Beloningen

Reactiescore
1.525
1656522476382.png

Hier klopt natuurlijk geen zak van. "Percentage" got me excited, maar het is gewoon keer op keer een vaste hoeveelheid grondstoffen ongeacht het gebouw en het level. Kan dit worden aangepast? Ik heb m'n start hierdoor verpest... @Duckje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik ook ik heb nu een adelshoeve voor niets gebbouwd
 
Reactiescore
603
idd mijn start is ook verpest, volgens mijn berekeningen had ik gewoon top 10 moeten staan??
 
Reactiescore
1.525
Ik moet zeggen dat ik te snel oordeelde. Het percentage zal laag zijn geweest, nu bij duurdere bouwopdrachten krijg je een wat grotere beloning. Maar het zou fijn zijn als deze percentages bekend zouden zijn.
 
Reactiescore
13
Ik moet zeggen dat ik te snel oordeelde. Het percentage zal laag zijn geweest, nu bij duurdere bouwopdrachten krijg je een wat grotere beloning. Maar het zou fijn zijn als deze percentages bekend zouden zijn.
en wanneer gaat dit plaats vinden ? bij wat voor lvls moet ik denken en wat wordt dan de beloning?
 
Reactiescore
0
Ik moet zeggen dat ik te snel oordeelde. Het percentage zal laag zijn geweest, nu bij duurdere bouwopdrachten krijg je een wat grotere beloning. Maar het zou fijn zijn als deze percentages bekend zouden zijn.
Het is 10% van de grondstoffen, met een minimum van 150/150/100 en een maximum van 2000/2000/2000 (hout/leem/ijzer)
 
Reactiescore
1.525
Dankje Rubisk. Al vind ik dat @Duckje of iemand anders van het team dit er best bij de 'beloningen' bij mag zetten, welk percentage het bedraagt. Is nergens terug te vinden namelijk.
 
Bovenaan