Berispingen verbergen of niet meer zichtbaar zijn na een jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26555

Guest
Hoi,


Is het mogelijk om de forumberispingen die al een jaar zijn verlopen te verbergen?

Ik vind de confrontatie met vroeger nog altijd erg moeilijk en vind die gele en 1 rode berisping heel vervelend.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser58575

Guest
Is niet mogelijk, maar eerlijk gezegd, wat heb je überhaupt op die pagina te zoeken, tenzij je specifiek op zoek bent naar datgene waarvan je net zelf zegt het niet tegen te willen komen.
 

DeletedUser74005

Guest
Is niet mogelijk, maar eerlijk gezegd, wat heb je überhaupt op die pagina te zoeken, tenzij je specifiek op zoek bent naar datgene waarvan je net zelf zegt het niet tegen te willen komen.

Bij jou staat die pagina zeker helemaal vol? ^^ Of staat er net zoals ingame: Let op! Alleen de eerste 1.000 berispingen worden getoond?! :D
 

DeletedUser74005

Guest
Het gaat over het feit, dat ze blijven staan. Dan kom je aardig in de buurt van die 1.000 hoor.

Maar goed; ze blijven daar dus altijd staan en je kunt het volgens mij niet weghalen. Na een tijdje komt er gewoon te staan, dat ze verlopen zijn. Alleen blijven ze daar dan wel staan.
 

DeletedUser58575

Guest
Oh trouwens praktisch antwoord op je vraag. Volgens mij staan er 5 per pagina by default, dus geen 1000 per pagina ;)
 

DeletedUser26555

Guest
haha dat wel :p

maar voornamelijk de rode irriteert me
nuja dan moet ik er maar mee leven domme pagina

verlopen van 2013 ofzo dus toch al eindje terug.
 
Reactiescore
1.367
Not the correct attitude. Je kan ook een ban krijgen. Dan heb je er ook geen last meer van?

voor sommigen kun je er dan ook wel een IP ban bij doen, kunnen ze eindelijk stoppen met TW :p
 
Reactiescore
1.367
ip-ban kun je ook gewoon omzeilen hoor ;)

Ja, dat klopt maar voor mij zou een IP-ban gewoon stoppen betekenen :p
Tis voor mij gewoon een verslaving
 
Reactiescore
1.729
Ik vind het ook pijnlijk om elke keer weer geconfronteerd te worden met mijn spam verleden :(. Als dit is kon zou geweldig zijn. 102 waarschuwingen en berispingen, 25 pagina's :(
 
Reactiescore
603
heb ook al waarschuwing gehad voor een afbeelding dat totaal niet waarschuwing waardig was, don't care.
Ga gewoon niet naar het berispingenscherm, heb je toch geen last van?
 
Reactiescore
2.490
Bewijst alleen maar hoe volwassen je geworden bent als je je voor die berispingen schaamt ;)

Zie het dus positief ipv negatief!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan