Bereikbaarheid Team bij Supportaanvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
421
Hallo allemaal,

Er moet me iets van het hart. Vorige week werd ik voor mij onduidelijke redenen van de TW-discord geband. Ik sprak er een moderator op aan om te vragen wat er gebeurd was. Die zei tegen me: "stuur maar een support".

Ondanks mijn terughoudendheid met het supportsysteem, heb ik toch een supportje gestuurd. Het was geen support om mijn ban aan te vechten of wat dan ook. Ik wilde in eerste gewoon weten waarom ik geband werd, dus ik stelde open de vraag via support.

De reactie: "ik heb je support naar Duckje doorgestuuurd".

En vanaf toen radiostilte. Niets. Niet eens een update of verontschuldiging dat het wat langer duurt.

Al met al is de reactietermijn voor reacties via de support LANGER DAN DE BAN ZELF.

Met andere woorden, je kunt het team niet bevragen over bans. Persoonlijk, via het forum en via discord zeggen ze altijd "stuur maar een support" maar op supports wordt niet eens gereageerd. Je zult dus gewoon altijd je ban uit moeten zitten. Fraai is dat.

Nu gaat het niet eens echt om mezelf, maar ik wil de discussie breder trekken. Ook omdat het Team het vast niet ontgaan zal zijn dat iedereen de TW discord langs zich neer legt en zich aansluit bij een door de community opgerichte discord. Wat kunnen we doen om op betere voet met elkaar te staan, én om een drastische herziening van het bansysteem en contactsysteem te bewerkstelligen.

Graag tekst en uitleg.

Groet,

een niet dubieuze naam
 
Reactiescore
1.238
Hallo allemaal,

Er moet me iets van het hart. Vorige week werd ik voor mij onduidelijke redenen van de TW-discord geband. Ik sprak er een moderator op aan om te vragen wat er gebeurd was. Die zei tegen me: "stuur maar een support".

Ondanks mijn terughoudendheid met het supportsysteem, heb ik toch een supportje gestuurd. Het was geen support om mijn ban aan te vechten of wat dan ook. Ik wilde in eerste gewoon weten waarom ik geband werd, dus ik stelde open de vraag via support.

De reactie: "ik heb je support naar Duckje doorgestuuurd".

En vanaf toen radiostilte. Niets. Niet eens een update of verontschuldiging dat het wat langer duurt.

Al met al is de reactietermijn voor reacties via de support LANGER DAN DE BAN ZELF.

Met andere woorden, je kunt het team niet bevragen over bans. Persoonlijk, via het forum en via discord zeggen ze altijd "stuur maar een support" maar op supports wordt niet eens gereageerd. Je zult dus gewoon altijd je ban uit moeten zitten. Fraai is dat.

Nu gaat het niet eens echt om mezelf, maar ik wil de discussie breder trekken. Ook omdat het Team het vast niet ontgaan zal zijn dat iedereen de TW discord langs zich neer legt en zich aansluit bij een door de community opgerichte discord. Wat kunnen we doen om op betere voet met elkaar te staan, én om een drastische herziening van het bansysteem en contactsysteem te bewerkstelligen.

Graag tekst en uitleg.

Groet,

een niet dubieuze naam
Heel herkenbaar, recent twee gelijke gevallen meegemaakt. in de support probeer ik erachter te komen wat ik mis heb gedaan. Met containerbegrippen word ik het bos in gestuurd. concrete voorbeelden worden niet gegeven en ben met beide keren ondanks mijn support geen steek verder gekomen. ik weet nog altijd niet waarom ik geband ben. ik heb gevraagd om te citeren waar ik de mist in ben gegaan en als antwoord kreeg ik: " We zullen geen directe quotes geven, dat is verder ook niet nodig. Je bent gebanned voor het niet volgen van de richtlijnen plain and simple."

Ik heb het ondertussen opgegeven om antwoord te krijgen, herhaling ligt op de loer, ik ben me van geen kwaad bewust.
 

DeletedUser17472

Guest
Hallo allemaal,

Er moet me iets van het hart. Vorige week werd ik voor mij onduidelijke redenen van de TW-discord geband. Ik sprak er een moderator op aan om te vragen wat er gebeurd was. Die zei tegen me: "stuur maar een support".

Ondanks mijn terughoudendheid met het supportsysteem, heb ik toch een supportje gestuurd. Het was geen support om mijn ban aan te vechten of wat dan ook. Ik wilde in eerste gewoon weten waarom ik geband werd, dus ik stelde open de vraag via support.

De reactie: "ik heb je support naar Duckje doorgestuuurd".

En vanaf toen radiostilte. Niets. Niet eens een update of verontschuldiging dat het wat langer duurt.

Al met al is de reactietermijn voor reacties via de support LANGER DAN DE BAN ZELF.

Met andere woorden, je kunt het team niet bevragen over bans. Persoonlijk, via het forum en via discord zeggen ze altijd "stuur maar een support" maar op supports wordt niet eens gereageerd. Je zult dus gewoon altijd je ban uit moeten zitten. Fraai is dat.

Nu gaat het niet eens echt om mezelf, maar ik wil de discussie breder trekken. Ook omdat het Team het vast niet ontgaan zal zijn dat iedereen de TW discord langs zich neer legt en zich aansluit bij een door de community opgerichte discord. Wat kunnen we doen om op betere voet met elkaar te staan, én om een drastische herziening van het bansysteem en contactsysteem te bewerkstelligen.

Graag tekst en uitleg.

Groet,

een niet dubieuze naam
Mijn excuus. In de hectiek van die dag ben ik vergeten hem door te zetten. Ik heb dat zojuist gedaan. Nogmaals mijn excuus, maar hij zal opgenomen worden.
 
Reactiescore
2.489
Jammer om te horen dat je supportaanvraag door de mazen van het net geglipt is. Om voor jou en toekomstige gebruikers die hier mogelijk terecht komen via de search hierover duidelijkheid te verschaffen geef ik je graag mee waar het misgelopen is.

Het team kan enkel supportaanvragen beantwoorden als ze in de 'open' fase staan. Het objectief hierin is 'inbox 0' en dus geen openstaande supportaanvragen.

Supportaanvragen die 'beantwoord' of 'gesloten' zijn, zijn voor ons niet meteen zichtbaar. Wil je dus een antwoord ontvangen heeft het dus ook zin om de
supportaanvraag als 'open' te laten staan

Deze status, die ook voor jou als volgt zichtbaar is zal ervoor zorgen dat de ticket voor ons niet zichtbaar is:
.Schermafbeelding 2021-03-22 om 11.46.21.png

In dit geval heeft de moderator de supportaanvraag niet opnieuw naar open gezet. In andere gevallen zet een speler wel eens zijn supportaanvraag op afgehandeld.

In elk geval onze oprechte excuses voor het ongemak.

In elk geval staat je supportaanvraag nu weer open en zal je binnenkort een antwoord mogen verwachten.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan