België: premium punten kopen via tel

DeletedUser

Guest
pfff

Het maakt mij niet uit wat het kost, als het te duur is dan pak ik het gewoon niet meer.

Zo zou iedereen moeten denken. Je bent niet verplicht om te spelen.

Het enige wat mij enorm ergert is het feit dat die rommel niet werkt.

Ik wil gerust voor die drie premium punten betalen, maar ik kan gewoon niet omdat ze altijd technische problemen hebben.

Of maak het via sms ofzo, ook goed.

Want wat is er nu gebeurt. Ze maken het duurder en degene die dat helemaal niet erg vinden kunnen het nu niet gebruiken, omdat het duurder systeem helemaal niet werkt. (ik al zeker 100 tot 120 keer geprobeerd om premium punten te kopen, maar het was altijd technische problemen of lijn bezet)
 
Reactiescore
2.491
pfff

Het maakt mij niet uit wat het kost, als het te duur is dan pak ik het gewoon niet meer.

Zo zou iedereen moeten denken. Je bent niet verplicht om te spelen.

Het enige wat mij enorm ergert is het feit dat die rommel niet werkt.

Ik wil gerust voor die drie premium punten betalen, maar ik kan gewoon niet omdat ze altijd technische problemen hebben.

Of maak het via sms ofzo, ook goed.

Want wat is er nu gebeurt. Ze maken het duurder en degene die dat helemaal niet erg vinden kunnen het nu niet gebruiken, omdat het duurder systeem helemaal niet werkt. (ik al zeker 100 tot 120 keer geprobeerd om premium punten te kopen, maar het was altijd technische problemen of lijn bezet)

Lees de announcement en dit topic nog eens goed door, via SMS werkt ( landkeuze op internationaal zetten. )

en is tevens goedkoper dan te bellen :rolleyes:
 
Bovenaan