geneigd Jens te kiezen op offensief gebied. Zijn strategische inzichten op offensief gebied heeft mij veel bijgeleerd. Op defensief gebied Tjakko. Hij was heel sterk op Hessel en wist zelfs van een ramp account nog wat te maken. Bleef zich er ook voor inzetten.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Ik kies hier voor Thijs. Hoewel Jens op specifiek gebied de sterkste is, heeft Thijs op meerdere fronten goede kwaliteiten om een stam draaiende te houden.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Mrgrizzly vond ik de besten in de begin fase. Later in het spel Sprong het trio Tjakko, QM en Heer speurm er bovenuit.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Zervanic. In negatief opzicht. Hij was té egoïstisch en heeft een grote fout gemaakt tijdens de rekrutering van Adimantus, peuter power en eventueel Sjaakmans. Daarnaast té egoïstisch om erotisch fruit in nood te helpen.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jens heeft zich heel erg veel ingezet voor de stam.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Ik denk toch wel echt Mark fulltime. Er zijn weinig mensen die zoveel gezeik en aandacht over zich heen kan krijgen als dat hij dat kan :D.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Ik lees geen troep.
Wie was de beste leider van 2015? qua diversiteit, Thijs. Qua strategisch inzicht, Jens.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Narko. Is en blijft mijn nummer 1 speler hier. wist mij hier te houden terwijl ik wilde stoppen en zorgde voor de motivatie die ik nodig had om door te gaan.
Wie was dé flopspeler van 2015? Ik hoorde dat ene Bassienw ook op deze wereld speelde samen met ene cyndicate?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Team Pink Fluffy Unicorns <3. En sinds kort ook robbert.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Warre. Hij zal zijn praatjes eens moeten waarmaken :D

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? PNT
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Glory sowieso. Door Thijs was het moraal een stuk sterker in Glory ten opzichte van PNT. Dat was de kracht van glory. Pure kracht is PNT gewoon heer en meester.
Welke stam was aanvallend het beste? PNT
Welke stam was defensief het beste? Beiden stammen hebben hun pro en noob moves laten zien. Glory meer heeft moeten laten zien op defensief gebied.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Party fo sho
Welke stam is dé flopstam van 2015? -
Welke stam was dé vijand van 2015? Glory
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Refreh. Ze zeggen nog serieus door te willen. Show me :D
 
Bovenaan