[Afgekeurd] Berichten bewaren

Goed idee?

  • Ja!

    Stemmen: 5 55,6%
  • Nee!

    Stemmen: 4 44,4%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Enquête gesloten .

DeletedUser74880

Guest
Goedendag,

Om te beginnen met, het spijt me dat ik dit forum onderspam :p

Ik kom vaker op dit idee als ik mijzelf voorstel of een lange aanmelding doe bij een stam.
En volgens mij is het al toegepast op dit forum. Waarom niet in Tribalwars :)

Het is heel simpel: Je maakt een bericht en als je hem goed vind kan je op een knopje drukje "bericht bewaren"
Wil je hem weer toevoegen dan druk je op "bewaarde berichten toevoegen"
En natuurlijk moet er een optie zijn om die berichten te kunnen verwijderen in je lijst :)

Als het niet duidelijk is. ask me!

Met vriendelijke groet,
Thomas -- TheGreenBomb
 
Reactiescore
746
Stemmen maar!

Ik zeg er wel even het volgende bij: ik zou er zelf niet teveel hoop op vestigen. Merk op dat dit ook weer allemaal opslag is voor ons (InnoGames) en dat voor berichten die mss maar 1x per jaar gebruikt zouden worden (of zelfs nooit)... Dus de kans is klein dat het ingevoerd zou worden ;)
 

DeletedUser74880

Guest
Als het niet mogelijk is is het helaas niet anders :p
 

DeletedUser74880

Guest
Grotere pms.. waar veel bb codes inzitten etc.

Vaak sla ik ze op in een document op mijn pc maar ik raak ze alsnog dat soort dingen kwijt..

Dus ja pms
 

DeletedUser74880

Guest
je moet ook niet zonder pa spelen

Ik speel vaak met PA, maar op werelden waar ik DU voor speel ofzo daar speel ik gewoon normaal. Maar als dit een functie is voor PA dan is het indd niet slim om het om te wisselen naar een non pa speler.
 
Reactiescore
746
het gaat hem volgens mij gewoon om templates? No? Mededeling templates? Kan je via notitieblok doen, ja, maar denk dat hij het in het mededelingensysteem zelf wilt.
 
Reactiescore
1.139
Dat is wel waar hij het voor wil gebruiken maar het idee zoals het er nu staat is gewoon het bewaren van berichten.
Iets wat er al is in de vorm van mapjes die je kunt aanmaken als je een premium account hebt.
In deze mapjes worden mededelingen ook niet verwijderd na verloop van tijd namelijk (dus berichten bewaren).
 

DeletedUser74880

Guest
Het gaat indd dat ik hem kan gebruiken in de pms.. Maar het kan denk ik dan gewoon makkelijk in notities opgeslagen worden zoals ik hoor..
 
Bovenaan