beste mensen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser33379

Guest
hierbij zal ik helaas mijn afscheid moeten gaan nemen van tw.

mods zijn niet meer zoals ze waren.

ze hebben een straffenboom, en weet je wat daarover gezegd wordt?
[14:03] <+tw|ropiloot11> we behouden ons het recht voor om andere straffen toe te passen dan die in de straffenboom vermeld staan ;)

hiermee zeggen ze dus dat het niet uitmaakt of je kijkt naar de straffenboom, dit maakt toch niet uit, want ze mogen toch hun eigen regels bepalen.

Meerdere mensen weten wat er nu met mijn account is gebeurd op w27.
eerst straffen ze me voor duo account, blijkt dus dat je daarvoor eerst een waarschuwing moet geven wat ze niet gedaan hebben.
dan zeggen ze dus maar dat het een fusiefout is, want dan hoeven ze geen waarschuwing te geven.

waar gaat het heen met dit tw team?

je kan nergens mods aanklagen, want ze spelen allemaal onder 1 dakje.
er wordt nooit wat aan gedaan.

ik wil hiermee graag wat aandacht schenken aan die hele slechte mods van tegenwoordig.

en graag dat hier wat reacties op komen van de mensen.

en aan de mods hier, het is niet nodig dit topic meteen te sluiten.
ik wil hier graag wat meer over discuseren.

Groet,
The Incredibles
 

DeletedUser8655

Guest
Heb discussie op chat gevolgd :) wat een onzin is dit toch weer van het tw-team. Toppers bannen ze ----->Noobs kopen Pa -----> Innogames heeft weer geld.
 

DeletedUser

Guest
Toppers edelen teveel --> Nog minder TW spelers --> Minder mensen die PA kopen --> Innogames minder geld --> Reactie Innogames:
Ban de Toppers :cool:
 

DeletedUser23694

Guest
Corrupt en vol met treiterijen. Dat is mijn ervaring inmiddels met de gamemods. Kan niet anders concluderen. Ik ben zelfs mijn vertrouwen verloren dat gamemods onpartijdig handelen. Het is te opvallend als je een woordenwisseling met bepaalde personen of groepen hebt, dat je een dag later onder een ban ligt. Om nog even extra te treiteren houden ze je account een paar dagen op slot en gooien ' em daarna met een excuses open. Zeer spijtig, maar ook mijn vertrouwen is tot ver onder het 0 punt gedaald.
 

DeletedUser53131

Guest
§11) Manieren om Klachten neer te leggen

Wanneer je het bij een schorsing niet eens bent met een beslissing van een moderator kan je vragen om een tweede mening door een andere moderator.

Indien je een klacht wilt neerleggen over het functioneren van een moderator of over het algemene beleid van tribalwars.nl kan je dit in een supportaanvraag doen. Richt je supportaanvraag aan Community-Management (Duckje of Kaneel)

Verder kan ik niet veel meer betekenen voor je.

§2: Ongewenste inhoud
8.Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.

dus het spijt me maar hier moet een slotje op.
 

DeletedUser53131

Guest
Het topic word heropend maar het moet binnen de forum regels blijven of het word gesloten.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
interesse in de supports telezen? :p

Ik vind het gewoon grappig eigenlijk, game mods bannen vaak verkeerd of onterecht (ik ben big gun nog niet vergeten) en vaak gaan onterecht beschuldigde vervolgens ragen op het forum. En terecht trouwens, een forum account bannen kan nog. Maar eerst iemands geld aannemen en hen laten betalen voor iets en daarna straffen voor iets wat voor deze betalingen is gebeurt zonder terugbetalingen klopt gewoon niet. Dit is gewoon soortement van fraude;).
 

DeletedUser59552

Guest
Mee eens, er is te veel al gebeurd waarin een ban zeer twijfelachtig is, ook valt het me op dat ze op dit forum enkel een bericht verwijderen of veranderen als er iets slechts over hun of hun vriendjes wordt gezegd, als het gaat om onbekende mensen van hun, gebeurt er niks.

Ik weet niet hoor mods, maar ik ben lange tijd gestopt met het reageren op het AF ivm dit soort randzaken, heb al 2x een waarschuwing gehad voor iets totaal debiels en sommigen roepen dingen tegen de regels in en daar gebeurt niks mee. Dit is iets wat nou niet bepaald eerlijk genoemd kan worden.

Mooie en top accounts stoppen hier, nu weer the inc. Ik weet niet of er een nieuw team op komt of dat het op grijs gaat, maar iig gaat een speler ervan weg en dat is alleen al zeer spijtig. Ik ben nu wel erg benieuwd of jullie modjes nu lekker hierop zitten te geilen, aangezien ik betwijfel of jullie mod zijn om er een leuke wereld van te maken! Iedereen betaalt hier geld omdat ze het een leuk spelletje vinden, maar steeds meer toppers stoppen vanwege debiele beslissingen van jullie mods. Zo geldgeil zijn jullie, echt extreem gewoon...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan