Beste aanvaller of verdediger (contest)

DeletedUser

Guest
ik win altijd :p

4x Aanvaller van de dag


op 19.11.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (566.642 eenheden)!
 

DeletedUser

Guest
ik win altijd :p

4x Aanvaller van de dag


op 19.11.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (566.642 eenheden)!

5x Aanvaller van de dag
op 25.10.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (603.435 eenheden)

Want awards geven natuurlijk precies aan hoe goed je kan aanvallen he.
:ram:
 

DeletedUser60153

Guest
Lol

Ik geef YaHeL op, k vraag hem wel ff of hij een forum acc aanmaakt.
 

DeletedUser

Guest
Als ik meedoe eindig ik op 3 netzoals op de oda lijst, lijkt me beetje overbodig dit..
 

DeletedUser

Guest
Als ik meedoe eindig ik op 3 netzoals op de oda lijst, lijkt me beetje overbodig dit..

Hoezo? als je een leuke aanval met veel tactieks opzet kan je nog een goeie aanvaller zijn hoor ODA kan je al krijgen als je gewoon troepen op iemand dumpt, daar hoef je dus geen goeie speler voor te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo? als je een leuke aanval met veel tactieks opzet kan je nog een goeie aanvaller zijn hoor ODA kan je al krijgen als je gewoon troepen op iemand dumpt, daar hoef je dus geen goeie speler voor te zijn.

Dus ik moet mijn strategieen even gaan posten hier?
Want mijn tegenstanders die zullen zeker niet gaan zeggen: Die SLD die heeft eerst 2 stamgenoten van me op een verkeerd been gezet en daarna ben ik totaal verrast door hem..?

Lijkt me totaal niet te pijlen dit contestje.
 

DeletedUser

Guest
Dus ik moet mijn strategieen even gaan posten hier?
Want mijn tegenstanders die zullen zeker niet gaan zeggen: Die SLD die heeft eerst 2 stamgenoten van me op een verkeerd been gezet en daarna ben ik totaal verrast door hem..?

Lijkt me totaal niet te pijlen dit contestje.

Je hebt vast wel eens eens een redelijke speler aangepakt waarvan je stam op de hoogte was, die zullen het vast wel een beetje weten hoor.
 

DeletedUser

Guest
hupla weer een onzin onderwerp

En dan proberen te overtuigen.. ghehe

Je hebt vast wel eens eens een redelijke speler aangepakt waarvan je stam op de hoogte was, die zullen het vast wel een beetje weten hoor.

Ik pak alleen maar redelijke spelers. Maar 90% is niet actief hier op AF door dit soort onzinnige stop-een-veer-in-de-reet-van-je-stamgenoot topics
 

DeletedUser50691

Guest
En dan proberen te overtuigen.. ghehe



Ik pak alleen maar redelijke spelers. Maar 90% is niet actief hier op AF door dit soort onzinnige stop-een-veer-in-de-reet-van-je-stamgenoot topics

kijk je zeg ook nog ooit wat zinnigs in je leven :D
 

DeletedUser

Guest
En dan proberen te overtuigen.. ghehe



Ik pak alleen maar redelijke spelers. Maar 90% is niet actief hier op AF door dit soort onzinnige stop-een-veer-in-de-reet-van-je-stamgenoot topics

correctie 90% is hier niet omdat ze de link nooit hebben gevonden, net als dat speer nog steeds als aanvalsleger wordt gebruikt.
 
Bovenaan