Beste Co-speler.

DeletedUser66217

Guest
uhuh...:rolleyes:
Zijde 1:
Spelers: vlammende adelaar
Zijde 2:
Stammen: UA1

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 100
Kant 2: 5
Verschil: 95

chart

Leuke statistieken, maar ook wel logisch. In die statistieken staat niet of de spelers van UA1 goed bezig waren, of actief waren.. Alleen maar overnames. Met alle makkelijke & gratis dorpen van VA mag hij ook wel presteren, vind je ook niet? Tenslotte heeft hij een overmacht van 1:4? Iets in die richting.
 

DeletedUser52513

Guest
Leuke statistieken, maar ook wel logisch. In die statistieken staat niet of de spelers van UA1 goed bezig waren, of actief waren.. Alleen maar overnames. Met alle makkelijke & gratis dorpen van VA mag hij ook wel presteren, vind je ook niet? Tenslotte heeft hij een overmacht van 1:4? Iets in die richting.

ik heb dus even gekeken, en het zijn 4 spelers, CrazyDamonk die zit nu in AUA1, we kunnen dus concluderen dat dit account zo goed als opgegeven is wat meestal betekent dat het wel makkelijk ging. AnonymousNL, volgens mij is dit een van de leiders van UA1, dus een voorbeeld functie voor de rest van de stam, niet? Nilpheria, de speler daarvan speelt nu op Erlend, een van de betere accounts in UA1 en ook Onlinekiller1 is zeker niet te onderschatten, deze speler maakte het GITM behoorlijk lastig.

volgens mij valt het dus behoorlijk mee.
 

DeletedUser66217

Guest
ik heb dus even gekeken, en het zijn 4 spelers, CrazyDamonk die zit nu in AUA1, we kunnen dus concluderen dat dit account zo goed als opgegeven is wat meestal betekent dat het wel makkelijk ging. AnonymousNL, volgens mij is dit een van de leiders van UA1, dus een voorbeeld functie voor de rest van de stam, niet? Nilpheria, de speler daarvan speelt nu op Erlend, een van de betere accounts in UA1 en ook Onlinekiller1 is zeker niet te onderschatten, deze speler maakte het GITM behoorlijk lastig.

volgens mij valt het dus behoorlijk mee.

Klopt allemaal wat je zegt, maar om even toch nog wat beter te kijken.. 2 van de spelers hebben niet gek veel meer punten gehad dan grof weg één miljoen. De andere twee staan nog.

Daarbij, zoals je ook kan zien was VA niet de enige die edelde. Hij bashte waarschijnlijk ook niet alleen, maar door zijn overmacht aan dorpen kan hij verschrikkelijk veel farmen.. Dus zal hij ook wel degene zijn geweest die heeft geëdeld (eigenlijk zeker weten, je kunt dat daar gewoon zien). Leider zijn betekent niet gelijk dat je een ster bent in oorlog voeren, of je nu een voorbeeldfunctie hebt ja of nee heeft leider zijn niks te maken met een oorlogsfenomeen zijn.

Wat weten we voor de rest van de rest? Weten we of ze actief waren? Nee. Weten we of er een VV was? Nee. Het enige wat we hier uit kunnen concluderen is dat die dorpen naar VA & zijn maatjes zijn gegaan, voor de rest helemaal niks. Zoals ik al zei, met zo'n overmacht aan makkelijk te verdienen dorpen mag je ook wel wat kunnen tegenover 1 miljoen punten spelertjes. Zelfs al valt hij belabbert aan komt hij in aanmerking om die dorpen te kunnen edelen, gezien de hulp die hij had & het aantal dorpen dat hij heeft.

Zelf veegde ik ook één miljoen punten spelers weg, sterker nog.. Binnen 1 dag, door (uit luiheid) ongetimde clears er uit te gooien. Iedereen kan dat, VA heeft buiten farm & interncapabel te zijn nog niks laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
25 mill odd 5 dorpen verloren 3 gewonnen :rolleyes:
allemaal van VA.
ookal moet ik darbij wel zeggen dat VA vaak de opdracht heeft gekregen mij aan te vallen om me af te leiden van TI

@TFA? had je het over mij met die 1 miljoen spelertjes? want dat klopt niet
 

DeletedUser

Guest
Even ter verduidelijking over de overnames van Nilpheria en Crazydamonk. Nilpheria was een account met weinig tot geen toekomst naast VA. Ik was al tijden opzoek naar een nieuw account voor mij en mijn co. Ik weigerde ook os te vragen aan het grote cluster van UA1. Op een gegeven moment kwam de grote doorzettende massa. Daar heb ik mij twee weken tegen verweerd en toen kwam het aanbod van Erlend kijken. Toen Nilpheria nog actief was is het iets van 7 dorpen verloren, achgoed, een speler van 5 mil tegen 800k is ook een flinke uitdaging die veel tijd zou kosten. Pas nadat we waren overgestapt en het account onder vv hadden achtergelaten zijn er dorpen massaal verloren gegaan. Voor Crazydamonk: de oorspronkelijke speler was overgestapt, had een nieuwe speler geregeld. Alleen was deze in geen velden of wegen te bekennen tijdens de aanvallen, naderhand bleek zijn PC te zijn gecrashed ofzo, leuk en aardig, maar hij had ons dus helaas een beetje laten zitten... Nu verder, AnonymousNL verliest niet bepaald dorpjes aan VA ofzo, meer dorpjes die van 1??1 worden genomen waar VA netjes een edeltje achtertimed, ook niet veel bijzonders... En met onlinekiller is het nog afwachten, die strijd is nog in volle gang :) eerst maar eens holenbeer en 1??1 weg-internen zodat er een normaal front is ;)
 

DeletedUser66217

Guest
25 mill odd 5 dorpen verloren 3 gewonnen :rolleyes:
allemaal van VA.
ookal moet ik darbij wel zeggen dat VA vaak de opdracht heeft gekregen mij aan te vallen om me af te leiden van TI

@TFA? had je het over mij met die 1 miljoen spelertjes? want dat klopt niet

Top, bedankt voor de tip. Heb het direct aangepast. :)
 

DeletedUser

Guest
Strijd is nog in volle gang?
bijna 11/2 maand bezig en ik heb eindelijk even rust :p

Strijd os nog in volle gang?
bijna 1 1/2 maand bezig en ik heb eindelijk even rust :p
 

DeletedUser65908

Guest
@ the fallen

vlammende adelaar heeft misschien wel als persoon een voorsprong tegenover zijn vijanden maar voor zover ik weet speeld een speler nooit alleen in een stam en hoeft hij nooit alleen te deffen, ik denk dat je niet moet klagen op vlammende adelaar dat hij slecht is maar eerder kritiek moet uiten op ua1 voor het slecht verdedigen van hun front accounts en dorpen. ook kunnen ze de vv vragen en dan kunnen de zogenoemde top spelers van ua1 daar dan toch netjes deffen, wie weet lukte het de top van ua1 niet omdat vlammende adelaar inderdaad degelijk kan aanvallen.

de oda die vlammende adelaar heeft is ook niet niets, ja hij is een groot account maar de groei in oda is ook niet in schoten van bijvoorbeeld 1 a 2x per maand, hij valt dus nooit aan met een grote massa maar blijft doorbeuken todat zijn doel bereikt is. Spelers van 1 mio punten werk je ook niet zomaar weg als je een tekort hebt aan edels gezien je maar blijft doorgaan met groeien, of niet soms, de barbaren zijn ook leeg na een tijdje.


verder denk ik dat we niet hier moeten discussieren over vlammende adelaar maar meer on-topic moeten blijven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52513

Guest
Daarbij, zoals je ook kan zien was VA niet de enige die edelde. Hij bashte waarschijnlijk ook niet alleen, maar door zijn overmacht aan dorpen kan hij verschrikkelijk veel farmen.. Dus zal hij ook wel degene zijn geweest die heeft geëdeld (eigenlijk zeker weten, je kunt dat daar gewoon zien). Leider zijn betekent niet gelijk dat je een ster bent in oorlog voeren, of je nu een voorbeeldfunctie hebt ja of nee heeft leider zijn niks te maken met een oorlogsfenomeen zijn.
van de verloren dorpen bij Crazydamonk werd 80% overgenomen door Vlammende adelaar, 15% overgenomen door noobjes die toen pas de ballen kregen hem aan te vallen toen hij neer ging en 5% naar zijn MB tatico omdat VA die laatste paar dorpjes het de moeite niet waard vond
ook AnonymousNL heeft alleen dorpen verloren aan VA netzoals Onlinekiller1

Zelf veegde ik ook één miljoen punten spelers weg, sterker nog.. Binnen 1 dag, door (uit luiheid) ongetimde clears er uit te gooien. Iedereen kan dat, VA heeft buiten farm & interncapabel te zijn nog niks laten zien.
hij basht solo op deze dorpen.
verder heeft Vlammende Adelaar 130 dorpen geinternd van de 852, dat is 15%
volgens mij valt het internen dus ook behoorlijk mee...
 

DeletedUser66217

Guest
@ the fallen

vlammende adelaar heeft misschien wel als persoon een voorsprong tegenover zijn vijanden maar voor zover ik weet speeld een speler nooit alleen in een stam en hoeft hij nooit alleen te deffen, ik denk dat je niet moet klagen op vlammende adelaar dat hij slecht is maar eerder kritiek moet uiten op ua1 voor het slecht verdedigen van hun front accounts en dorpen. ook kunnen ze de vv vragen en dan kunnen de zogenoemde top spelers van ua1 daar dan toch netjes deffen, wie weet lukte het de top van ua1 niet omdat vlammende adelaar inderdaad degelijk kan aanvallen.

de oda die vlammende adelaar heeft is ook niet niets, ja hij is een groot account maar de groei in oda is ook niet in schoten van bijvoorbeeld 1 a 2x per maand, hij valt dus nooit aan met een grote massa maar blijft doorbeuken todat zijn doel bereikt is. Spelers van 1 mio punten werk je ook niet zomaar weg als je een tekort hebt aan edels gezien je maar blijft doorgaan met groeien, of niet soms, de barbaren zijn ook leeg na een tijdje.


verder denk ik dat we niet hier moeten discussieren over vlammende adelaar maar meer on-topic moeten blijven

Je hebt hier wel sterke punten, maar ook hier schiet er wat informatie tekort.
Als je kijkt naar Nilpheria, zoals hij al zei.. In-activiteit. Op zo'n moment stack je een account ook niet meer, want dat heeft simpel weg geen zin. Over dat andere account kan ik niet oordelen, maar dat was waarschijk inderdaad geen geniale actie van UA1 of het was wederom door de in-activiteit.

Dan de ODA.. ODA zegt werkelijk he-le-maal niks. Toen ik 240k punten had viel ons account solo nemo aan (Erlend om precies te zijn). Toen hebben wij voor in die tijd ontzettend veel ODA op gedaan, maar als je 8 miljoen punten hebt stelt dat niks meer voor. Dit geld ook voor VA, makkelijke tegenstanders, of gratis dorpjes.. Dat betekent niet dat hij niet mee heeft gedaan aan massa's of iets dergelijks. Als hij nu één keer aanvalt is hij waarschijnlijk ODA koning van W27, maar dan toch nog de vraag.. Hoeveel stelt dat nu eigenlijk voor als die ODA voortkomt uit gratis dorpjes?

van de verloren dorpen bij Crazydamonk werd 80% overgenomen door Vlammende adelaar, 15% overgenomen door noobjes die toen pas de ballen kregen hem aan te vallen toen hij neer ging en 5% naar zijn MB tatico omdat VA die laatste paar dorpjes het de moeite niet waard vond
ook AnonymousNL heeft alleen dorpen verloren aan VA netzoals Onlinekiller1


hij basht solo op deze dorpen.
verder heeft Vlammende Adelaar 130 dorpen geinternd van de 852, dat is 15%
volgens mij valt het internen dus ook behoorlijk mee...

Tja, zoals hierboven beschreven is hoeven overnames van een speler in UA1 geen fenomeen te zijn.

Dan de 130 dorpen van de 852. Dit is weer zo flauw bekeken en vind het ook ergens wel laf dat je het zo presenteert. Stel nu zijn eerste 130 dorpen waren interns (zal wel niet, maar even het idee).. Dan heeft hij 130x zijn eigen vermogen gratis gekregen. Je bekijkt het uit een statistisch perspectief, maar laten we reeël zijn, dat gaat nergens over.

Dan zijn het niet alleen interns waar ik het over heb, maar ook makkelijke dorpen. Welke tegenstand heeft VA nu daadwerkelijk gehad? Met een ratio van 1:20 kan ik ook dorpen overnemen zonder dat ze gratis zijn, maar die zijn dan ook bijna geen moeite geweest. Natuurlijk doet iedereen dit wel is, TFA bestond ook niet uit alleen maar die hard dorpen.. Maar nooit?..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je weet wel alle dorpen die ik kwijt ben aan VA zijn in een rustige tijd uit een clusterfuck 3 uur in de nacht verstuurd terwijl ik(als een normaal persoon) lag te slapen.
 

DeletedUser52513

Guest
dus? dat heeft er echt niks mee te maken.
zoals we toen dezelfde discussie hadden, je gaat niet even kijken of de vijand er is en dan niet sturen als die er niet is
dat is echt een bull reden
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon niet zeggen dat ik dorpen verlies als ik 1000+ clears over me heen heb gehad en het 5-3 staat. :p
 

DeletedUser66217

Guest
dus? dat heeft er echt niks mee te maken.
zoals we toen dezelfde discussie hadden, je gaat niet even kijken of de vijand er is en dan niet sturen als die er niet is
dat is echt een bull reden

Ik heb geen idee waar je het nu precies over hebt.. Je argumenten zijn ook spontaan verdwenen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat VA niet verdiend om eerstes te staan, maar ik zeg wel dat hij tot nog toe niets bijzonders heeft laten zien waardoor je zou kunnen zeggen dat hij met recht eerstes staat. Om even simpel te illustreren wat ik bedoel:

-dorpjes van AnonymousNL, je mag een steekproef doen, je mag ze allemaal controleren, maar al die dorpjes worden in afzienbare tijd overgenomen nadat AnonymousNL ze van 1??1 heeft genomen.
-BB-dorpjes van Fyuryus.
-Dorpjes van Nilpheria en Crazydamonk (zie vorige post voor deze beargumentatie)
-Dorpjes van weet ik veel wat voor kleine spelertjes die nooit een serieuze tegenstander kunnen geweest zijn
-Altijd al een veilige ligging gehad tussen depaashaas, holenbeer en fyuryus in.
-Overnames van Quiet./Quiem

De enigste wat je nog eventueel zou kunnen zien als iets dat wat meer bewijst zijn de 3 overgenomen dorpjes van onlinekiller1. Ik denk dat de speler veel meer kan, maar dat hij ook de kans niet heeft gehad om zich te bewijzen en dat hij een wat makkelijkere ligging had.
 

DeletedUser

Guest
Stop met ruziemaken! Allemaal! :mad:
Jullie spammen mijn mooie topic onder.. :(
 
Bovenaan