Belgische Bieren en FarmAlarm

DeletedUser79707

Guest
.FarmAlarm Gekickt 08th August 2018 - 20:05
Het beleid van 1150 onder de anti-democratische(*) voorwaarden van Andries (2 Beer in a Barrel) met enkel de feiten, zonder persoonlijke opinie. Oordelen hierover is voor de lezers van dit topic.

Tribelock
9 augustus is de tribelock actief gegaan in CL17. Hiermee begint de eindfase die uitgespeeld gaat worden door Facts & 1150. Veel succes gewenst de komende weken.
Het account .FarmAlarm was tot op 8 augustus jl. lid van 1150 en is verruild door The Time Wizard & Andrestia. Dit topic is bedoeld om helderheid te geven over de situatie waarin .Farmalarm verkeerde in 1150 en de wijze waarop het account .FarmAlarm gekickt is.

Tijdlijn 16 juli - 8 augustus.
.FarmAlarm Toegetreden 17th July 2018 - 16:05.

Edellijnen(?) verschaft door Andries met de huidige 3 leden van 1150.
395e0ca4aadba147719e5bcdc7904f10.png

Week 29 & 30 "Elite Elephant & Stam (Andrestia, PicturePerfect, The Time Wizard, Crusaders"
The Time Wizard, Andrestia & Picture Perfect edelen Elite Elephant op met een geldige NAP tussen Crusaders en Elite Elephant die niet is ingetrokken (Bron: Elite). Hierdoor kreeg het account Time Wizard, naast Crusaders, direct front met .FarmAlarm.
1ce63d7fbbe956304ef9a802b9b8fe0e.png
Naderhand is gebleken dat Crusaders & Elite gingen fuseren en dit een internal stab jegens Crusaders was.
Dit is al veel besproken op het AF en uitgepraat tussen de betreffende accounts maar is inleidend van belang voor het volgende gedeelte waar .FarmAlarm voor wordt aangerekend.

Week 30 "Geplande aanval front The Time Wizard".
Wegens de ligging van 2Beer en BoRmSiE die de focus op de rim hadden, is besloten een tijdelijke samenwerking aan te gaan tussen .FarmAlarm, De Gelukzalige & Heres20 die direct front hadden met het account Time Wizard. Het account Crusaders heeft .FarmAlarm eerder benaderd om de situatie die zich afspeelde binnen Stam en had aangeboden zich afzijdig te houden voor aanvallen op .FarmAlarm & The Time Wizard. De situatie die zich voordeed met o.a. de aanzienlijke verliezen van het account Time Wizard op Elite Elephant was het voor ons de kans om de aanval te openen en betrokken daarbij iL Leone, destijs actief bij de stam US, bij het plan die direct front had met Andrestia om de stam op meerdere fronten aan te vallen. iL Leone is hier verder niet op in gegaan en heeft de samenwerking tussen Facts en .FarmAlarm doorgelekt aan Time Wizard. Als gevolg hiervan wordt het account .FarmAlarm beschuldigd van stabpraktijken jegens Time Wizard aangezien het account Crusaders zich afzijdig hield en zijn focus naar de stam White hield. De aanvalsplan op Time Wizard is voor het account .FarmAlarm hierna naar een latere datum verschoven om het zuidelijke front met Rover Mar gezamenlijk met 2Beer aan te vallen.

28 juli(*)
Claims van Rover Mar zijn dorpen worden over de schijnbaar 'richt- en scheidslijnen' zonder overleg weggehaald en geclaimd door 2Beer.
13cd93fc9d03dd96462f11399333dddb.png
349aeee73a22f84a64cbe078471dfe64.png
Het mededelen en trachten te bemiddelen over deze dorpen (519|510,511) had geen zin, er werd enkel gereageerd met 'eigen keus' dat .FarmAlarm de dorpen weer had geclaimd. Dezelfde nacht liepen er al treinen op van 2Beer.

iL Leone Indomabile Toegetreden 30th July 2018 - 14:05
iL Leone wordt gerecruit voor 1150, de stam was voor ons inzien middels het nieuwe account definitief om als stam de eindfase mee in te gaan(*). Het account .FarmAlarm lag tijdens deze periode stil na het overnemen van Rover Mar en was bezig in voorbereidingen om te blitzen op Time Wizard.

7 & 8 augustus
Het account .FarmAlarm en Crusaders zijn overeengekomen om te fuseren op .FarmAlarm. Dit had te maken met het feit dat contact tussen de twee accounts sinds week 30 goed is onderhouden. Daarnaast lagen beide accounts vast en zag het account Crusaders geen optie tot fusie met Time Wizard die hier op aandrong. De stam 1150 is 8 augustus geïnformeerd over deze fusie waarbij er negatief uitgelaten werd over de spelers van Crusaders die niet op het account .FarmAlarm mochten spelen van 2Beer (Andries)
0f2e8c978887e82a61204c951a41cb51.png

.FarmAlarm is in gesprek gegaan met Crusaders en hebben dit medegedeeld. Na dit voorval uitgesproken te hebben was de uitkomst hiervan dat zij hier desondanks er toch mee akkoord gingen en gingen stoppen met de classic.

.FarmAlarm Gekickt 08th August 2018 - 20:05

Tijdens het internen van de dorpen van Crusaders werd .FarmAlarm medegedeeld dat zij gekickt werden uit de stam.
e5fabacd772bcd59678735b54425331a.png

.FarmAlarm werd aangeboden mee te draaien als 6de lid. Tijdens de gesprekken met Andries om een oplossing te vinden voor zijn besluit werd het account .FarmAlarm al gerecapt en aangevallen om de interndorpen van Crusaders te bemachtigen. Uit deze gesprekken is naar voren gekomen dat vanaf dag 1 .FarmAlarm een tijdelijke opvulling was van 1150 om plaats te maken voor Time & Andrestia in een later stadium.

De verantwoording voor het vervangen van het account .FarmAlarm door Time & Andrestia(*).
485ac7d938e8e7403bb5a940997500e5.png

De gesprekken over het toetreden tot 1150 in de beginfase van CL17.
895278da9c0827bfaef2640197cabc8c.png
2471ce3235ec5d25bf068abacf50dbc0.png

iL Leone was een welkome versterking, waarmee 1150 klaar leek om de eindfase in te gaan, het verhaal over de kat uit de boom kijken in de eindfase van een wereld??

The Time Wizard Toegetreden 08th August 2018 - 20:05
Adrestia Toegetreden 08th August 2018 - 20:05


De verbazing over de toetreding van Andrestia was groot, aangezien dit account al bij de 'leider' uitgesloten was voor een samenwerking aan het begin van de classic.
*Thot patrol = Andrestia.
f0f2f1ce11fa738f85d2c4869330ba00.png

Zoals benoemd werd .FarmAlarm een NAP van onbepaalde tijd aangeboden door 2Beer, iL Leone & BoRmSiE

Onopzegbare NAP .FarmAlarm & 2Beer/Leone/Bormsie
be234e0ee51375062abd8dcffa569463.png

Het account .FarmAlarm is na de tribelock in TT2M gegaan die nog 2 plaatsen overhadden om de strijd tegen Andrestia & Time voort te zetten.

Beëindiging onopzegbare(?) NAP na 4 dagen deffen tegen Time/Andrestia
2427bbe2c9b850580e4a85133af539af.png

Zoals benoemd in de inleiding gaan wij van het account .FarmAlarm geen persoonlijke opinies geven over het verloop van de omstandigheden, enkel delen wij mee dat de de voorwaarden van de NAP niet geschonden zijn door het account .FarmAlarm en het per direct opzeggen van deze NAP door Andries niet erg stimulerend is voor het hoge imago van Andries.

Verder zal .FarmAlarm niet verder ingaan in details zoals 'met modder gooien' met betrekking tot de accounts BoRmSiE en iL Leone. Dit is enkel het verhaal over het verloop van .FarmAlarm en het 'beleid' van 1150 onder leiding van 2Beer.

Bedankt voor het lezen,
FarmAlarm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.165
Inhoudelijk kan ik hier weinig op reageren gezien ik op vakantie was. Wel vind ik het bijzonder om te lezen dat Time Wizard bij meerdere spelers zou aandringen tot een fusie. Voor zover mijn info klopt (speler van het account sinds start) hebben wij niemand een aanbod gedaan. Althans niet waar ik van op de hoogte ben/was. Dus dit lijkt mij sterk :p
 

DeletedUser74552

Guest
Kan je het overzichtelijker maken? Door bijvoorbeeld met grotere subtitels te werken en duidelijke kleuren want dit is echt niet overzichtelijk.
Wegens de ligging van 2Beer en BoRmSiE die de focus op de rim hadden, is besloten een tijdelijke samenwerking aan te gaan tussen .FarmAlarm, De Gelukzalige & Heres20 die direct front hadden met het account Time Wizard. Het account Crusaders heeft .FarmAlarm eerder benaderd om de situatie die zich afspeelde binnen Stam en had aangeboden zich afzijdig te houden voor aanvallen op .FarmAlarm & The Time Wizard. De situatie die zich voordeed met o.a. de aanzienlijke verliezen van het account Time Wizard op Elite Elephant was het voor ons de kans om de aanval te openen en betrokken daarbij iL Leone, destijs actief bij de stam US, bij het plan die direct front had met Andrestia om de stam op meerdere fronten aan te vallen. iL Leone is hier verder niet op in gegaan en heeft de samenwerking tussen Facts en .FarmAlarm doorgelekt aan Time Wizard. Als gevolg hiervan wordt het account .FarmAlarm beschuldigd van stabpraktijken jegens Time Wizard aangezien het account Crusaders zich afzijdig hield en zijn focus naar de stam White hield. De aanvalsplan op Time Wizard is voor het account .FarmAlarm hierna naar een latere datum verschoven om het zuidelijke front met Rover Mar gezamenlijk met 2Beer aan te vallen.
Wacht wat... Er was een samenwerking tussen FarmAlarm en facts ? Interessant.

28 juli(*)
Claims van Rover Mar zijn dorpen worden over de schijnbaar 'richt- en scheidslijnen' zonder overleg weggehaald en geclaimd door 2Beer.
13cd93fc9d03dd96462f11399333dddb.png
349aeee73a22f84a64cbe078471dfe64.png
Het mededelen en trachten te bemiddelen over deze dorpen (519|510,511) had geen zin, er werd enkel gereageerd met 'eigen keus' dat .FarmAlarm de dorpen weer had geclaimd. Dezelfde nacht liepen er al treinen op van 2Beer.
Mijn stam en dus is mijn wil wet. Je kan altijd besluiten om de stam te verlaten. Ik zal zeggen wat ik toen ook zei; 1150 is geen democratie. Er is 1 iemand die aan de touwtjes trekt en dat ben ik. Ik probeer altijd zo goed mogelijk te luisteren naar mijn leden maar soms gaat dat niet. Toch zijn er veel spelers die graag onder mijn leiding spelen, als jij er daar niet een van bent dan heb ik daar respect voor en heb je altijd de mogelijkheid de stam te verlaten.

7 & 8 augustus
Het account .FarmAlarm en Crusaders zijn overeengekomen om te fuseren op .FarmAlarm. Dit had te maken met het feit dat contact tussen de twee accounts sinds week 30 goed is onderhouden. Daarnaast lagen beide accounts vast en zag het account Crusaders geen optie tot fusie met Time Wizard die hier op aandrong. De stam 1150 is 8 augustus geïnformeerd over deze fusie waarbij er negatief uitgelaten werd over de spelers van Crusaders die niet op het account .FarmAlarm mochten spelen van 2Beer (Andries)
0f2e8c978887e82a61204c951a41cb51.png

.FarmAlarm is in gesprek gegaan met Crusaders en hebben dit medegedeeld. Na dit voorval uitgesproken te hebben was de uitkomst hiervan dat zij hier desondanks er toch mee akkoord gingen en gingen stoppen met de classic.
Ik vind het fijn dat je dit ook erin hebt gezet aangezien je voorstelde te gaan fuseren met een speler uit de vijandelijke stam. Dat is een directe stab naar Stam. toe en daar ga ik absoluut niet in mee. Dat is dan ook de reden dat ik dat gelijk tot een halt heb toegeroepen.

Dit zegt eigenlijk wel genoeg. Je wist dat de stam nog hervormd zou worden en toch sta je ervan te kijken dat dat ook gebeurd is. Ik heb je een nette oplossing aangeboden en die heb je niet aangepakt. Daar kan ik nog respect voor op brengen en waarschijnlijk had dat te maken met dat je te hechte maatjes was met de vijand. Iets wat uiteindelijk ook bleek door dat je ons gelijk de oorlog verklaarde.

Ik zal deze laten staan voor iedereen om te zien. Ik sta 100% achter de PM over de opzegging van de NAP vanwege een oorlog verklaring.

Zoals benoemd in de inleiding gaan wij van het account .FarmAlarm geen persoonlijke opinies geven over het verloop van de omstandigheden, enkel delen wij mee dat de de voorwaarden van de NAP niet geschonden zijn door het account .FarmAlarm en het per direct opzeggen van deze NAP door Andries niet erg stimulerend is voor het hoge imago van Andries.
Ik dacht dat je geen meningen ging geven. Verder ben ik duidelijk en direct geweest. Of je er nou een grote of kleine post van maakt mijn antwoord blijft hetzelfde. Je hebt je eigen ruiten in gegooid door ons de oorlog te verklaren. Je had ook aan onze zij mee kunnen strijden tot het einde van de wereld en het als 6de lid af kunnen sluiten. Iets wat veel vaker voor is gekomen. Denk bijvoorbeeld aan een Mier616 account.(Classic 11). Sterker nog er zijn hele stammen die de wereld aan de zij van de winnende stam staan.(Classic 15) Dat principe is hetzelfde.
 

DeletedUser79707

Guest
Dit zegt eigenlijk wel genoeg. Je wist dat de stam nog hervormd zou worden en toch sta je ervan te kijken dat dat ook gebeurd is. Ik heb je een nette oplossing aangeboden en die heb je niet aangepakt. Daar kan ik nog respect voor op brengen en waarschijnlijk had dat te maken met dat je te hechte maatjes was met de vijand. Iets wat uiteindelijk ook bleek door dat je ons gelijk de oorlog verklaarde.

Ik zal deze laten staan voor iedereen om te zien. Ik sta 100% achter de PM over de opzegging van de NAP vanwege een oorlog verklaring.

Bedankt voor de reactie op dit topic. Ik zal enkel reageren op bovenstaande citaten en daarna weer verder gaan met het spelen van Tribalwars, en het AF laten voor de mensen die hier actief op zijn zodat de situatie verhelderend is voor iedereen en er geen misvattingen meer zijn.

Het toetreden van de stam TT2M met daarna een actieve tribelock waardoor het verlaten van een stam onmogelijk wordt en een oorlogsverklaring van Facts & Co waar het account .FarmAlarm geen grip op heeft. Naar mijn 'mening' slechts een excuus om de onopzegbare NAP per direct te verbreken aangezien Time & Andrestia er niet doorheen kwamen. Daarnaast heeft het account .FarmAlarm gefront met Time Wizard en Andrestia waardoor zij directie concurrentie waren van 1150. Uiteindelijk bleek dat 2Beer & BoRmSiE uit berichtgevingen jegens FarmAlarm altijd al PBG waren van de eerdergenoemde accounts die destijds bestempeld konden worden als de vijand. In deze context waren alle eerdergenoemde accounts al in jouw woorden 'hechte maatjes' van elkaar.

Succes gewenst naar eenieder in de eindfase van CL17, tot weerziens in CL18.

Vriendelijke groet,
Team FarmAlarm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.931
Ik zal deze laten staan voor iedereen om te zien. Ik sta 100% achter de PM over de opzegging van de NAP vanwege een oorlog verklaring.

Niet echt logisch, een niet aanvals pack, letterlijk geen aanvallen sturen wordt door farm gewoon gehandhaafd zoals ik het lees. Hij heeft geen invloed op een oorlogsverklaring, zolang hij geen aanvallen stuurt is de NAP gewoon geldig lijkt me. Dit is gewoon alles verdraaien zodat het in je voordeel is. Als ik beide kanten zo lees is dit totaal niet netjes.
 

DeletedUser74552

Guest
Niet echt logisch, een niet aanvals pack, letterlijk geen aanvallen sturen wordt door farm gewoon gehandhaafd zoals ik het lees. Hij heeft geen invloed op een oorlogsverklaring, zolang hij geen aanvallen stuurt is de NAP gewoon geldig lijkt me. Dit is gewoon alles verdraaien zodat het in je voordeel is. Als ik beide kanten zo lees is dit totaal niet netjes.
Zo kan je het lezen. Je kan het ook lezen als; je kan geen oorlog voeren zonder aan te vallen hence de directe opzegging. Besef je dat het de beslissing was van FarmAlarm de vijand te joinen. Het was de beslissing van alle spelers in zijn stam om ons de oorlog te verklaren. Als ze dat niet gedaan hadden dan was die nap er gewoonweg nog. Actie reactie om het zo maar te zeggen. Ik heb mijn goede wil laten zien. Hij verklaardt openlijk oorlog te willen voeren en daar past mijns inziens geen niet-aanvals-pact bij. Je kan volgens mij voor beide kanten wat zeggen en dat word ook gedaan. Ze kunnen me kwalijk nemen wat ze willen en je kan zeggen dat het niet netjes is vanuit mijn kant maar puntje bij paaltje hebben zij die beslissing gemaakt en niet ik.
 
Reactiescore
7.931
Ik heb mijn goede wil laten zien.

Zal jou anders ook eens 6e lid maken, zodat je nergens in de rang Lijst staat later, leuk meedoen is dat hoor, zien hoe je 'eigen' stam wint maar zelf heb je lekker niks. Dit is hetzelfde dat je je eigen hond schopt en dan verbaast gaat zijn als hij je in je voet gaat bijten. Logisch dat hij z'n heil ergens anders zoekt om toch kans op winst te maken. Zijn stamgenoten hebben eventueel kans om te winnen nog.

Overigens persoonlijk, Like Hell dat ik akkoord zou zijn gegaan met een NAP vanuit Farms perspectief, had echt al mn troepen op jullie geflikkerd als ze me zo aan de kant zouden schuiven.
 

DeletedUser69389

Guest
Zo kan je het lezen. Je kan het ook lezen als; je kan geen oorlog voeren zonder aan te vallen hence de directe opzegging. Besef je dat het de beslissing was van FarmAlarm de vijand te joinen. Het was de beslissing van alle spelers in zijn stam om ons de oorlog te verklaren. Als ze dat niet gedaan hadden dan was die nap er gewoonweg nog. Actie reactie om het zo maar te zeggen. Ik heb mijn goede wil laten zien. Hij verklaardt openlijk oorlog te willen voeren en daar past mijns inziens geen niet-aanvals-pact bij. Je kan volgens mij voor beide kanten wat zeggen en dat word ook gedaan. Ze kunnen me kwalijk nemen wat ze willen en je kan zeggen dat het niet netjes is vanuit mijn kant maar puntje bij paaltje hebben zij die beslissing gemaakt en niet ik.
Zoals zovaak ben je zo hypocriet als wat. Je verdraait de feiten zodanig zodat het in je voordeel spreekt.

be234e0ee51375062abd8dcffa569463.png


Een onopzegbare nap van jullie kant tenzij Farm jullie aanvalt. Tot op heden is er (naar mijn weten) echter nog geen enkele inc vanuit Farm Alarm verzonden en doen jullie in feite niets meer en niets minder dan afspraken schenden wat behoorlijk richting een stab ruikt. Alleszins valt het onder onethisch en vies spel te scharen.

Tuurlijk kun je wel oorlog voeren zonder aan te vallen. Denk aan Nederland ten tijde van de Eerste Wereldoorlog bijvoorbeeld.

Het was Farmalarm hun keuze om de vijand te joinen ja. Maar dat geeft je niet/gaf je niet het recht om de nap op te zeggen. Want dat kon niet vanwege de voorwaarden die je hebt opgesteld. Dan had je dat als zodanig moeten communiceren, maar dat heb je niet gedaan. Zodoende ben je zelf dus verwerpelijk bezig.

Jij hebt de beslissing genomen om de afspraken te schenden. Niet zij. Zoals zovaak ben je zeer hypocriet bezig en ben je alleen maar op weg om de classic meer en meer kapot te maken met je onethische gedrag en niet classic waardige manier van spelen op de classic.
 

DeletedUser74552

Guest
Zal jou anders ook eens 6e lid maken, zodat je nergens in de rang Lijst staat later, leuk meedoen is dat hoor, zien hoe je 'eigen' stam wint maar zelf heb je lekker niks. Dit is hetzelfde dat je je eigen hond schopt en dan verbaast gaat zijn als hij je in je voet gaat bijten. Logisch dat hij z'n heil ergens anders zoekt om toch kans op winst te maken. Zijn stamgenoten hebben eventueel kans om te winnen nog.

