Beste Co-speler.

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat VA niet verdiend om eerstes te staan, maar ik zeg wel dat hij tot nog toe niets bijzonders heeft laten zien waardoor je zou kunnen zeggen dat hij met recht eerstes staat. Om even simpel te illustreren wat ik bedoel:

-dorpjes van AnonymousNL, je mag een steekproef doen, je mag ze allemaal controleren, maar al die dorpjes worden in afzienbare tijd overgenomen nadat AnonymousNL ze van 1??1 heeft genomen.
-BB-dorpjes van Fyuryus.
-Dorpjes van Nilpheria en Crazydamonk (zie vorige post voor deze beargumentatie)
-Dorpjes van weet ik veel wat voor kleine spelertjes die nooit een serieuze tegenstander kunnen geweest zijn
-Altijd al een veilige ligging gehad tussen depaashaas, holenbeer en fyuryus in.
-Overnames van Quiet./Quiem

De enigste wat je nog eventueel zou kunnen zien als iets dat wat meer bewijst zijn de 3 overgenomen dorpjes van onlinekiller1. Ik denk dat de speler veel meer kan, maar dat hij ook de kans niet heeft gehad om zich te bewijzen en dat hij een wat makkelijkere ligging had.

En dit klopt ook zeker!
 

DeletedUser

Guest
Doe eens allemaal rustig..

Ik sta eerste, dan heb je altijd haters, so be it!

Overal zie ik verhalen ontstaan, terwijl mensen niks over mij weten of kunnen weten. Puur en alleen allemaal speculaties.

Enkele statements van mensen hier op het AF zal ik eerst eens weerleggen:

1) Geen weerstand?
Weerstand kan je niet kopen.. Weerstand krijg je of niet! Ik ontken niet dat het op sommige gebieden mij voor de wind is gegaan, maar aan de start van de wereld heb ik het zeker moeilijk gehad.
Één complete stam + Fyuryus en nog een paar van zijn vriendjes tegen me.. (Its a Depression,
Dat was in de fase dat iedereen 2/3 dorpen had + edels.



2) Internen?
Dit valt volgens mij ook al redelijk mee. Ik heb er niet voor gekozen dat spelers stoppen en zal er toch door moeten om bij het front te komen? Als het er volgens Lord Dwerg 130 zijn zal het wel.
Ik heb ook barbaren geedeld van Fyuryus.. Was het mijn keuze dat hij op delete ging? Nee.. Ik had liever dat hij nog naast me lag.


3) Tijd over?
Ik zie The Fallen beweren dat ik genoeg tijd heb.. Zou niet weten waar hij dat vandaan haalt, aangezien ik solo speel en ook gewoon een sociaal leven heb, werk etc.

4) Onlinekiller die beweert dat ik 's nachts om 3u edels stuur.
De laatste edels die ik heb gestuurd zijn om 1u of half 2 's nachts en niet om 3 uur... Ik kan ze ook best om 3u sturen, maar dat doe ik gewoon uit principe niet ;) 1u vind ik daarintegen een normale tijd waarop mensen wakker 'kunnen' zijn!

5) Crazydamonk/Nilpheria
Dat hun geen deftige weerstand bieden of vv vragen kan ik ook al niks aan doen? Of moet ik voor hun een vv gaan regelen voor de weerstand?

Al met al, het is er nog niet hard aan toe gegaan, maar dat zal zeker gaan veranderen met Onlinekiller en Anonymous als buren!

Wel vind ik het jammer dat mensen dingen beweren die ze helemaal niet weten of kunnen weten!

En The Fallen, beter ga je eerst eens naar jezelf kijken. Waarom stop je zelf op deze wereld als je het allemaal zo goed weet?
 

DeletedUser

Guest
@ Va

het ging er meer om dat er gezegd werd dat ik dorpen verloor, terwijl ik daar niks tegen kon doen.
Op het moment dan.
Want ik lag overigens te slapen. en de volgende ochtend was ik 3 dorpen kwijt.
Maar ik snap dat jij overdag minder tijd hebt , en ik snachts.
het was geen opmerking direct naar jou gericht maar meer naar Lord dwerg.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me nogsteeds af hoe jullie erbij komen dat ik iedere nacht online ben en overdag slaap..
 

DeletedUser68101

Guest
Beste Co-speler. zegt de titel.

Welja ken de rest ni zo goed in de stam
Maar vind T. waar ik ben gaan co'en op silenceg een super Co :D
we doen samen veel en voor onze nieuwe co waren we al een actief team :)
en hoop dat onze derde co (M.) ook zo'n zot is die veel plezier kan maken op w27 :D
en dan ja kan het spelletje beginnen :cool:
 

DeletedUser66217

Guest
Doe eens allemaal rustig..

Ik sta eerste, dan heb je altijd haters, so be it!

Overal zie ik verhalen ontstaan, terwijl mensen niks over mij weten of kunnen weten. Puur en alleen allemaal speculaties.

Enkele statements van mensen hier op het AF zal ik eerst eens weerleggen:

1) Geen weerstand?
Weerstand kan je niet kopen.. Weerstand krijg je of niet! Ik ontken niet dat het op sommige gebieden mij voor de wind is gegaan, maar aan de start van de wereld heb ik het zeker moeilijk gehad.
Één complete stam + Fyuryus en nog een paar van zijn vriendjes tegen me.. (Its a Depression,
Dat was in de fase dat iedereen 2/3 dorpen had + edels.



2) Internen?
Dit valt volgens mij ook al redelijk mee. Ik heb er niet voor gekozen dat spelers stoppen en zal er toch door moeten om bij het front te komen? Als het er volgens Lord Dwerg 130 zijn zal het wel.
Ik heb ook barbaren geedeld van Fyuryus.. Was het mijn keuze dat hij op delete ging? Nee.. Ik had liever dat hij nog naast me lag.


3) Tijd over?
Ik zie The Fallen beweren dat ik genoeg tijd heb.. Zou niet weten waar hij dat vandaan haalt, aangezien ik solo speel en ook gewoon een sociaal leven heb, werk etc.

4) Onlinekiller die beweert dat ik 's nachts om 3u edels stuur.
De laatste edels die ik heb gestuurd zijn om 1u of half 2 's nachts en niet om 3 uur... Ik kan ze ook best om 3u sturen, maar dat doe ik gewoon uit principe niet ;) 1u vind ik daarintegen een normale tijd waarop mensen wakker 'kunnen' zijn!

5) Crazydamonk/Nilpheria
Dat hun geen deftige weerstand bieden of vv vragen kan ik ook al niks aan doen? Of moet ik voor hun een vv gaan regelen voor de weerstand?

Al met al, het is er nog niet hard aan toe gegaan, maar dat zal zeker gaan veranderen met Onlinekiller en Anonymous als buren!

Wel vind ik het jammer dat mensen dingen beweren die ze helemaal niet weten of kunnen weten!

En The Fallen, beter ga je eerst eens naar jezelf kijken. Waarom stop je zelf op deze wereld als je het allemaal zo goed weet?

Ik was al aan het hopen dat je hier zou komen om je reputatie te verdedigen.. Dat kon ook niet anders, en je hebt me zeker niet teleurgesteld!

Even voorafgaand,

Als aller eerste, ik lever opbouwende kritiek.. Geen "haat", dan het volgende: Ik lever ook geen kritiek omdat je nummer 1 bent. Dat je daar direct verband tussen ziet laat eigenlijk alleen maar zien hoe je over jezelf denkt. Tenslotte is "geen nummer 1 waardig" niet hetzelfde als: "Ik gun het hem niet, want hij is nummer 1".

Dan nog het punt waar je zegt dat we wat weten over je, dat is niet waar. Dat heb ik of anderen nooit over je gezegd, het enige wat ik zei is dat ik op basis van de statistieken wel kan vaststellen hoeveel moeite je hebt gehad met het veroveren van je dorpen. Speculaties zijn het dan ook zeker niet, gezien het verband er wat anders uit ziet dan wat jij de wereld verteld.

Dan ingaand op je daadwerkelijke stukje weerleggingen.

1.

Ik ben heel blij dat je twee/drie weken na je start last hebt gehad van een stam.. Blijkbaar niet voor al te lang, anders zat je niet met Fyuryus in één stam. Weerstand kan je niet kopen daar heb je gelijk in, maar je kan er wel op afgaan. Het is niet alsof je er met spoed op af wilde gaan, en blijkbaar was je nog trots op je goede stijging ook, ondanks de geringe weerstand die je had. Zoals je wel snapt gaan in TW kansen ook gewoon op, de kans dat je met 100 "pro's" in één continent ligt is niet reeël en waarom? Omdat kansen ervoor zorgen dat die verdeeld worden. Kansen hebben er ook voor gezorgd dat je niet al te veel goede spelers bij je in de buurt had.. Maar daarentegen was jij degene die ervoor zorgde dat de enige goede spelers die er waren jou niet aanvielen doordat je ze joinde. Dus weerstand kan je weldegelijk opzoeken.

2.

Internen, soms is het nodig ja.. Maar je misinterpreteert nu wat ik probeer te zeggen. Ik heb het niet over internen ALLEEN, maar over het hele concept "makkelijke dorpen" en daar valt internen ook onder. Soms kan je er niks aan doen, dat klopt. Maar in de mate waar in je makkelijke dorpjes opdeed kon/kun je wel gaan snijden. Zoals hier boven staat, de enige écht uitdaging die je ooit hebt gehad joinde je.

3.

Tijd over? Ik had ook genoeg tijd over hoor, ondanks dat ging dat voor mij ook op. Die "tijd over" slaat dan ook op het vermogen om goed te kunnen farmen, niet dat je 24/7 dit spel zou spelen.

4.

Heeft geen verband met mij, kan daar dus ook niet op reageren.. Dat zal onlinekiller moeten doen.

