berichten

DeletedUser

Guest
Zou het mogelijk zijn om via je emai-adres een melding te krijgen als je een bericht in het spel hebt gekregen.
ik denk dat veel mensen het spel spelen en tegelijkertijd emails lezen.
ook handig voor de mensen die het adres van bv het werk opgeven dan ben je ten allertijde op de hoogte van wat er in het spel gebeurt en dat je dan ff snel kan inloggen.
miss dat er een optieknop kan komen dat de mensen zelf kunnen kiezen of ze er gebruik van willen maken of niet.
miss dat het ook kan via de sms en dat je ontvangen bericht betaalt.
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment is het wel mogelijk om een email te krijgen als er een gebouw af is.
Maar voor de berichten is dit inderdaad nog niet mogelijk.

Hoewel ikzelf het niet nodig heb kan ik begrijpen dat dit voor sommige mensen een fijne toevoeging zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: haha ik kan het me inderdaad ook voorstellen dat sommigen dit handig zullen vinden

maar als je goed TW wil spelen lijkt het me persoonlijk wel handig elke dag ff te checken

en als ik mijn berichten per email zou krijgen haha dan staat zo mijn inbox vol met allemaal meuk haha
gelukkig hoef ik t niet aan te zetten als het zou bestaan

maar naar mijn idee is het gewoon handiger dat je ff inlogt in TW
 

DeletedUser343

Guest
klopt, dat duurt vaak minder lang dan 20 e-mails openen van alleen maar aanvallen op farms..
of bedoel je dat je een bericht krijgt per nieuwe mededeling ipv nieuw bericht?
 

DeletedUser

Guest
ja ok het hoeft niet bij elke bericht dat ben ik met je eens dat zou te veel worden,maar bij elke mededeling zou wel mijn voorkeur hebben.maar waar staat dat dan dat je een e-mail kan krijgen als je een gebouw af hebt??maar ook ik zit er wel een keer of 10-15 per dag achter.maar soms heb ik maar ff de tijd en als ik dan zie dat ik weer wat kan doen,kan ik ff snel inloggen en wat acties doen
 

DeletedUser

Guest
mja, ik noem het echt wel problematisch als je voor mededelingen gaat beginnen, dan heb ik per 10 minuten een mail:p
 

DeletedUser

Guest
maar daarom had ik ook het idee om het een optieknop te geven dat je het zelf kan aangeven of je het wel of niet wilt ;)
 

DeletedUser

Guest
mja, TW oprichten ook: ze doen het niet voor de winst en toch is het er...
 
Bovenaan