Bericht uit FUTURE

DeletedUser37428

Guest
Gelukkig weet ik wie het zeg dus hecht ik er weinig waarde aan.

Spelers die naar de vijand overstappen zo snel het bij hun even tegen zit.....
Valt me nog mee dat je niet in Error zit of vinden ze je daar zelfs niet goed genoeg om toe gelaten te worden?

In ieder geval is het je wel op w3 gelukt en zou het je hier ook nog wel lukken.
Hoop dat je er een goed gevoel aan overhoud.

Jammer dat een groot deel van de winnende stam vaak spelers zijn die nooit wat hebben laten zien op een wereld.

Dat klopt deels, je hebt vaak stille krachten die achter de schermen hun werk doen of hun aandeel halen in het aanvallen/OS'en. ;)

En je hebt natuurlijk zo'n luizakken zoals die Steff van MA :S
 
Reactiescore
1.075
Dat klopt deels, je hebt vaak stille krachten die achter de schermen hun werk doen of hun aandeel halen in het aanvallen/OS'en. ;)

En je hebt natuurlijk zo'n luizakken zoals die Steff van MA :S

*trekt OS terug*
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt deels, je hebt vaak stille krachten die achter de schermen hun werk doen of hun aandeel halen in het aanvallen/OS'en. ;)

En je hebt natuurlijk zo'n luizakken zoals die Steff van MA :S

*trekt OS terug*

*huilt stilletjes in een hoekje om 12 def*


SPAMMEN????? Ga daarvoor naar de Praathoek.
Dit is geen kinderspeelplaats, dus pak je fopspeen van de grond en ga naar je speelweide.
 
Reactiescore
1.075
waarvoor is dit topic anders?? future bestaat niet meer namelijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
waarvoor is dit topic anders?? future bestaat niet meer namelijk :rolleyes:

Kijk eens BETER uit die oogklepjes van je: FUTURE bestaat nog steeds..

08be5d4e82059299b972d23af99d450f.png
 

DeletedUser

Guest
SPAMMEN????? Ga daarvoor naar de Praathoek.
Dit is geen kinderspeelplaats, dus pak je fopspeen van de grond en ga naar je speelweide.
Jezus je probeert jezelf meer gehaat dan harm te maken je gedraagt je als een idioot
 

DeletedUser35547

Guest
Gelukkig weet ik wie het zeg dus hecht ik er weinig waarde aan.

Spelers die naar de vijand overstappen zo snel het bij hun even tegen zit.....
Valt me nog mee dat je niet in Error zit of vinden ze je daar zelfs niet goed genoeg om toe gelaten te worden?

In ieder geval is het je wel op w3 gelukt en zou het je hier ook nog wel lukken.
Hoop dat je er een goed gevoel aan overhoud.

Jammer dat een groot deel van de winnende stam vaak spelers zijn die nooit wat hebben laten zien op een wereld.

Zal een beter gevoel zijn dan het gevoel wat jij hebt door je account op delete te drukken
Daarnaast, met jou in een stam word ook weinig gepresteerd dus ik snap je verwijt niet.
 

DeletedUser75122

Guest
Is mijn account nog niet op barbaar? Pfff... ze zeggen 5 dagen...
 
Bovenaan