Beste [accnaam] booster (Open brief)

Reactiescore
12
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat die gratis dorpen pakt.

Gratis is altijd goed, want ik blijf een Nederlander , maar is al heel lang geleden dat ik serieus gestart ben en wist niet dat fuseren als iets slechts gezien wordt.
Rare mensen hier. Forum is trouwens niet echt veranderd zie ik al haha.
 
Reactiescore
207
Gratis is altijd goed, want ik blijf een Nederlander , maar is al heel lang geleden dat ik serieus gestart ben en wist niet dat fuseren als iets slechts gezien wordt.
Rare mensen hier. Forum is trouwens niet echt veranderd zie ik al haha.
Het forum zal nooit veranderen. Al er niet tegen kunt zet je je AF account beter op delete denk ik.. Ow ja, dat kan niet. :D
 
Reactiescore
12
O ik kan er zeer goed tegen hoor;)
Was altijd die lul die spelers het bloed onder de nagels vandaan kon halen en reacties kon uitlokken, terwijl het mij echt 0,0 boeit wat er allemaal terug gezegd werd:D
En mijn niveau was altijd een hoop gelul gehalte vaak / weinig wol, maar het feit blijft dan dat dat toch spelers aanzet om toch weer te reageren haha.
 
Reactiescore
207
Dat is net het leuke aan het AF. Aangezien er hier wel een paar kereltjes zijn die hun reputatie hier belangrijk vinden kan je wel eens wat trollen
 
Reactiescore
12
Ja idd dat klopt , maar af en toe moet je dan wel eens een serieuse post plaatsen en ook net niet te ver gaan ,dat je echt tegen schenen gaat aanschoppen en het ingame tegen je gaat werken.

Ben het trouwens wel met howlin eens hoor starten met boost accounts is nergens goed voor zeker niet op dit soort werelden zonder pp, waar het echt op skills zou moeten aankomen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
207
Ben het helemaal met je eens! Maar 't is wel fijn om de sarcastische gek uit te hangen. Trouwens, fijn om nog eens een iet wat oudere speler tegen te komen hier!
 
Reactiescore
12
doe eens ingame zeggen waar je speelt , misschien kunnen we elkaar nog wel wat helpen;)
 
Bovenaan