Beste [accnaam] booster (Open brief)

Reactiescore
974
Beste normale wereld gasten,
waaronder de huidige rank 1 .TheAlphaAndOmega

zouden jullie aub w74 kunnen starten en ons verlossen van je boost praktijken op deze old gen klassieke wereld.

6ab3787350aab229b3ac49b6286edb5f.png


12c8edb3c170fc8852c0fabcc3474194.png


Wacht desnoods tot Warre en Roald weer een premade maken, kan je vergezeld worden door velen mede boosters.


mvg,
Howlin
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als iemand eens hulp nodig heeft en tegen die gast aanligt wil ik graag helpen iig.
 
Reactiescore
1.094
Maar zoiets als dit is toch gewoon zo doorzichtig dat het tw team dit ook wel snapt? Waarom hier dan geen actie ondernemen
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Maar zoiets als dit is toch gewoon zo doorzichtig dat het tw team dit ook wel snapt? Waarom hier dan geen actie ondernemen
Je mag ze aan de schandpaal zetten! Boosten wordt tegenwoordig gedoogd :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
@Duckje al blij met je beslissing boosten niet te straffen
 
Reactiescore
3
Ik merkte er onder mij nog eentje op.

Edgar Allan Poe, met een ODA van 80 probeert dit soort spelers het niet eens meer te verstoppen.
 
Reactiescore
93
Boosten ging toch alleen niet bestraft worden op werelden die al bezig waren? Deze wereld is later gestart dus zou normaal bestraft worden niet?
 
Reactiescore
21
Boosten ging toch alleen niet bestraft worden op werelden die al bezig waren? Deze wereld is later gestart dus zou normaal bestraft worden niet?
Waar kan ik dit vinden?

Het eerder gedane voorstel omtrent een nieuwe regel tegen pushen/boosten komt dus volledig te vervallen. De boost-regel blijft staan in onze spelregels omdat spelregels marktoverschrijdend zijn. Het support team zal echter niet optreden tegen meldingen van boosten.

Als ik dat goed begrijp zijn sommige vormen van bootsen nog steeds niet toegestaan omdat dit in de regels blijft staan. Van zodra er een melding van boosten komt zijn ze veilig. Want dan zal er niet opgetreden worden. Rare regels.
 
Reactiescore
93
Oh had die nieuwe post van duckje nog niet gezien, mb
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wat was nou het optimale aantal kata’s op zo’n speler?
 
Reactiescore
1.094
Kata's doe je het beste in kata treintjes. Ik heb misschien nog wel ergens een tabel liggen, anders kan je het beste even naar het .net forum, daar zijn alle kata technieken tot in het verste puntje uitgelegd
 
Reactiescore
57
Maar wat jullie niet weten is dat na wereld 70 Pielemuis Of The North en .TheAlphaAndOmega een grote vete hebben nadat Pielemuis met een intern van Alpha wegliep!!!
Wat een zalige comeback van .TheAlphaAndOmega, nu al mijn wereldfavoriet. Ik zet men geld in op hem.
 
Bovenaan