- Reactiescore
- 421
Hallo allemaal,
Er moet me iets van het hart. Vorige week werd ik voor mij onduidelijke redenen van de TW-discord geband. Ik sprak er een moderator op aan om te vragen wat er gebeurd was. Die zei tegen me: "stuur maar een support".
Ondanks mijn terughoudendheid met het supportsysteem, heb ik toch een supportje gestuurd. Het was geen support om mijn ban aan te vechten of wat dan ook. Ik wilde in eerste gewoon weten waarom ik geband werd, dus ik stelde open de vraag via support.
De reactie: "ik heb je support naar Duckje doorgestuuurd".
En vanaf toen radiostilte. Niets. Niet eens een update of verontschuldiging dat het wat langer duurt.
Al met al is de reactietermijn voor reacties via de support LANGER DAN DE BAN ZELF.
Met andere woorden, je kunt het team niet bevragen over bans. Persoonlijk, via het forum en via discord zeggen ze altijd "stuur maar een support" maar op supports wordt niet eens gereageerd. Je zult dus gewoon altijd je ban uit moeten zitten. Fraai is dat.
Nu gaat het niet eens echt om mezelf, maar ik wil de discussie breder trekken. Ook omdat het Team het vast niet ontgaan zal zijn dat iedereen de TW discord langs zich neer legt en zich aansluit bij een door de community opgerichte discord. Wat kunnen we doen om op betere voet met elkaar te staan, én om een drastische herziening van het bansysteem en contactsysteem te bewerkstelligen.
Graag tekst en uitleg.
Groet,
een niet dubieuze naam
Er moet me iets van het hart. Vorige week werd ik voor mij onduidelijke redenen van de TW-discord geband. Ik sprak er een moderator op aan om te vragen wat er gebeurd was. Die zei tegen me: "stuur maar een support".
Ondanks mijn terughoudendheid met het supportsysteem, heb ik toch een supportje gestuurd. Het was geen support om mijn ban aan te vechten of wat dan ook. Ik wilde in eerste gewoon weten waarom ik geband werd, dus ik stelde open de vraag via support.
De reactie: "ik heb je support naar Duckje doorgestuuurd".
En vanaf toen radiostilte. Niets. Niet eens een update of verontschuldiging dat het wat langer duurt.
Al met al is de reactietermijn voor reacties via de support LANGER DAN DE BAN ZELF.
Met andere woorden, je kunt het team niet bevragen over bans. Persoonlijk, via het forum en via discord zeggen ze altijd "stuur maar een support" maar op supports wordt niet eens gereageerd. Je zult dus gewoon altijd je ban uit moeten zitten. Fraai is dat.
Nu gaat het niet eens echt om mezelf, maar ik wil de discussie breder trekken. Ook omdat het Team het vast niet ontgaan zal zijn dat iedereen de TW discord langs zich neer legt en zich aansluit bij een door de community opgerichte discord. Wat kunnen we doen om op betere voet met elkaar te staan, én om een drastische herziening van het bansysteem en contactsysteem te bewerkstelligen.
Graag tekst en uitleg.
Groet,
een niet dubieuze naam