Beslissing tot oprichting van TW Arbeiders VakVerbond (TWAVV)

Reactiescore
1.804
Beste TW-vrienden,

Naar aanleiding van onderstaand bericht van @een niet dubieuze naam open ik dit topic

Hoi allemaal,

Het is nu nacht, en jullie slapen hopelijk allemaal. Een vlugge blik in mijn dorpje leert echter dat mijn boer nog steeds gras aan het maaien is, mijn houthakker hout aan het hakken en ook bij mijn leem- en ijzergroeve wordt nog volop doorgewerkt op dit onchristelijke tijdstip.

Ik zou hen dan graag ook 's nachts rust geven, om morgen weer met frisse energie door te werken.

Maar dat kan dus niet. Is dit echt het signaal dat we af willen geven aan de jongere spelers, dat werk altijd doorgaat? En dat in een periode waarin zoveel jonge professionals onder werkdruk bezwijken.

Maar goed, de gevolgen zijn dan ook dat mijn arbeiders onverantwoorde beslissingen maken. Zo hebben ze letterlijk overal het licht aan staan, en zoals jullie weten geschiedt dat dus met vuur. Nu zal de ijzermijn niet zomaar in de lucht vliegen, maar mijn kazerne bestaat uit niet mee dan een paar lappen stof? Hoe heeft Innogames geborgd dat mijn dorpje niet in de fik vliegt?

Ik heb een paar foto's als bewijsmateriaal genomen:

Bekijk bijlage 22557
Hier zien jullie mijn boer, die midden in de nacht IN HET DONKER MET EEN ZEIS AAN HET ZWAAIEN IS. Niet alleen gevaarlijk voor zichzelf me dunkt.

Bekijk bijlage 22558
De houthakker heeft zich enigszins verscholen, maar je ziet in blauw omcirkeld duidelijk dat deze man gewoon hout aan het hakken is om half 1 's nachts. Ook hier geldt dat ik het geen goed idee vind om in het donker met scherpe objecten te zwaaien, maar goed.

Bekijk bijlage 22559
Dit is de mijnwerker in mijn leemgroeve, en daar heb ik toch wel echt mee te doen door de tol die dit werk op zijn lichaam trekt. Deze man haalt zijn pensioen niet, let maar op.

Bekijk bijlage 22560
In blauw omcirkeld de mijnwerker uit de ijzermijn, maar goed die hoeft alleenmaar karretjes naar binnen te duwen dus echt medelijden heb ik nu ook weer niet, bovendien kosten zwaardvechters veel ijzer dus ik wil hier geen te groot punt van maken.

Ik zou dus voor willen stellen de werkdruk van de Tribal Wars arbeiders te verlagen.

Groet,

rukurt

Ik geef eerlijk toe: ik verschoot.

Ik verschoot toen ik de reacties zag. Toen ik las dat sommigen zo weinig vertrouwen hebben in de intenties van de noeste werkers die ons browserspel groot gebracht hebben. "ze werken alleen als je kijkt"... was het argument.

Zou The Black Rose op w2 de oorlog gewonnen hebben zonder hun sterke muren? Sterke houten balken, rechtstreeks uit het bos gesleurd door je houthakker, en stevig aan elkaar bevestigd met verse leem uit de groeve? Zouden JOUW zwaardvechters met evenveel passie vechten als ze geen verse voeding kregen, volledig met de hand bereid door jullie boer? Ik vind het ronduit verwerpelijk om te zien hoe sommigen nu met een vergrootglas staan te kijken of deze stille krachten van het eerste uur wel flink hun uren doen en ze de kantjes er niet vanaf lopen.

Daarom breng ik iedereen officieel op de hoogte van mijn beslissing om het TWAVV (Tribal Wars Arbeiders Vakverbond) op te richten. Hierin verenigen zich alle arbeiders van de TW-dorpen. Het TWAVV zal namens deze arbeiders spreken met 1 duidelijke en luide stem.. Het Verbond zal fungeren als spreekbuis van haar leden, maar ook als tussenpersoon tussen de community/team en de arbeiders zelf. Uiteraard komt vertrouwen van twee kanten, en het TWAVV zal er dan ook alles aan doen dit vertrouwen in ere te herstellen. Goede afspraken maken immers goede vrienden.

Interesse om mee je schouders te zetten onder dit innovatief project? Of wil je jezelf in de toekomst beschermen tegen de tirannie van de onderdrukkende en machtsgeile minderheid? Contacteer me zeker om je aan te sluiten bij deze goede zaak.

Voor alle andere vragen of professionele contacten mag je me altijd contacteren.

Kameradelijke groeten,
simeco
Erevoorzitter van de Tribal Wars Arbeiders Vakverbond (TWAVV)
- Goede afspraken maken goede vrienden -
 
Reactiescore
1.525
Ik zie toekomst in deze vakbond en zou me dan ook graag aansluiten. Het is ronduit schandalig om notabene in 2020 dit nog goed te keuren. Ik zal er alles aan doen om dit te doen veranderen.
 
Reactiescore
1.804
Bedankt aan de ijverige mod om dit topic te verplaatsen. Helaas heb je je vergist en staat het nu op het VF ipv op het Aankondigingenforum. Kan iemand dit nog even recht zetten?

Kameradelijke groeten,
simeco
Erevoorzitter van de Tribal Wars Arbeiders Vakverbond (TWAVV)
- Goede afspraken maken goede vrienden -

Ik zie toekomst in deze vakbond en zou me dan ook graag aansluiten. Het is ronduit schandalig om notabene in 2020 dit nog goed te keuren. Ik zal er alles aan doen om dit te doen veranderen.
welkom aan boord!
 
Reactiescore
1.577
goed mijn speervechters klagen omdat ze zelden vrouwen zien in het dorp

laat staan dat ze hun lusten kunnen botvieren

gelieve snel het bordeel te openen bvd
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
ik zie nergens mondmaskers en alsnog zijn er af en toe handelaars die vrolijk staan te kletsen op de marktplaats, alsof er niets aan de hand is? geen handgel bij de ingang van alle gebouwen?
 
Reactiescore
1.271
In de middeleeuwen had je geen corona, neen. Maar wel de pest! De mondmaskers en hygiëne maatregelen waren dus ook toen geen overbodige optie.
 
Reactiescore
421
05-zwartedood.jpg


Hoe gaaf zou het zijn als deze look weer in het straatbeeld verschijnt?!
 
Bovenaan