Beleid rond Clusterfucks vanuit Method

Reactiescore
742
Hey mannen, persoonlijk ben ik tegen cf via bb dorpen.
Probleem is gewoon groter dan alleen bij method.
Als je hem gaat viseren wat te begrijpen is doe het dan bij iedereen die de regels niet volgen?

Het gaat hier tenslotte om fair play, maar wat ik voorlopig alleen zie is dat iedereen fouten maakt en iedereen op een andere wijst.

Oplossingen?

Laten we beginnen met die regels eens officieel te maken en aan zoveel mogelijk partijen meedelen.
Dus niet alleen de top 3 stammen maar alle stammen die willen meewerken.
Zo bouw je een vertrouwen op in tw zelf voor de verdere werelden en wordt er vanaf dan gestreefd alles na te volgen.

Nadien kunnen we beginnen met fouten op te lossen en bespreken wat gedaan kan worden.

Zolang we naar elkaar wijzen en andere beschuldigen gaan we er nooit geraken.

In ieder geval veel succes! :)

En laten we het gezellig houden.

Team ws - Karo ( Karo44 )

ik schaam me diep diep dat dit stuk onkruid dit zelfs durft te verkondigen.. hypocriete zak
 
Reactiescore
742
even verdere uitleg

Deze man is er zwaar op tegen om CF's via BB's te maken
1597743429750.png

in dit geval is rood Method en groen Tja (Rim stam) hij wilde zelfs niet alleen de top 3 stammen erin hebben..
zoals je kan zien is er boven een MB gerecruit midden in het cluster van Tja (onderin ook nog een moeilijker te zien.
ik zal even inzoomen
1597743729796.png

alle omcirkelde dorpen zijn ofwel bb's die jij zelf hebt overgenomen, ofwel door een MB van jou waardoor het zegmaar minder opvalt.. oow btw is niet alles heb gewoon gestopt met bekijken had geen zin meer...

1597743902564.png

dat laat zien dat je je MB mooi bb's laat edelen, 10 dagen beetje uitbouwen en daarna deze CF zelf veroverd zoals het lijkt dat het geen CF is?

we hebben weer een kansparel gevonden hoor!! en waar zit die in de stam oowja @Coruscant lekker gewerkt pik je hebt het voor elkaar gekregen een stam te vormen die allemaal op jou lijken!!
 

Bijlagen

  • 1597743580641.png
    1597743580641.png
    823,4 KB · Weergaven: 5
Reactiescore
134
even verdere uitleg

Deze man is er zwaar op tegen om CF's via BB's te maken
Bekijk bijlage 22566

in dit geval is rood Method en groen Tja (Rim stam) hij wilde zelfs niet alleen de top 3 stammen erin hebben..
zoals je kan zien is er boven een MB gerecruit midden in het cluster van Tja (onderin ook nog een moeilijker te zien.
ik zal even inzoomen
Bekijk bijlage 22568

alle omcirkelde dorpen zijn ofwel bb's die jij zelf hebt overgenomen, ofwel door een MB van jou waardoor het zegmaar minder opvalt.. oow btw is niet alles heb gewoon gestopt met bekijken had geen zin meer...

Bekijk bijlage 22569

Dat laat zien dat je je MB mooi bb's laat edelen, 10 dagen beetje uitbouwen en daarna deze CF zelf veroverd zoals het lijkt dat het geen CF is?

we hebben weer een kansparel gevonden hoor!! en waar zit die in de stam oowja @Coruscant lekker gewerkt pik je hebt het voor elkaar gekregen een stam te vormen die allemaal op jou lijken!!

Ik had in de rim al verschillende dorpen geëdeld vooraleer er een echte stam gekomen was in de rim.
Je zou dus ook kunnen zeggen dat zij mij geclusterfucked hebben?

Vervolgens heb ik zelf gekozen om dorpen af te geven aan White Shadow.
Ik heb trouwens nooit de opdracht gekregen om barbarendorpen te edelen.

Ik denk dat je best eens naar de andere stammen kijkt die ook barbarendorpen edelen in de rim om een "safezone" te krijgen.
Of hoe noem je die barbarendorpen van Illy in het noorden?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
742
Vervolgens heb ik zelf gekozen om dorpen af te geven aan White Shadow.
Ik heb trouwens nooit de opdracht gekregen om barbarendorpen te edelen.

dus dan is het opeens geen CF meer?

Ik denk dat je best eens naar de andere stammen kijkt die ook barbarendorpen edelen in de rim om een "safezone" te krijgen.
Of hoe noem je die barbarendorpen van Illy in het noorden?

keur ik toch ook niet goed? maar die hebben geen betrekking tot mij anders had hier een andere naam gestaan?
 
Reactiescore
5
ik schaam me diep diep dat dit stuk onkruid dit zelfs durft te verkondigen.. hypocriete zak
Ten eerste let op u woorden manneke.

Verder was Yannick daar veel eerder, er waren daar geen stammen en weinig spelers. ( gaat overeen lange tijd geleden. )
Toen ik naar daar ben gejumt dan mocht ik in de cluster van Ztace of invisible force.
Nadien gewoon opbouwen en door edelen.
Wil je meer details?

Dit bedoel ik se mensen beschuldigen en blijten om gelijk te krijgen.
Zegt genoeg over jezelf wie jij zit te blowen.
 
Reactiescore
134
dus dan is het opeens geen CF meer?



keur ik toch ook niet goed? maar die hebben geen betrekking tot mij anders had hier een andere naam gestaan?

Dus als een nieuwe speler in de rim begint en een barbarendorp overneemt dan is dit volgens jou een clusterfuck?
Want zoals ik al zei, had ik al enkele dorpen in de rim overgenomen vooraleer daar een andere stam was.
Dat er vervolgens een nieuwe stam ontstaat, die dorpen rondom mij overnemen is niet mijn fout.
Ik word dus geclusterfucked.

Jouw mening:
- Een vijand neemt een barbarendorp over --> DIT IS EEN CLUSTERFUCK!!!
- iemand anders neemt een barbarendorp over --> Dit is ok

En dan noem je White Shadow een hypocriet?
 
Reactiescore
742
je hebt deze dorpen pak en nabij 10 dagen geleden gepakt? toen was de stam Tja er toch al? zal mij een reet roesten wanneer jij daar je eerste dorpje gepakt hebt? het blijven gewoon dorpen die als CF's worden gezien die je hebt veroverd dmv een MB


Jezelf als nieuwe speler in de rim beschouwen is al een apart feitje opzich.... op die manier kun je illy ook als nieuwe speler zien.. aangezien er letterlijk dorpen (die jij in je bezit had) bijna in de core liggen (atm in bezit van dorpenmafkeetels)
 
Reactiescore
134
De laatste 2 dorpen die ik genomen heb, waren van Venaldo. (en dus geen barbarendorpen)
Het eerste dorp dat ik in de rim genomen heb, dateert van een paar maanden geleden.

Je wilt dus zeggen dat elk dorp die ik overneem in mijn gebied een clusterfuck is?
Maar alle dorpen die genomen worden door Tja, zijn geen clusterfucks?
Je bent echt oliedom.

Op welk account speel je eigenlijk?
 
Reactiescore
5
Het is duidelijk dat ze hun vriendjes willen beschermen en naar Method staan te wijzen gelijk kleuters.
Ik hou het zo proper mogelijk.

Zie eerst dat jullie vriendjes en jullie zelf 100% clean zijn voor je andere verwijt.

En begin maar snel aan die afspraken af te ronden diegene die het moeten doen.
 
Reactiescore
5
Nog een vraag, waarom wordt enkel method geviseerd opeens?

Begin dan alle namen te noteren van iedereen dat fout zit.
Of viseer niet een hele stam als er volgens zou jou 1 iemand iets heeft gedaan wat je niet aanstaat.
 
Reactiescore
23
Nog een vraag, waarom wordt enkel method geviseerd opeens?

Begin dan alle namen te noteren van iedereen dat fout zit.
Of viseer niet een hele stam als er volgens zou jou 1 iemand iets heeft gedaan wat je niet aanstaat.

Om op jou antwoord te reageren waarom jullie geviseerd worden atm is gewoon omdat jullie enige zijn die cf's goed praten door bijvoorbeeld tegen ons te zeggen dat wij cf's bij jullie nemen wat nooit gebeurde + krijgen wij beschuldigingen van onfair spel terwijl de bewijzen er gewoon zijn dat wij eerder met ons offensief begonnen tegen SH + als we dan proberen tot een oplossing te komen door te vragen dat jullie die cf's gewoon afstaan wil keierholy dorpen terug die wij van hem namen tijdends een blitz van ons
 
Reactiescore
73
Ik moet zeggen dat ik het probleem rondom cf’s ook niet begrijp. Lijkt mij gewoon een tactiek, je hebt zat mogelijkheden er wat tegen te doen. Wil je het voorkomen, doe er dan zelf wat aan.
Als dit echt zo’n probleem is, dan is Method zeker niet de enige en weet ik er zo nog wel een te noemen.
 
Reactiescore
1.383
Ik moet zeggen dat ik het probleem rondom cf’s ook niet begrijp. Lijkt mij gewoon een tactiek, je hebt zat mogelijkheden er wat tegen te doen. Wil je het voorkomen, doe er dan zelf wat aan.
Als dit echt zo’n probleem is, dan is Method zeker niet de enige en weet ik er zo nog wel een te noemen.
Safe wat geen safe meer is?
 
Reactiescore
1.383
Ha, verkeerd geïnterpreteerd. Excuus.

En in dat geval begrijp ik je opmerking dus ook niet. Wat zou er safe moeten zijn?
Als je je front stacked met dorpen in je safe, staan de dorpen in je safe vaak vrijwel leeg. Komt daar een CF zul je d'r snel op moeten reageren, lukt dat niet (door een slinkse tactiek bijvoorbeeld) dan zal je een hoop def terug moeten halen richting je safe om blitzjes te voorkomen. Dat is het grootste probleem rondom CF. Zit uiteraard wel een verschil in de mate van ernst van CF's.
 
Bovenaan