Bekend

DeletedUser1435

Guest
kdenk dat ik nog bekender ben!

ik heb ooit demo in het nauw gedreven
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Dat waren nog eens tijden!!!
 

DeletedUser1435

Guest
benieuwd of demon het zich nog kan herinneren, of wil herinneren haha het ware flinke tikken aan zijn adres
 

DeletedUser1435

Guest
ik weet nog wel die ene keer, wij lagen redelijk met elkaar verstrengeld onze dorpen dan. we waren goede buurtjes.

De grens natuurlijk gestacked en ik had ook dorpen in zijn cluster gestacked. een echt clusterverpesting was dat. Daar bouwde ik allemaal off en edeltreinen en sochtends vroeg sloeg ik toe. Toen heb ik menig dorpje van hem voorbij zijn gestackte dorpen veroverd. Het was maar tijdelijk, maar je had zijn gezicht moeten zien. meteen daarop allemaal wraakclears op mijn dak en ook van zijn hele stam. haha wat was die boos!

zijn aanvallen liepen allemaal dood lol
 

DeletedUser1435

Guest
nee sommige kwamen zelfs in de nachtbonus aan. echt blinde woede was dit
 

DeletedUser25273

Guest
Is die gek nu weer uit het gesticht ontsnapt? Zit blijkbaar ook alweer enkele dagen zonder zijn medicijnen, krijgt weer last van waanbeelden.:rolleyes:
 

DeletedUser1435

Guest
Is die gek nu weer uit het gesticht ontsnapt? Zit blijkbaar ook alweer enkele dagen zonder zijn medicijnen, krijgt weer last van waanbeelden.:rolleyes:

dit is het verleden demon, dus wat betreft waanbeelden heb je wel gelijk, ware het niet dat ik het dus over het verleden heb en niet over het heden!!!

Weet je nog die ene keer dat we jouw moraalbrekers van de kaart hebben getikt en jij hopeloos toekeek, zo hard ging het er aantoe
 
Reactiescore
2
:eek: waarom blijft mijn relatieve rust duren demotje :rolleyes:
 

DeletedUser1435

Guest
ja logisch hij kan zich niet verweren tegen al deze feiten. Zoals die ene keer met al zijn moraalbrekers zoals hierboven al aangekaart. legends curse en boka. dit geeft ook wel aan hoeveel waarde andere spelers voor demon hebben. Hij laat ze gewoon vallen als bakstenen zodra het hem niet uitkomt om te helpen. Boka hadden we teruggebracht naar 2 dorpjes, maar die is weer gestegen door internen. dit is volgens mij de prijs die bok moest betalen om demon in hun stam te hebben. Wel een hoge prijs. Als ik bok was, had ik lekker demon van de kaart geveegd. Dat is goed haalbaar, want 1 massa is al teveel voor hem bleek ook wel toendertijd.
 

DeletedUser

Guest
Je edelde 7 dorpen van hem, demo 390 van jou? :p Moet je nu ook niet uit gaan lullen dat het zogezegd niet jij was, je bent een noob, was een noob en speelt niet eens meer tw vanwege je tegrote afgang dankzij je grote mond, veel praatjes weinig daden. Demo edelde eerst van jou, dus je liep al achter in jullie oorlogje, jij had nog niks en hij wel. :)

Verschil met jou en boka? Boka bestaat nog. ^^

Ik ga het niet opnemen voor een ander, maar jij lult er wat op los... JIJ hebt verloren, JIJ bent weggevaagd, die andere die je vermeld niet he... Echt een noobje jij. :)

Dus kruip maar weer eens voor een tijd weg tot je je weer eens goed bezopen hebt en hier weer eens komt lullen uit je nek. :rolleyes:
Zelfs m'n neefje van 3 jaar kan jou aan. :)
 

DeletedUser1435

Guest
wat een frustratie zeg. ik heb jou zeker ook klop gegeven maar dat ben ik gelukkig voor jou vergeten
 

DeletedUser

Guest
Nee, jij hebt nooit in mijn buurt gelegen, gelukkig voor jou. :)
 
Bovenaan