5.

Ook niet voor mij, maar kan hier wel mijn zegje over doen. Je ziet wederom het geheel niet, internen, zwakke weerstand, geen vv's enzovoorts worden niet los gezien, maar als een opsomming van al die dingen bij elkaar. Die vormen toch wel mijn mening over jou dat je niet nummer 1 waardig bent. Je kan niet overal op snijden dat is waar, maar je kunt weldegelijk op een paar van die dingen snijden & als je dat niet doet stapelt het zich vanzelf op.

Wel vind ik het jammer dat jij mij, en anderen woorden in de mond legt & over dingen een oordeel kunt geven zonder dat je het juist interpreteert.

En VA, dit is de meest zinloze opmerking die ik in jouw hele post heb gelezen. Goed weten en stoppen hebben to-taal geen verband met elkaar. Ik stopte omdat ik zulke late gameplay niet leuk vind, eenmaal je dominantie op orde is het simpelweg nog bashen.

Dan als aller, allerlaatste.. Wil ik nog even kwijt dat ik niet persé bedoel dat jij niet rang 1 waardig bent, maar dat je account dat (op basis van de weerstand die het heeft opgelopen) het niet is. Tenslotte kan ik niet oordelen over jou, niet waar? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65664

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
VA (farmen, behulpzaam,...) , LL (vanwege zijn klotecluster, en toch doet die verder)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
/
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Robjes, WSM
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Mijn stam natuurlijk.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
/
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Joep42 (zalige skills)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
/
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
UA1, gezien de leden die ik daar ken.. Zijn heel aardig en kunnen nog spelen ook! ;)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Job, veel van geleerd.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Bjorn(altijd klaar om deff te sturen) als ook DB.ownage.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
Als Quiem kleiner was, joep42
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Opstandig,Joep42, xanth (zie begin start)
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Fyuryus.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Geen idee:p
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
/
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
mijn mama
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Actief team die wat humor hebben
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Sebas (Castiel), Tjeerd (oud-W26, ZjiZje), Jerry (DVS)

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Bij 1

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Spelers bij 1&2, Luuk&Rémon (eigen co's NIMT), Milan (oud-W26, oud-co W30), VA, Jeremy (oud-Xanthi), Ward (LL)

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
1 & 3, ook echt wel meer, maar dit zijn wat mij betreft degenen die zich het best zouden kunnen redden.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Joris (oud-Thor44, W26), Chakib (Oud-Vaneror, W26), beide voormalige stamgenoten maar wat een kinderachtige ventjes.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Geen, goede spelers maken het spel leuker. Als bondgenoot maar ook als vijand. Slechte? Ach, die verdwijnen toch.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Daarvoor is de wereld al een te laat stadium.


8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Geen, te weinig verstand van de spelers buiten Quiem hier om zo al een stam uit te kunnen kiezen.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Luuk, Rick (flor), Pepijn, Ward, en nog wel meer.

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
W27? Call of Greatness

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
---

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
---

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
---

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
Zie 5.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Zie 1

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Ten eerste, moet gezellig zijn, ten tweede, gemotiveerd en actief; ten derde, goed om te combineren qua mogelijke tijden, dat je niet altijd tegelijkertijd erachter kan/wilt. Daarbij, altijd spelers die ik als vrienden ken.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Sebas (Castiel), Tjeerd (oud-W26, ZjiZje), Jerry (DVS)

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Bij 1

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Spelers bij 1&2, Luuk&Rémon (eigen co's NIMT), Milan (oud-W26, oud-co W30), VA, Jeremy (oud-Xanthi), Ward (LL)

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
1 & 3, ook echt wel meer, maar dit zijn wat mij betreft degenen die zich het best zouden kunnen redden.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Joris (oud-Thor44, W26), Chakib (Oud-Vaneror, W26), beide voormalige stamgenoten maar wat een kinderachtige ventjes.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Geen, goede spelers maken het spel leuker. Als bondgenoot maar ook als vijand. Slechte? Ach, die verdwijnen toch.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Daarvoor is de wereld al een te laat stadium.


8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Geen, te weinig verstand van de spelers buiten Quiem hier om zo al een stam uit te kunnen kiezen.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Luuk, Rick (flor), Pepijn, Ward, en nog wel meer.

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
W27? Call of Greatness

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
---

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
---

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
---

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
Zie 5.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Zie 1

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Ten eerste, moet gezellig zijn, ten tweede, gemotiveerd en actief; ten derde, goed om te combineren qua mogelijke tijden, dat je niet altijd tegelijkertijd erachter kan/wilt. Daarbij, altijd spelers die ik als vrienden ken.

Erg bedankt, jij en L. mogen er ook wezen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Joep42 (zalige skills)

:( Ik dacht dat we het altijd zo gezellig maakten, nu lees ik dat je ons niet meer als buur wil :eek:

Maar toch bedankt voor alle complimentjes :D Jullie zijn ook toppers!^^
 
Bovenaan