beperkt aanvallen .. !

DeletedUser

Guest
Dit zou nog eens heel handig zijn, dat je bijvoorbeeld maar 2/3keer per dag hetzelfde dorp mag aanvallen ?

Anders heb je van die mensen die je elke dag 5x aanvallen en je kan nix doen want hij vermoord altijd je troepen?

Graag jullie meningen hierover,

breakermar
 

DeletedUser

Guest
In zo'n geval zou een dorp overnemen simpelweg te lastig zijn en te lang duren ;)

Hier zijn wat oplossingen:
1) Je moet je troepen uit je dorp bewegen, vlak voor de aanval je dorp raakt (zodat ze niet dood gaan) en zo door blijven bouwen tot je een aardig stelletje troepen hebt om écht te verdedigen.
2) Je stamgenoten om hulp vragen.
3) Een deal maken met je aanvaller (ik geef je xxx grondstoffen per dag als je stopt met mij aan te vallen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser226

Guest
als je 2/3 aanvallen per dag mag doen dan is het toch niet meer leuk? en als je nou moet noblen? dan duurt het te lang voordat je het veroverd hebt.
 

DeletedUser

Guest
bij nobelen is dit inderdaad zeer irritant, maar anders vind ik het wel een redelijke regel, dan krijgen de mensen die vaak worden aangevallen toch nog een kleine kans om te overleven.

Dit heb ik trouwens ook al een keer voorgesteld ;).
 

DeletedUser

Guest
zij die actief genoeg zijn en hun defence op orde hebben zullen 9 van de 10 keer niet worden aangevallen en tot farm verwerkt worden.

Oftewel slecht idee.
 

DeletedUser

Guest
Handigst wat je kan doen is muur hoog lvl hebben en goede verdedigings troepen maken :d
 

DeletedUser

Guest
Ja ok , laat maar ;)
maar het is wel irri als ze met katapulten + rammen komen ;)

ciaoo
 

DeletedUser

Guest
aanvallen

Het lijkt me beter dat je hulp inroept van anderen in je eigen district en niet van een district aan de andere kant van het land.
Je mensen hebben dan 3 tot 4 dagen werk om bij diegene te komen die dan om hulp vraagt.
De aanval is dan voorbij als je aankomt zetten met je troepen!!!
Dus het lijkt me slimmer om dichterbij hulp te zoeken en niet zo ver weg...:D
 

DeletedUser

Guest
inderdaad, das wel een klein probleem als ze om je steun vragen en je zit aan de andere kant van de map...:D
 
Bovenaan