Overigens persoonlijk, Like Hell dat ik akkoord zou zijn gegaan met een NAP vanuit Farms perspectief, had echt al mn troepen op jullie geflikkerd als ze me zo aan de kant zouden schuiven.
Ik had daar geen moeite mee gehad net als een account als Mier616 dat ook niet had en net als bondgenoot stammen die samen met een stam de wereld winnen dat ook niet hebben. Maar goed dat zijn maar woorden. Tuurlijk net als je het classic 15 hebt opgelost. Overigens had zo een actie niet veel uitgemaakt. Een druppel in een oceaan.

Zoals zovaak ben je zo hypocriet als wat. Je verdraait de feiten zodanig zodat het in je voordeel spreekt.

be234e0ee51375062abd8dcffa569463.png


Een onopzegbare nap van jullie kant tenzij Farm jullie aanvalt. Tot op heden is er (naar mijn weten) echter nog geen enkele inc vanuit Farm Alarm verzonden en doen jullie in feite niets meer en niets minder dan afspraken schenden wat behoorlijk richting een stab ruikt. Alleszins valt het onder onethisch en vies spel te scharen.
Mwah zoals ik al zei, je kan voor beide kanten wat zeggen. Ik sta achter mijn besluit. Net als jij achter het besluit stond op w50 om spelers te laten joinen en daarna te blitzen omdat zij niet onder de huidige NAP afspraken vielen. Dat rook ook richting een stab. En de laatste woorden van yoeri waren volgens mij scheldwoorden richting jou over heel die situatie. Niet elke situatie heeft een mooie voor de hand liggende, iedereen is happy de peppy oplossing. Ik heb mijn besluit gemaakt en nu word er over gehuild. Fair enough, ik draag daar de verantwoordelijkheid voor met geheven hoofd wat er ook over gezegd word.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik had daar geen moeite mee gehad net als een account als Mier616 dat ook niet had en net als bondgenoot stammen die samen met een stam de wereld winnen dat ook niet hebben. Maar goed dat zijn maar woorden. Tuurlijk net als je het classic 15 hebt opgelost. Overigens had zo een actie niet veel uitgemaakt. Een druppel in een oceaan.


Mwah zoals ik al zei, je kan voor beide kanten wat zeggen. Ik sta achter mijn besluit. Net als jij achter het besluit stond op w50 om spelers te laten joinen en daarna te blitzen omdat zij niet onder de huidige NAP afspraken vielen. Dat rook ook richting een stab. En de laatste woorden van yoeri waren volgens mij scheldwoorden richting jou over heel die situatie. Niet elke situatie heeft een mooie voor de hand liggende, iedereen is happy de peppy oplossing. Ik heb mijn besluit gemaakt en nu word er over gehuild. Fair enough, ik draag daar de verantwoordelijkheid voor met geheven hoofd wat er ook over gezegd word.
Bevestig je het antwoord weer. Je doet alles waar de echte classic spelers niet voor staan en maakt zo het hele concept van de classic kapot. Je doet alles om maar te kunnen winnen en hebt schijt aan wat een ander vindt. Het is weer zoals altijd ik ben Andries en dit is de grote Andries show. Mijn waarheid is de waarheid en dat heb je maar te slikken. Je gaat zoals zo vaak voorbij aan waar de classic werkelijk waar voor staat.

Je hele vertoning hier en op eerdere classics is een pure gotspe.
 

DeletedUser74552

Guest
Er wordt niet zozeer over gehuild hoor. Je wordt gewoon op je plek gewezen omdat je je eigen geschreven afspraken niet hanteren kan. Beetje sneu, Maargoed ieder z'n eigen.
Het komt erg op mij over als huilen maar goed zoals je zegt ieder z'n eigen.

Bevestig je het antwoord weer. Je doet alles waar de echte classic spelers niet voor staan en maakt zo het hele concept van de classic kapot. Je doet alles om maar te kunnen winnen en hebt schijt aan wat een ander vindt. Het is weer zoals altijd ik ben Andries en dit is de grote Andries show. Mijn waarheid is de waarheid en dat heb je maar te slikken. Je gaat zoals zo vaak voorbij aan waar de classic werkelijk waar voor staat.

Je hele vertoning hier en op eerdere classics is een pure gotspe.
Ik heb nog wel tickets voor je aangezien je vaak om mijn aandacht verlegen zit. Om nog maar even serieus te reageren op deze puur op de man gespeelde post. Ik ben en zal nooit het oude classic groepje zijn of willen zijn. Je prijst ze alsof het een of andere heilige goddelijke TW groep is terwijl dat gewoonweg niet zo is. Ook zij zullen fouten hebben gemaakt en discutabele actie's hebben meegemaakt. Zoals ik al eerder zij er valt voor beide kanten wat te zeggen. Het is geen actie die de schoonheidsprijs verdiend maar zo zijn er tal andere actie's die die ook niet verdienen zoals de blitz op w50. Dus ik zou zeggen stap van je hoge paardje af. :rolleyes:
 
Reactiescore
127
Ik had daar geen moeite mee gehad net als een account als Mier616 dat ook niet had en net als bondgenoot stammen die samen met een stam de wereld winnen dat ook niet hebben. Maar goed dat zijn maar woorden. Tuurlijk net als je het classic 15 hebt opgelost. Overigens had zo een actie niet veel uitgemaakt. Een druppel in een oceaan.

Laat ik eerst maar even over mier beginnen, die situaties kun je totaal niet vergelijken. Church had de stam allang vol zitten en heeft vanaf het begin gewoon goed samengewerkt met Mier616. Jullie gooien iemand halverwege overboord en bieden hem dan nog maar een plekje als 6e lid. En niemand zit te wachten om als 6e lid te spelen hier.

En eerlijk gezegd Andries dit klinkt wel als een behoorlijke stab. Ik zie dat het veel beter is voor jullie om Farmalarm wel aan te kunnen vallen, maar dan moet je maar niet zulke nap's aanbieden. Er is gewoon niet goed over na gedacht, en Farmalarm is hier nu de dupe van geworden terwijl hij zich keurig aan de afspraken heeft gehouden. Dit valt me toch tegen van je Andries, normaal speel je wel op een eerlijkere manier.
 
Reactiescore
461
Het komt erg op mij over als huilen maar goed zoals je zegt ieder z'n eigen.
Commentaar geven over een niet correctie actie van jou kant moet je niet direct gaan bestempelen als huilen.
Als ze dit jou zouden lappen zou je er ook over zitten 'huilen'.
 

DeletedUser69389

Guest
Het komt erg op mij over als huilen maar goed zoals je zegt ieder z'n eigen.


Ik heb nog wel tickets voor je aangezien je vaak om mijn aandacht verlegen zit. Om nog maar even serieus te reageren op deze puur op de man gespeelde post. Ik ben en zal nooit het oude classic groepje zijn of willen zijn. Je prijst ze alsof het een of andere heilige goddelijke TW groep is terwijl dat gewoonweg niet zo is. Ook zij zullen fouten hebben gemaakt en discutabele actie's hebben meegemaakt. Zoals ik al eerder zij er valt voor beide kanten wat te zeggen. Het is geen actie die de schoonheidsprijs verdiend maar zo zijn er tal andere actie's die die ook niet verdienen zoals de blitz op w50. Dus ik zou zeggen stap van je hoge paardje af. :rolleyes:
Ja ga er maar weer niet inhoudelijk op in. Je hebt zelf bijvoorbeeld Church meegemaakt op classic 11. Kun je hen daar beschuldigen van diplomatie 2 win, (extreem) recruit 2 win en ander soortig laag spel zoals hier bovenstaand?

Ik zal nooit zeggen dat het een heilige goddelijke tw groep is. Maar het zijn wel spelers die respect hebben voor hun tegenstander. Iets wat niet bij jou in het woordenboek aanwezig is.

50 was niet netjes nee. Maar geen stab. Iets waar dit, alleszins voor mij, zeker onder te scharen valt.
 

DeletedUser74552

Guest
Laat ik eerst maar even over mier beginnen, die situaties kun je totaal niet vergelijken. Church had de stam allang vol zitten en heeft vanaf het begin gewoon goed samengewerkt met Mier616. Jullie gooien iemand halverwege overboord en bieden hem dan nog maar een plekje als 6e lid. En niemand zit te wachten om als 6e lid te spelen hier.
Dat is niet het enige verschil natuurlijk. Op de wereld waar Mier616 speelde kon je ook buiten de stam OS sturen en op deze wereld niet. Dat is de reden waarom we FarmAlarm in eerste instantie recruitte en tegelijkertijd al aangaven dat de stam nog hervormd zou worden en hij wss niet zou blijven bestaan. Ik zie niets mis met 6e lid zijn en als mij dat zou worden aangeboden zou ik daar geen problemen mee hebben. Ik heb het eerder ook al tegen Sensation gezegd maar ik haal mijn TW plezier meer uit de mensen met wie ik speel dan het feit dat ik de wereld zou winnen en mijn naam op een ranglijstje komt. Een ranglijst die niet eens bewaard word. Nietszeggende titels als je het mij vraagt.
En eerlijk gezegd Andries dit klinkt wel als een behoorlijke stab. Ik zie dat het veel beter is voor jullie om Farmalarm wel aan te kunnen vallen, maar dan moet je maar niet zulke nap's aanbieden. Er is gewoon niet goed over na gedacht, en Farmalarm is hier nu de dupe van geworden terwijl hij zich keurig aan de afspraken heeft gehouden. Dit valt me toch tegen van je Andries, normaal speel je wel op een eerlijkere manier.
Ik zal niet onder stoelen of banken steken dat het niet de schoonheidsprijs verdiend maar een stab vind ik gewoonweg te ver gaan. Wie gaat er nou de oorlog verklaren aan mensen met wie je een NAP hebt. Dat spreekt elkaar direct tegen. Het was hun keuze de oorlog te verklaren niet de mijne. Zoals ik eerder al zei, er valt voor beide partijen wat te zeggen en omdat Farm nu in de slachtoffer rol kruipt is het makkelijk om die kant op te vallen. Hoge bomen vangen veel wind. Ik respecteer iedereen zijn mening en ik begrijp de kritiek maar ik denk dat iedereen ook wel ziet dat het absoluut geen stab is.
 
Reactiescore
7.931
Sensation gezegd maar ik haal mijn TW plezier meer uit de mensen met wie ik speel dan het feit dat ik de wereld zou winnen en mijn naam op een ranglijstje komt. Een ranglijst die niet eens bewaard word. Nietszeggende titels als je het mij vraagt.

Waarom zit jouw account nog in de Stam dan? Waarom speel jij niet als 6e lid en kon je hem dat plekje niet gunnen?
 

DeletedUser74552

Guest
Commentaar geven over een niet correctie actie van jou kant moet je niet direct gaan bestempelen als huilen.
Als ze dit jou zouden lappen zou je er ook over zitten 'huilen'.
Ik voer P&P en ik speel Tribalwars. Dat zijn 2e verschillende dingen. FarmAlarm schrijft een boek maar heeft de moed al opgegeven. Dat noem ik huilen.

Ja ga er maar weer niet inhoudelijk op in. Je hebt zelf bijvoorbeeld Church meegemaakt op classic 11. Kun je hen daar beschuldigen van diplomatie 2 win, (extreem) recruit 2 win en ander soortig laag spel zoals hier bovenstaand?
Ik heb genoeg met Martijn gesproken dat ik weet dat niet alles in dat groepje van een leien dakje is gelopen. Ik denk dat iedereen wel kan bevestigen dat er actie's zijn geweest die hoogst discutabel waren maar goed ik ben niet iemand die vingers gaat wijzen en dat was ook niet de bedoeling van mijn punt. De enige reden waarom ik het aanhaalde was omdat jij ze op een onnodige hoge paddestoel zet.

Ik zal nooit zeggen dat het een heilige goddelijke tw groep is. Maar het zijn wel spelers die respect hebben voor hun tegenstander. Iets wat niet bij jou in het woordenboek aanwezig is.

50 was niet netjes nee. Maar geen stab. Iets waar dit, alleszins voor mij, zeker onder te scharen valt.
Dejoey, jasey en heel Karma dacht daar anders over. Uiteindelijk heeft het niet veel uitgemaakt. Net als deze actie uiteindelijk ook niet veel uit maakt. Respect verdien je en is niet iets wat je automatisch hebt. Ik snap niet waarom mensen dat denken. Dat je uitgaat van bepaalde normen en waarden in je medemens is iets anders dan respect voor iemand hebben.
 
Bovenaan