1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

België eindelijk WERELDKAMPIOEN

Discussie in 'Vrij forum / Ditjes en datjes' gestart door jokersbrain, 1. jul 2018.

Deel Deze Pagina

1. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    262
    ik verwacht nog wel een analyse Jannes

2. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    595
    heel sneu spel dit. is dit wat je kan verwachten van een halve finale in een WK ? Een duikende Mbappé die Neymar achterna gaat, de scheids die letterlijk niet fluit door 3 meter van Hazard te staan terwijl hij door 3 getackled wordt, en dan nog andere akkefietjes zoals die bal die mbape meeneemt het veld in 90e minuut. Hoop dat de Kroaten of de Engelsen dat zootje Afrikaantjes met hun dom smoelwerk vernederen zoals Brazilië in 2014. Moge het gebeuren !!

3. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    183
    Afgezien van de degelijke hardheid van Staloves woorden in de voorlaatste zin, ben ik het grotendeels zeker met hem eens! :D

4. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.264
    België domineerde/controleerde de match tot de goal viel. Vond ik geen fout van een speler van ons maar gewoon goed gedaan van de Fransen. De goal viel helaas eerst aan hun kant waarna ze nog meer in hun favo spel konden (voor de goal hangen en op de counter) spelen.

Belgie was niet goed genoeg (teveel spelers onder niveau) maar is ook niet makkelijk om voorbij een dubbele gordel te raken. Dan moet iedereen top zijn en dat was dus niet het geval. In de statistieken heeft Frankrijk mss meer doelpogingen maar dat was vooral op het einde toen Belgie meer risico's nam en ook aanvallers inbracht voor verdedigende middenvelders dus dat vind ik verre van een maatstaaf om de matcht te kunnen beoordelen.

Laten we zeggen Frankrijk geen voetbal bracht maar wel perfect hun lelijk spel hebben gespeeld en ze geluk hebben met als eerste te scoren. En dat Belgie wel voetbal bracht maar het van een te laag niveau was om het blok uit verband te spelen. Daarom zeg ik ook dat ze elkaar waard waren maar Belgie een leukere ploeg is.

Verder heb ik een hekel aan Frankrijk en Engeland dus ben ik nu 100% voor kroatie omdat die veel nice spelers hebben als een Modric met niet zo'n grote nek. Ik gun het ze van harte.

Laat België dan nog 3de worden nadat we Engeland echt een enorme zware pandoering geven zodat ze toch iets mee naar huis kunnen nemen (een zware nederlaag). En zo eindigen we toch met een positieve nood wegens ons record op een 4de plaats staat en we deze dan toch overtreffen.

dirk-janusIV, Westkip en Stalov vinden dit leuk.
  5. .n0t0ri0us

.n0t0ri0us

Lid geworden:
    29. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    112
    Ik heb de wedstrijd op de Belgische zender gekeken en daar had de commentator het, net als jullie, ook steeds over het negatieve spel van de Fransen. Maar volgens mij deed Belgie het dit WK niet veel anders hoor?

6. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.264
    Volgens mij kent iemand niet zoveel van voetbal.

7. Alex Lannon.

Alex Lannon.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    308
    t voetbal van frankrijk echt belachelijk :p ik hoop dat ze belachelijk gemaakt worden in de finale, een team dat zich profileert als favoriet en zo lelijk en zelfs vies voetbal speelt moet gewoon gediskwalificeerd worden die klojo homos die anaal verkracht worden in hun sterretje vol poep

Purple Swag vindt dit leuk.
  8. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    183
    Ga je nu serieus het vieze spel van la France ontkennen? Denk je serieus dat België op dezelfde manier de wedstrijd tegen Brazilië heeft uitgespeeld zoals Frankrijk dat tegen België deed?

Maar ja, daarnaast heb je enkel nog maar negatieve posts geschreven over het Belgische voetbalelftal en lijkt het me dus dat je expres op zoek gaat naar zaken die er niet eens zijn om nog maar eens België te bekritiseren.

9. .n0t0ri0us

.n0t0ri0us

Lid geworden:
    29. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    112
    Eerste vraag: nee, zeg ik helemaal niet
    Tweede vraag: laten we niet ontkennen dat Belgie het tegen Brazilië van de counter moest hebben

En het kritische op Belgie is er omdat ik veel Belgen nog hooghartig vind overkomen. Beetje tegenwicht mag toch wel?

10. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    183
    Daar maak je net een hele grove fout, denk ik, die aantoont hoe weinig je kent van voetbal!

Op de counter spelen =/= niet fairplay spelen

Dat is net het hele punt, op de counter spelen is een tactiek om te spelen. Niet fairplay de wedstrijd beëindigen eerder niet he. ;)
    Net als dat je dus ook geen gele kaarten krijgt voor een countergoal. :p

11. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    595
    dit vind ik echt zo'n onzin he t'is niet dat we weer trots zijn op ons nationaal elftal en we er massaal achter staan met alle leuzen en gesupporter van dien (inclusief alle vlaggen int straatbeeld) dat we arrogant en hooghartig zijn.
    dit moet dan nog komen van een Nederlander tja !!!

12. mohniels1

mohniels1

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    416
    Gewoon 3e worden. Ook netjes.

13. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden: