Beperking gebruik PP functies

Reactiescore
41
Aangezien er allerhande beperkingen opgelegd worden om het spel eerlijker voor iedereen te laten verlopen lijkt de volgende stap vanzelfsprekend ;).

Het beperken van de hoeveelheid pp die je in een bepaalde periode kan gebruiken.


Ik zou naargelang mijn eigen ervaring een plafond van 3000 pp per dag willen voorstellen.

Voorstellen zijn altijd welkom.
 
Upvote 1
Reactiescore
234
Ja en nee... het kan niet meer InGame... maar wat als de speler in kwestie (en ik ga geen naam noemen) beweert dat hij daar toestemming voor gevraagd heeft en dat hij dat gekregen heeft, en dat die punten voor hem zijn overgezet. Ik kan alleen maar hopen dat, dat niet waar is.

Maar toen het nog wel kon (per 1000 PP max, per keer) gebeurde het veelvuldig... die regel is er niets voor niets gekomen... dat het niet meer kan.

Ja dat wist ik ook
Nu zie je gewoon 4 spelers van 4 accs samen spelen en elke wereld wordt het acc met de meeste gefarmde pp gebruikt als main acc

(Tenminste dat raad ik aan)
 
Reactiescore
234
En dan raak je in gesprek en dat vraagt ie wanneer je wat GS op de markt gaat gooien en voor je het weet, heb je afspraken gemaakt daarover. En ja, zo werkt het... en dat vroeg men.

100% true
 
Reactiescore
581
Dit kan niet?
Die pp is onhandelbaar.
Ja, het kan niet meer op die manier... maar het kon wel (overzetten naar een andere account).

En er is een speler, laat ik zeggen een bijzonder persoon, die veel gefarmde PP had en die -volgens zijn zeggen- deze PP (deels) heeft over laten zetten naar een andere account. Hiertoe heeft hij wel toestemming gevraagd (en gekregen) en de punten zijn voor hem overgezet. Maar of dat echt gebeurd is... ik weet het niet en eerlijk gezegd, ik hoop ook van niet.
 
Bovenaan