Beste defence dorpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser50540

Guest
Waar jij nu mee bezig bent is zeiken als een ego.

Sorry dat ik het zeg hoor en ik hoop dan ook dat je het niet al te erg op vat maar sinds je eerste staat is je ego juist vergroot.

Ik zag je eerst nog als een ervare speler die de eerste plaats verdient en dan niet alleen qua ervaring maar ook qua gespreksvoering en omgang met andere.

Over dat tweede begin ik nu steeds meer te twijfelen.

Als een mede TW-collega vraagt over hoe je een deff dorpje het best kan vol zetten lijkt het mij ongeacht of deze ervaring heeft normaal dat je antwoord geeft.

Vat dit op als kritiek wat het is geen offensief tegen jou en je account en je omgang op TW en het TW-forum :eek:

Mvg,
Milan | Quarza Liqado Xinea | BaBu.

Ik ben nog gewoon het zelfde gebleven sinds de dag dat ik 1ste sta.
ik snap zeker wel wat je bedoelt. de vraag is aleen waarom het zo geformuleerd moet worden.
misschien om het gene wat ik daarnet zei :confused:.

Overigens help ik ingame veel spelers met het opbouwen van hun strategieën. Vven en dergelijke.
wat dat betreft zal ik nooit veranderen. ik ben een zeer sympathieke speler. die altijd wel van een lolletje houd.

Als dit verkeerd over komt. bied ik mij oprechte excuses aan want zo is het niet bedoelt.
 

DeletedUser40402

Guest
Waar jij nu mee bezig bent is zeiken als een ego.

Sorry dat ik het zeg hoor en ik hoop dan ook dat je het niet al te erg op vat maar sinds je eerste staat is je ego juist vergroot.

Ik zag je eerst nog als een ervare speler die de eerste plaats verdient en dan niet alleen qua ervaring maar ook qua gespreksvoering en omgang met andere.

Over dat tweede begin ik nu steeds meer te twijfelen.

Als een mede TW-collega vraagt over hoe je een deff dorpje het best kan vol zetten lijkt het mij ongeacht of deze ervaring heeft normaal dat je antwoord geeft.

Vat dit op als kritiek want het is geen offensief tegen jou en je account en je omgang met mede TW'ers.

Mvg,
Milan | Quarza Liqado Xinea | BaBu.

Dit vind ik dus grote zever, sorry dat ik het zeg :rolleyes:

Dit is een vraag. Een vraag hoort in het vragenforum, niet op het wereldforum van de wereld waarin je speelt. Wanneer je elke vraag zou stellen in de wereld waarin jij speelt dan staan er hier binnen een week 20 topics te blinken en dat is zeker nefast voor het spamgedrag op de wereld. Wanneer er zo'n mooi subforum vragen staat vanboven het AF hoef je niet volledig naar beneden te scrollen om het op de wereld te posten.

Ik hoop dan ook ten volle dat, mocht je nog eens de neiging hebben zo'n post vol zever te posten, je hier minimaal 2 keer over nadenkt, waarvoor dank.
 

DeletedUser16899

Guest
Dit hoort ten eerste niet op dit wereld forum, maar op het vragen forum.
Om er nog even bij te vermelden.. Er is geen beste defence dorp. Het ligt er maar net aan waar de aanvaller mee aanvalt.

In vervolg kan men posts of topics gewoon melden inplaats van te vragen om een slotje. Scheelt een hoop gespam.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan