Beslissing tot oprichting van TW Arbeiders VakVerbond (TWAVV)

Reactiescore
55
Vreemd topic??

Je bent toch zelf de baas van het dorp. Gewoon de mijnwerkers van 8 tot 5 laten werken door de week (met pauzes uiteraard) en weekend vrij?
 
Reactiescore
68
Nu snap ik waarom die burgerwacht zo slecht werkt! ze zijn natuurlijk al enorm moe van al het werken voordat ze ook nog voor de leeuwen worden gegooid!

Ik sluit me aan bij het verbond! Mijn eerste standpunt: Ipv burgerwacht een courtisane-wacht, werkt waarschijnlijk nog beter ook!
 
Reactiescore
141
Gegroet Oprichter en Voorzitter van Tribal Wars Arbeiders Vakverbond (TWAVV),

Wij van het Verbond van Tribalwars Mijnondernemingen en het Tribalwars Agraïsch Werkgeversverbond (VTM-TAW) verzoeken u deze opruiende activiteiten niet voort te zetten. Mocht u deze activiteiten verder ontplooien zullen wij passende maatregelen moeten nemen.

Met vriendelijke groet,
De Tribalwars Ridder van Dorp 750 | 235 op W76
Tevens Voorzitter van de VTM-TAW
 
Reactiescore
1.804
toen hadden we nog een beetje klasse. nu is alles zo vreselijk platvloers?
Inderdaad. Beeld je in wat ik kon doen met alle tijd die ik gespendeerd heb aan dit topic.

Uren die ik gewoon op discord had kunnen verkloten?

Gegroet Oprichter en Voorzitter van Tribal Wars Arbeiders Vakverbond (TWAVV),

Wij van het Verbond van Tribalwars Mijnondernemingen en het Tribalwars Agraïsch Werkgeversverbond (VTM-TAW) verzoeken u deze opruiende activiteiten niet voort te zetten. Mocht u deze activiteiten verder ontplooien zullen wij passende maatregelen moeten nemen.

Met vriendelijke groet,
De Tribalwars Ridder van Dorp 750 | 235 op W76
Tevens Voorzitter van de VTM-TAW
ik onderhandel niet met terroristen
 
Reactiescore
1.283
Gegroet Oprichter en Voorzitter van Tribal Wars Arbeiders Vakverbond (TWAVV),

Wij van het Verbond van Tribalwars Mijnondernemingen en het Tribalwars Agraïsch Werkgeversverbond (VTM-TAW) verzoeken u deze opruiende activiteiten niet voort te zetten. Mocht u deze activiteiten verder ontplooien zullen wij passende maatregelen moeten nemen.

Met vriendelijke groet,
De Tribalwars Ridder van Dorp 750 | 235 op W76
Tevens Voorzitter van de VTM-TAW

Wij van het Tribalwars farmers defence force (TFDF) erkennen het standpunt van de (VTM-TAW) niet.
Jullie spreken niet voor alle boeren maar enkel voor de 2% die lid is van jullie elite clubje.
Mvg
Een echte boer.
 
Reactiescore
1.530
Wie wil mooie fotos van mn zwitsere uurwerken, vespa’s, pattas, auto, boot of aandelenrekening zien?
 
Bovenaan