Berispingen verbergen of niet meer zichtbaar zijn na een jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26555

Guest
Hoi,


Is het mogelijk om de forumberispingen die al een jaar zijn verlopen te verbergen?

Ik vind de confrontatie met vroeger nog altijd erg moeilijk en vind die gele en 1 rode berisping heel vervelend.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser58575

Guest
Not the correct attitude. Je kan ook een ban krijgen. Dan heb je er ook geen last meer van?

Ik weet niet hoor. Hij (of zij?) denkt praktisch, doelgericht en probleemoplossend na, en komt direct met een simpele en doeltreffende oplossing. Bedrijven zoeken continu naar mensen met die attitude :p
 
Reactiescore
405
Ik weet niet hoor. Hij (of zij?) denkt praktisch, doelgericht en probleemoplossend na, en komt direct met een simpele en doeltreffende oplossing. Bedrijven zoeken continu naar mensen met die attitude :p

Maar neemt hiermee grote risco's om 'het bedrijf' schade te brengen en kan zo in de problemen komen. Doeltreffend, maar gevaarlijke gedachtes!
 

DeletedUser58575

Guest
Een bedrijf dat niet bereid is risico's te nemen ter bevordering van zichzelf, is dan ook gedoemd te falen.
'Risicovrij ondernemen' is een fabeltje.
 

DeletedUser58575

Guest
Miscommunicatie binnen een bedrijf is een ernstige bron van gemiste omzet en leidt in kleine bedrijven vaak tot grote problemen!
 

DeletedUser26555

Guest
Bewijst alleen maar hoe volwassen je geworden bent als je je voor die berispingen schaamt ;)

Zie het dus positief ipv negatief!

Daar heb je ook wel gelijk in, maar de gedachte dat je je vroeger zo kinderachtig hebt gedragen schaad aan je imago, toch van jezelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan