Beginners bescherming

  • Topicstarter Land of the Living
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo,

Hoe lang loopt een beginnersbescherming eigenlijk en hoe kan ik dat zien?

Bedankt voor de reactie

Stijn
 

DeletedUser

Guest
Beginnersbescherming duurt 5 dagen in die tijd kan je door niemand aangevalle worde en heb je genoeg tijd om de verdediging op te bouwe
 

DeletedUser

Guest
das ook geene vette als je met lui als lil te maken hebt dan haalt dat niets uit
het is een feit dat doelgericht uitsluitend zwakke spelers zonder gerechtvaardigde reden aanvallen , laakbaar zelfs in dit spel wat je ook zegt punt
 

DeletedUser

Guest
das ook geene vette als je met lui als lil te maken hebt dan haalt dat niets uit
het is een feit dat doelgericht uitsluitend zwakke spelers zonder gerechtvaardigde reden aanvallen , laakbaar zelfs in dit spel wat je ook zegt punt

lil is ik??

kijk, ik ga nog eens duidelijk wezen:

de reden waarom iemand wordt aangevallen, is omdat hij/zij TE WEINIG LEGER heeft in VERHOUDING MET ZIJN PUNTEN.

ik wil jullie zelfs een tip geven:
als je 3.000 speren en 3.000 zwaarden achter een L20 muur hebt voor je begint te nobelen, doe ik (en ik denk velen van ave en opus ook) geen moeite om je aan te vallen, daarna bouw je dit leger uit, en is er weinig/geen kans dat je aangevallen wordt. Natuurlijk, daarmee groeien je punten niet snel, maar hoe denk je dat wij begonnen zijn????


Daarna is er nog het feit van de stammen en allies, die dienen om SAMEN aan te vallen en te verdedigen, wat wil zeggen dat je HULP krijgt als je er vraagt, zo gaat dit bij ons toch.
 

DeletedUser

Guest
geen probleem ik bouw sowie so geen aanvalsleger op,dus je valt enkel kleine zwakke dorpjes aan die niet genoeg aan verdedigen denken? En die geen aggressie getoond hebben naar de stam of bondgenoten , hmm ja das al beter.
 

DeletedUser

Guest
Godsamme mensen vragen allemaal dingen die duidelijk in de faq staan dat ze die eens lezen!

Kun je mij eens een directe link naar de faq geven waar dit instaat, ik heb namelijk wel degelijk gezocht op het forum en op de hulp optie,

maar in ieder geval bedankt voor de hulp
 

DeletedUser

Guest
okee ik zal wel een enorme koe zijn hoor maar ik zie daar niets staan over de beginnersbescherming
helemaal van onderen:

Mandril zei:
28. Q. Wat gebeurt er als ik mijn enige dorpje aan iemand verlies?

A. Je krijgt een nieuw dorpje aan de rand van de map, zodat je tussen andere kleine dorpjes start en niet temidden van gevorderde spelers met grote dorpjes.

29. Q. Krijg ik bij mijn nieuwe dorpje aan de rand van de map ook weer beginners-protectie?

A. Ja (kijk hier om te zien hoelang deze beginners-bescherming waartijdens je niet aangevallen kunt worden duurt: http://w1.tribalwars.nl/help.php?mode=server_info)
wist niet dat niet menselijke spelers zoals koeien waren toegelaten op tw? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan