Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser69459

Guest
dat had jij ook gedaan als je de kans had gekregen, jij hebt het geprobeerd en verloren en ik was wel degene die toen jou aanvallen en die van Hurei en relax heeft afgeweerd, werd door stamgenoten nog gecomplimenteerd met het verzet, zij dachten dat ik eruit was gestapt omdat ik gestop was met spelen, toen ik het verhaal vertelde hoe het werkelijk zat schrokken ze daarvan, en dat resulteerde in dat ik een aantal lijsten toegestuurd kreeg waar aanvallen op zouden komen.

daarom was muay toen ook kansloos met zijn aanvallen.

Had ik ook gedaan? Ik speel niet vals, zo'n dingen heb ik niet nodig.

Jouw claim over dat je lijsten toegestuurd gekregen zou hebben is helemaal grappig. Want ik ben degene die jou heeft aangevallen op muay en 24 uur via vv. op relax. De aanvallen van Hurei werden verstuurd door Roetgare. Ik ben degene die voor die coords heeft gezorgd en ik heb ze niet op het stammenforum gezet maar in mijn notitieblok. Pech he? :eek:
 

DeletedUser

Guest
En waarom zeg je nu niets meer over jouw bewering dat ik jou op 8 mei heb aangevallen? Omdat ik dit helemaal van tafel heb geveegd? :eek:

moet je ff lezen he,

iemand is onschuldig totdat het tegendeel bewezen word

en op 8 mei toen de aanvallen begonnen te lopen savonds, was voordat de NAP was afgelopen.

vermoedelijk gedaan om proberen te verrassen, en later komend met de smoes dat ze toch pas op de 9e aankwamen.

das gewoon laag bij de grond, al had ik niet anders verwacht van jou.

jij hebt de opdracht toen gekregen om aan te vallen en jij hebt als een meelopertje het bevel opgevolgd.

ondanks dan andere spelers van resist jou nog hadden aangeschreven te stoppen omdat we in overleg waren voor een terugkeer, wat ze gingen proberen.

echter schrok jij enorm toen er teruggeslagen werd, dat had jij niet verwacht en dat was het begin van het einde voor Muay acount.

en de rest is history
 

DeletedUser

Guest
Had ik ook gedaan? Ik speel niet vals, zo'n dingen heb ik niet nodig.

Jouw claim over dat je lijsten toegestuurd gekregen zou hebben is helemaal grappig. Want ik ben degene die jou heeft aangevallen op muay en 24 uur via vv. op relax. De aanvallen van Hurei werden verstuurd door Roetgare. Ik ben degene die voor die coords heeft gezorgd en ik heb ze niet op het stammenforum gezet maar in mijn notitieblok. Pech he? :eek:

weet ik ook wel hoor dat die niet op forum hebben gestaan, echter heb jij ze via een pm verstuurd en die pm heb ik dus ook gehad

en ook jij weet dat Hurei geen clears wilde sturen, dat hun werd verplicht te doen of vv af te geven, dat heeft toetgare gestuurd ja, wist ik ook wle hoor, want de toenmalige bespelers van Hurei heb ik in skype staan, vandaar ook dat ik wist dat et via vv gestuurd ging worden.

kreeg netjes een skypemededeling dat er vanaf Hurei geen aanvallen zouden komen, en later kreeg ik melding dat ze vv moesten afgeven of eruit gingen, ds hebben ze vv afgegeven zodat er maar gestuurd kon worden.

zo zie je de praktijken van Resist nogmaals duidelijk he, niemand mag een eigen mening hebben, eer moet gedaan worden was andre en zijn vriendjes willen en anders word er gedreigd met ontslag

dat noemen ze daar nog democratie ook hahhaha
 

DeletedUser69459

Guest
Ben jij nu echt zo dom? Ik heb daarnet aangetoond dat mijn co Eli die van W22 komt van het account Barry en Kapikule dat hij ze heeft verstuurd op 9 mei rond half 3. Achterlijk ofzo? :eek:

Ik heb van niemand de opdracht gekregen om aan te vallen, ik heb het zelf gvd ineens gestoken. Ik heb gesmeekt om clears te sturen op oriskany, denk je echt dat iemand dan die planning gaat maken voor me? FACEPALM
whahahahahahahh aangeschreven voor een terugkeer? Jij verzint echt alles ter plekke, wordt de nieuwe hans teeuwen ofzo :eek:
Teruggeslagen? Jorn stuurde 500 clears op mij vanaf Oriskany, boehoe. Het begin van het eind? Daarom dat ik eens maand later, begin Juni, nog een 2mansactie van Ervee en Jatu met gemak afsloeg zonder dorpenverlies. Wat een grapjas ben jij toch xD

weet ik ook wel hoor dat die niet op forum hebben gestaan, echter heb jij ze via een pm verstuurd en die pm heb ik dus ook gehad

en ook jij weet dat Hurei geen clears wilde sturen, dat hun werd verplicht te doen of vv af te geven, dat heeft toetgare gestuurd ja, wist ik ook wle hoor, want de toenmalige bespelers van Hurei heb ik in skype staan, vandaar ook dat ik wist dat et via vv gestuurd ging worden.

kreeg netjes een skypemededeling dat er vanaf Hurei geen aanvallen zouden komen, en later kreeg ik melding dat ze vv moesten afgeven of eruit gingen, ds hebben ze vv afgegeven zodat er maar gestuurd kon worden.

zo zie je de praktijken van Resist nogmaals duidelijk he, niemand mag een eigen mening hebben, eer moet gedaan worden was andre en zijn vriendjes willen en anders word er gedreigd met ontslag

dat noemen ze daar nog democratie ook hahhaha

Nu wordt het leuk. Wie speelde er volgens jou op Hurei toen?

Sharon en Sjoerd? Neen. Die waren toen al lang op samen gek daar bezig.

2 personen? Ook niet. Slechts 1 persoon. En trouwens, je hebt er skypeberichten over zeg je? Show me please :D
 

DeletedUser

Guest
daarom heb jij nu ook nog een super acount met Muay he

iedereen weet hoe een puinhoop jij daar gemaakt hebt, dat is niet te verbloemen, en daarna het acount
in de steek laten en overstappen naar Moises? dat zegt toch al meer als zat, kijk alleen ff naar de verliezen op Moises

als deze oorlog zou voortduren was dat een 2e muay geworden en enkel en alleen omdat de speler een zakkewasser is die denkt het spelletje goed te kunnen, alleen blijft er weinig over

ik zal es ffkijken of ik die skype mededelingen nog heb waar jan me zelf het wachtwoord van Kiandro geeft, en daarna zo dom is om m niet te veranderen.

of zou het komen dat ie m niet kon veranderen? omdat de meeste resist acounts nieuwe spelers kregen, maar de oude mailadressen er nog stonden konden ze geen wachtwoord wijziging doen.

wie is er dan zo dom hahahaha

jij doet precies wat je is opgedragen alleen heb je ook daarin verzaakt zoals je overal in hebt verzaakt he hahahaha

Prutser

hier heb je die van jan al, kijk en huiver, want sinds die tijd had ie m nooit meer veranderd dus hahaha

donderdag 21 november 2013

Ww van kiandro is elsje1951
 

DeletedUser69459

Guest
Je weet toch dat er pas ge-edeld werd op Moises nadat ik gestopt ben op vrijdag? En dat ik toen 15 dorpen had ge-edeld van Locust? Dus geen idee wat jij hier zevert over de vele verliezen en een 2de muay. Muay ray stond er goed voor. Alles binnen de 2-3 uur gestackt met 6 defdorpen, 350 mobiele defdorpen die binnen de 3 weken opgebouwd zijn en binnen de 15uur van mijn front lagen, 800 stackdorpen met 7k bg sp en zw die ook thuisstonden. 800 offdorpen binnen de 30 uur op het front van Jatu ook nog eens. Er is 1 ding wat je nooit zult kunnen beweren over mij en dat is dat een account een puinhoop is aangezien dat mijn sterkste punt is. Moises had ik nog beter omgegooid. 2k stackdef, 800mobiele dorpen binnen de 15uur op front en dan nog eens 1.5k clears binnen de 40uur op het front.

Harry, stop met die onzin over kiandro. De vv. stond bij mij en is ettelijke malen verbroken geweest. Ik dacht dat Jan dit deed, het was Jorn die dit deed en niet jij. Hoe kan Jorn anders komen aan printscreens van mijn stacklijst? Overigens vraag ik geen skypeberichten over dit maar over jouw bewering dat de bespelers van Hurei, die er overigens niet waren want er was er maar 1, jou gewaarschuwd zouden hebben.

Dat van die mailadressen? Makkelijk op te lossen, heb ik ook gedaan met muay ray. De oude eigenaar heeft 14 dagen om het te annuleren, zo gemakkelijk is dat.

Dus wie is er nu dom? Jij toch wel...

Even jouw logica proberen te volgen. Ik heb maanden liggen smeken voor clears op Oriskany te sturen omdat ik de enige was die dit deed totdat ik zelf de vv. van relax vroeg en Hurei aan Roetgare gaf. Jij zegt nu dus dat ondanks dat niemand clears op Oriskany wilde sturen maar liever op Fruit, zij toch aan mij hebben opgedragen om Op Oriskany te sturen en dat zij die planning hebben gemaakt? Oke dan, leef in je eigen droom...

Oke, wat een faal Harry, het wachtwoord is ongeldig. Daar sta ik nu echt van versteld :O
 

DeletedUser69459

Guest
nulanivelo vroeg om discussies, hij krijgt ze. Ook al kan je het niet echt discussies noemen aangezien Harry over alles liegt, of leeft in zijn eigen fantasiewereld waarin hij hetgene wat hij nu verzint, daadwerkelijk gelooft.

En nu is Harryboy het afgetrapt :D
 

DeletedUser

Guest
Je weet toch dat er pas ge-edeld werd op Moises nadat ik gestopt ben op vrijdag? En dat ik toen 15 dorpen had ge-edeld van Locust? Dus geen idee wat jij hier zevert over de vele verliezen en een 2de muay. Muay ray stond er goed voor. Alles binnen de 2-3 uur gestackt met 6 defdorpen, 350 mobiele defdorpen die binnen de 3 weken opgebouwd zijn en binnen de 15uur van mijn front lagen, 800 stackdorpen met 7k bg sp en zw die ook thuisstonden. 800 offdorpen binnen de 30 uur op het front van Jatu ook nog eens. Er is 1 ding wat je nooit zult kunnen beweren over mij en dat is dat een account een puinhoop is aangezien dat mijn sterkste punt is. Moises had ik nog beter omgegooid. 2k stackdef, 800mobiele dorpen binnen de 15uur op front en dan nog eens 1.5k clears binnen de 40uur op het front.

Harry, stop met die onzin over kiandro. De vv. stond bij mij en is ettelijke malen verbroken geweest. Ik dacht dat Jan dit deed, het was Jorn die dit deed en niet jij. Hoe kan Jorn anders komen aan printscreens van mijn stacklijst? Overigens vraag ik geen skypeberichten over dit maar over jouw bewering dat de bespelers van Hurei, die er overigens niet waren want er was er maar 1, jou gewaarschuwd zouden hebben.

Dat van die mailadressen? Makkelijk op te lossen, heb ik ook gedaan met muay ray. De oude eigenaar heeft 14 dagen om het te annuleren, zo gemakkelijk is dat.

Dus wie is er nu dom? Jij toch wel...

Even jouw logica proberen te volgen. Ik heb maanden liggen smeken voor clears op Oriskany te sturen omdat ik de enige was die dit deed totdat ik zelf de vv. van relax vroeg en Hurei aan Roetgare gaf. Jij zegt nu dus dat ondanks dat niemand clears op Oriskany wilde sturen maar liever op Fruit, zij toch aan mij hebben opgedragen om Op Oriskany te sturen en dat zij die planning hebben gemaakt? Oke dan, leef in je eigen droom...

Oke, wat een faal Harry, het wachtwoord is ongeldig. Daar sta ik nu echt van versteld :O



Het wachtwoord is nou ongeldig ja, enkel en alleen omdat Jan een berichtje heeft gekregen dat ie m beter een keer ging veranderen.

jij praat wel heel positief over Muay acount alsof het een superacount is, wakker worden, dr is niks meer van over, gesloopt en voor een groot deel weggeedeld door Fruit.

en ja, daar heb jij een groot aandeel in, aangezien jij degene was die het acount in de steek hebt gelaten om later naar Moises over te stappen omdat jij ook inzag dat er voor Muay geen toekomst was.

dat is het grote verschil he, voor acount Oriskany is er een stralende toekomst en Muay verdwijnt langzamerhand.

en dat warre daar een aandeel in heeft maakt niet uit, het is door mij opgebouwd tot aan aantal weken na mijn vertrek bij resist.

warre heeft goede dingen gedaan, mede daardoor ligt resist nou op de knieen om overgave en einde van de wereld te smeken hahhaha

dus wie krijgt er dan gelijk? hahahha jij bent echt de grootste noob op heel W21, zelfs Hantei edelde gewoon dorpen van jou, en dat zegt meer als genoeg
 
Reactiescore
217
jij praat wel heel positief over Muay acount alsof het een superacount is, wakker worden, dr is niks meer van over, gesloopt en voor een groot deel weggeedeld door Fruit.

Het gaat om de manier hoe dat gebeurd is :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
Het wachtwoord is nou ongeldig ja, enkel en alleen omdat Jan een berichtje heeft gekregen dat ie m beter een keer ging veranderen.

jij praat wel heel positief over Muay acount alsof het een superacount is, wakker worden, dr is niks meer van over, gesloopt en voor een groot deel weggeedeld door Fruit.

en ja, daar heb jij een groot aandeel in, aangezien jij degene was die het acount in de steek hebt gelaten om later naar Moises over te stappen omdat jij ook inzag dat er voor Muay geen toekomst was.

dat is het grote verschil he, voor acount Oriskany is er een stralende toekomst en Muay verdwijnt langzamerhand.

en dat warre daar een aandeel in heeft maakt niet uit, het is door mij opgebouwd tot aan aantal weken na mijn vertrek bij resist.

warre heeft goede dingen gedaan, mede daardoor ligt resist nou op de knieen om overgave en einde van de wereld te smeken hahhaha

dus wie krijgt er dan gelijk? hahahha jij bent echt de grootste noob op heel W21, zelfs Hantei edelde gewoon dorpen van jou, en dat zegt meer als genoeg

Wat ik me afvraag is of jij nu echt zo dom bent, je je dom gedraagd of gelooft in je fantasiewereldje.

muay was geen superaccount, beweer ik ook niet, doe jij weeral, maar de reden dat er niets meer van over is ligt aan het feit dat Warre op Oriskany is gekomen aangezien jij niets kunt,kon of ooit zal kunnen. Deze discussie hebben we trouwens als veel eerder gevoerd met mensen die niet dom en achterlijk zijn zoals jij. De enige manier dat Fruit. heeft kunnen verzinnen om mij weg te spelen is slopen. Ben ik best trots op. Maakt duidelijk dat het enige wat ze konden is mij demotiveren door dorpen naar 500 puntjes te knallen.
Een stralende toekomst voor Oriskany dankzij jou? En jouw vertrek? Je bent gekickt ;)
Zonder Warre of Fruit. was Oriskany daar al niet meer. Blijf het tegendeel geloven, maar wat jij kunt is liegen en verzinnen en geloven in je eigen verzinsels. Warre heeft goede dingen gedaan? Op 1 week heeft die meer gedaan dan wat jij ooit al hebt gedaan of zal doen, nl. stuk of 10k aanvallen de deur uit sturen. Triestig van jou he? :D

Beweren dat ik de grootste noob hier ben en dat staaf je door te zeggen dat Hantei van me edelt. Mag ik eens goed lachen? Ik speelde niet eens meer op muay toen sukkel...

Een gouden tip voor jou. Zorg dat je naar Geel in Belgie verhuist, daar hebben ze een gebouw waar jij in thuishoort.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me afvraag is of jij nu echt zo dom bent, je je dom gedraagd of gelooft in je fantasiewereldje.

muay was geen superaccount, beweer ik ook niet, doe jij weeral, maar de reden dat er niets meer van over is ligt aan het feit dat Warre op Oriskany is gekomen aangezien jij niets kunt,kon of ooit zal kunnen. Deze discussie hebben we trouwens als veel eerder gevoerd met mensen die niet dom en achterlijk zijn zoals jij. De enige manier dat Fruit. heeft kunnen verzinnen om mij weg te spelen is slopen. Ben ik best trots op. Maakt duidelijk dat het enige wat ze konden is mij demotiveren door dorpen naar 500 puntjes te knallen.
Een stralende toekomst voor Oriskany dankzij jou? En jouw vertrek? Je bent gekickt ;)
Zonder Warre of Fruit. was Oriskany daar al niet meer. Blijf het tegendeel geloven, maar wat jij kunt is liegen en verzinnen en geloven in je eigen verzinsels. Warre heeft goede dingen gedaan? Op 1 week heeft die meer gedaan dan wat jij ooit al hebt gedaan of zal doen, nl. stuk of 10k aanvallen de deur uit sturen. Triestig van jou he? :D

Beweren dat ik de grootste noob hier ben en dat staaf je door te zeggen dat Hantei van me edelt. Mag ik eens goed lachen? Ik speelde niet eens meer op muay toen sukkel...

Een gouden tip voor jou. Zorg dat je naar Geel in Belgie verhuist, daar hebben ze een gebouw waar jij in thuishoort.



jij woont niet voor niks al in belgie he, heb je nou door de week ook al verlof of mag je ff een pc lenen hahhaha


ow ja, uitspraken van de speler van Hurei vroeg je om

Hurei doet niets, wij doen niet mee
Dus je hoeft alleen maar relax en muay te stacken
succes
gestuurd op vrijdagavond 9 mei 18.51 uur.



ow ja, kijk nog ff terug, dan zie je staan dat ik vertrokken ben en niet gekicked ben, leer je feiten voordat je ze ergens wilt neerzetten he.

ik ben zelf vertrokken uit resist omdat ik geen zin had om te wachten of ze durfden te kicken.

maar die kick is resist dus heel duur komen te staan, zoals ik andre toen al gezegd heb.

dat was het begin van het einde van Resist, verder kansloos ten onder

ps, toen Hantei van jou edelde zat ik zelfs nog in resist, of dat ook al vergeten, dat hij jou edelde

kijk de stats terug, dan zie je dat ik wederom gelijk heb en jij het weer verkeerd hebt, zoals met zovele dingen.

en je hoeft ook niet te liegen dat alle mailadressen al kloppen nou, groot deel staat nog steeds op mail van oud spelers, en ff over Kiandro acount, ik heb ook zelf daar ingelogd toen ik ergens anders was waaar geen TW gespeeld werd, want ik was toen nieuwsgierig wat er op forum stond over mijn vertrek en de rest.

en mocht je mij niet geloven, vraag dan jan zelf ff of hij berichtje heeft gehad dat ie zijn wachtwoord beter kon veranderen en laat m dan maar ff het wachtwoord zien wat ik hier had neergezet, dan kan hij alleen maar toegeven dat dat het juiste wachtwoord was.

hij kon namelijk niet loggen daar, want hij had een wachtwoord met hoofdletter gekregen terwijl er geen hoofdletters gebruikt moesten worden.

vraag jan maar ff als je me niet gelooft, kan hij het ff teruglezen in zijn skype, want daar staat alles in dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
jij woont niet voor niks al in belgie he, heb je nou door de week ook al verlof of mag je ff een pc lenen hahhaha


ow ja, uitspraken van de speler van Hurei vroeg je om

Hurei doet niets, wij doen niet mee
Dus je hoeft alleen maar relax en muay te stacken
succes
gestuurd op vrijdagavond 9 mei 18.51 uur.



ow ja, kijk nog ff terug, dan zie je staan dat ik vertrokken ben en niet gekicked ben, leer je feiten voordat je ze ergens wilt neerzetten he.

ik ben zelf vertrokken uit resist omdat ik geen zin had om te wachten of ze durfden te kicken.

maar die kick is resist dus heel duur komen te staan, zoals ik andre toen al gezegd heb.

dat was het begin van het einde van Resist, verder kansloos ten onder

Geen idee waarom jij eigelijk lacht, humor heb je ook al niet blijkbaar :eek:

Dit is epic. Als bewijs geef je nog niet eens een letterlijke quote :D
maar uhm, grappig dat je berichtjes gebruikt die gestuurd zouden zijn door Sharon, Jorn of Sjoerd. Aangezien zij niet meer speelden op Hurei toen de vv. bij Roetgare stond en hij je aanviel, heb je niets aan deze berichten. Je bent blijkbaar ook vergeten waarover het gaat. Jij beweerde dat Hurei de targets heeft gestuurd naar jou via skype. Waarom geef je deze dan niet?

En trouwens, hoe kan Hurei, waar op dat moment een nieuwe op speelde(maar je hebt met hem gepraat dus geef dan ook maar eventjes zijn naam ;)) en onder vv. lag toen ik die targets doorstuurde, die targets doorsturen naar jou op skype als hij onder vv. ligt?

Ook zei je dat het skypeberichten waren, waarom kan je ze niet kopieren? Omdat ze niet bestaan? :rolleyes:

Ik heb nergens gezegd dat de emailadressen allemaal kloppen, wel dat het simpel veranderd kon worden. Heb je zo`n kort geheugen ofzo?
 

DeletedUser69459

Guest
Hantei edelde van mij? Ik heb nooit een aanval van Hantei gezien toen ik er speelde lol :D

Vanaf deze pagina speelde ik op muay.
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1699732&type=gain&pn=20

Hier is de eerste verovering van Hantei op muay. Op 22/7
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1699732&type=gain&pn=5

Wanneer speelde ik op Moises? Juist ja, ik stapte over tijdens de 2 weken dat ik vakantiejob had.

muay-ray op 08.07.2014 om 15:17 uur op 21.07.2014 om 00:03 uur
muay-ray op 30.06.2014 om 20:48 uur op 08.07.2014 om 15:14 uur
Monsigneur op 26.06.2014 om 23:54 uur op 30.06.2014 om 20:48 uur
muay-ray op 22.06.2014 om 14:14 uur op 26.06.2014 om 23:54 uur
--Relax-- op 21.06.2014 om 18:07 uur op 22.06.2014 om 14:14 uur
.TargetXsnipeR. op 14.06.2014 om 21:19 uur op 21.06.2014 om 18:07 uur
Monsigneur op 14.06.2014 om 10:47 uur op 14.06.2014 om 21:19 uur
.TargetXsnipeR. op 14.06.2014 om 10:24 uur op 14.06.2014 om 10:47 uur
muay-ray op 13.06.2014 om 18:02 uur op 14.06.2014 om 10:24 uur
.TargetXsnipeR. op 13.06.2014 om 02:57 uur op 13.06.2014 om 17:45 uur
 

DeletedUser

Guest
vraaag jan ff, die heeft het ook allemaal wel in zijn skype staan, je gelooft mij toch niet.

vraag m maar ff naar de tijd dat hij logger ging worden op kiandro en niet kon inloggen omdat wachtwoord niet klopte

heb voor m gekeken en de fout eruit gehaald en hij kon inloggen en daarna had hij nooit zijn wachtwoord meer gewijzigd.

hetzelfde was ook gebeurt met acount Hurei, of was je dat vergeten? dat ook ik daar het wachtwoord heb teruggekreven via via. en op zelfde moment kreeg toen trouwens koen van targetsniper hetzelfde nieuw wachtwoord binnen. zodat ze ook daar op dat acount weer verder konden spelen.

of zijn al deze dingen vergeten in het geheugen, de rest van Resist die weet het nog wel hoor

maar blijkbaar speelde jij in die tijd nog niet eens op w21, sowieso iets wat ze in nieuwe werelden niet meer moeten toestaan, dat acounts worden overgenomen en er nieuwe spelers opgezet kunnen worden,

stoppen is stoppen en dan niet heintje davids willen spelen
 

DeletedUser69459

Guest
hypocriet ten top. Dan mocht Warre ook niet op Oriskany komen om eventjes daar wat uit te voeren bedoel je? Je schiet jezelf wel hard in de voet door zo`n uitspraken te doen hoor.

Jij hebt het ww van Hurei teruggekregen? hahaha :D
Je denkt er iig aan om je in te dekken door te zeggen dat Koen het op hetzelfde moment kreeg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hantei edelde van mij? Ik heb nooit een aanval van Hantei gezien toen ik er speelde lol :D

Vanaf deze pagina speelde ik op muay.
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1699732&type=gain&pn=20

Hier is de eerste verovering van Hantei op muay. Op 22/7
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1699732&type=gain&pn=5

Wanneer speelde ik op Moises? Juist ja, ik stapte over tijdens de 2 weken dat ik vakantiejob had.

muay-ray op 08.07.2014 om 15:17 uur op 21.07.2014 om 00:03 uur
muay-ray op 30.06.2014 om 20:48 uur op 08.07.2014 om 15:14 uur
Monsigneur op 26.06.2014 om 23:54 uur op 30.06.2014 om 20:48 uur
muay-ray op 22.06.2014 om 14:14 uur op 26.06.2014 om 23:54 uur
--Relax-- op 21.06.2014 om 18:07 uur op 22.06.2014 om 14:14 uur
.TargetXsnipeR. op 14.06.2014 om 21:19 uur op 21.06.2014 om 18:07 uur
Monsigneur op 14.06.2014 om 10:47 uur op 14.06.2014 om 21:19 uur
.TargetXsnipeR. op 14.06.2014 om 10:24 uur op 14.06.2014 om 10:47 uur
muay-ray op 13.06.2014 om 18:02 uur op 14.06.2014 om 10:24 uur
.TargetXsnipeR. op 13.06.2014 om 02:57 uur op 13.06.2014 om 17:45 uur

heb het niet over de afgelopen paar weken dat hantei dorpen edelde, maar van de tijd dat ikzelf nog in resist speelde, ik pakte dorpen van Hantei en hantei pakte dorpen van jou, zullen allemaal dingen zijn die jij liever vergeet blijkbaar.

kijk maar ff verder terug dan zie je duidelijk wat jij allemaal kwijtraakte, net als dat je vele dorpen kwijtraakte aan Ghost, waar ik toen als de sodemieter op reageerde en alle clusterfucks van Ghost weer terug te edelen, en had ik dat niet gedaan had hij ze behouden, zelfde geld voor de clusterfucks van jatudread wat jij allemaal maar goed vond, 1 keer zelfs zo erg dat je dorp was kwijtgeraakt savonds om 10 uur aan jatudread en dat het 24 uur duurde voordat de eerste clear op dat dorp liep van jou, terwijl je binnen een uur je het bericht wel had gelezen over dat dorp.

je heb er gewoon een zooitje van gemaakt in de tijd dat jij op muay speelde en daarna het zinkende schip verlaten en naar Moises ging en muay onbeheerd achter liet.

dus niet zo lullen, ken je feiten he, ik ken ze ook hahaha
 

DeletedUser69459

Guest
heb het niet over de afgelopen paar weken dat hantei dorpen edelde, maar van de tijd dat ikzelf nog in resist speelde, ik pakte dorpen van Hantei en hantei pakte dorpen van jou, zullen allemaal dingen zijn die jij liever vergeet blijkbaar.

kijk maar ff verder terug dan zie je duidelijk wat jij allemaal kwijtraakte, net als dat je vele dorpen kwijtraakte aan Ghost, waar ik toen als de sodemieter op reageerde en alle clusterfucks van Ghost weer terug te edelen, en had ik dat niet gedaan had hij ze behouden, zelfde geld voor de clusterfucks van jatudread wat jij allemaal maar goed vond, 1 keer zelfs zo erg dat je dorp was kwijtgeraakt savonds om 10 uur aan jatudread en dat het 24 uur duurde voordat de eerste clear op dat dorp liep van jou, terwijl je binnen een uur je het bericht wel had gelezen over dat dorp.

je heb er gewoon een zooitje van gemaakt in de tijd dat jij op muay speelde en daarna het zinkende schip verlaten en naar Moises ging en muay onbeheerd achter liet.

dus niet zo lullen, ken je feiten he, ik ken ze ook hahaha

Grappig. Ik laat hier zwart op wit zien dat Hantei geen dorpen van mij heeft ge-edeld maar toch heeft die dorpen van mij ge-edeld? Uhm oke, jij en je fantasiewereldje...

Die edelclears van Ghost? Heel die situatie daar is hier al eens verteld en daarstraks nog eens. In die week had ik het druk, school begon weer, training met voetbal, inhaalmatch op donderdag, zaterdag nog eens voetbalmatch, zondag ook met provinciale en op woensdag ook nog eens tandarts. Ik had al de voorbereiding gedaan tot maandag en vanaf toen waren er dus ook vv`s. Ik had de edelclears van ghost getagd met EDELCLEARS BACKTIMEN en ik had dit gezegd tegen de vv`s. Maar de vv`rs hebben dit niet gedaan. Ik zal maar weer de post van Relax bovenhalen zeker?

muay-ray op 24.04.2014 om 22:59 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik vraag mij af waarom ik een vv. vraag.

Dorpen worden gewoon gecleard omdat er niet bijgestackt is als er getagd is met --------------------------------CHECK STACK, hjetzelfde als mte die backtimes van de 22ste, ik heb al verschillende keren gevraagd om dodgedorpen leeg te zetten want ik heb nog amper troepen beschikbaar nu. Is het nu ZO moeilijk om dingen te doen die normaal zijn bij een vv?

Ben net thuis van een voetbalmatch en moet nu naar bed. Wat heeft het nog voor nut dat ik een vv. aanvraag als er toch niets wordt gedaan?...
Nikolaas II op 25.04.2014 om 00:13 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik heb een uurtje de VV gehad, ik dacht de 22e, en kreeg als opdracht dorpen te dodgen. Dat heb ik gedaan, maar niet naar de aangegeven dodgedorpen. Wat ik met die andere opdrachten moest wist ik niet. Ik had al aangegeven dat je mij beter niet deze soort werk kunt laten doen. Wat anderen hebben gedaan weet ik niet.
--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko ;)

Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.

dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.

Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.

Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook :(

Weer een harde les gehad vandaag :S


Ga je weer dingen verzinnen? Om half 10 ga ik naar bed of op trainingsdagen kom ik thuis om half 11 en ga dan direct slapen. Hoezo heb ik dan een bericht geopend om 10uur? En hoe kan jij weten dat ik het bericht heb geopend om 10uur? Zeg nu zelf, dit verdient een facepalm...

Een zooitje? Ik heb nochtans wel constant onder aanval gelegen, gezorgd dat er een stijging was van 700mil ODD ofzoiets en nog vv`s van anderen gedaan. ja dag, wat een bullshit vertel jij toch altijd...
 

DeletedUser

Guest
Grappig. Ik laat hier zwart op wit zien dat Hantei geen dorpen van mij heeft ge-edeld maar toch heeft die dorpen van mij ge-edeld? Uhm oke, jij en je fantasiewereldje...

Die edelclears van Ghost? Heel die situatie daar is hier al eens verteld en daarstraks nog eens. In die week had ik het druk, school begon weer, training met voetbal, inhaalmatch op donderdag, zaterdag nog eens voetbalmatch, zondag ook met provinciale en op woensdag ook nog eens tandarts. Ik had al de voorbereiding gedaan tot maandag en vanaf toen waren er dus ook vv`s. Ik had de edelclears van ghost getagd met EDELCLEARS BACKTIMEN en ik had dit gezegd tegen de vv`s. Maar de vv`rs hebben dit niet gedaan. Ik zal maar weer de post van Relax bovenhalen zeker?

muay-ray op 24.04.2014 om 22:59 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik vraag mij af waarom ik een vv. vraag.

Dorpen worden gewoon gecleard omdat er niet bijgestackt is als er getagd is met --------------------------------CHECK STACK, hjetzelfde als mte die backtimes van de 22ste, ik heb al verschillende keren gevraagd om dodgedorpen leeg te zetten want ik heb nog amper troepen beschikbaar nu. Is het nu ZO moeilijk om dingen te doen die normaal zijn bij een vv?

Ben net thuis van een voetbalmatch en moet nu naar bed. Wat heeft het nog voor nut dat ik een vv. aanvraag als er toch niets wordt gedaan?...
Nikolaas II op 25.04.2014 om 00:13 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik heb een uurtje de VV gehad, ik dacht de 22e, en kreeg als opdracht dorpen te dodgen. Dat heb ik gedaan, maar niet naar de aangegeven dodgedorpen. Wat ik met die andere opdrachten moest wist ik niet. Ik had al aangegeven dat je mij beter niet deze soort werk kunt laten doen. Wat anderen hebben gedaan weet ik niet.
--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko ;)

Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.

dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.

Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.

Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook :(

Weer een harde les gehad vandaag :S


Ga je weer dingen verzinnen? Om half 10 ga ik naar bed of op trainingsdagen kom ik thuis om half 11 en ga dan direct slapen. Hoezo heb ik dan een bericht geopend om 10uur? En hoe kan jij weten dat ik het bericht heb geopend om 10uur? Zeg nu zelf, dit verdient een facepalm...

Een zooitje? Ik heb nochtans wel constant onder aanval gelegen, gezorgd dat er een stijging was van 700mil ODD ofzoiets en nog vv`s van anderen gedaan. ja dag, wat een bullshit vertel jij toch altijd...



dat je je pm gelezen had is niet zo moeilijk he, op moment dat jij je pm leest zie ik dat ie gelezen is, en dat was al op tijd gebeurt zonder aktie van jou

wat jij doet is een vver de schuld geven van alles, das sowieso al niet netjes richting een vver die je wil helpen, dat hij het niet goed gedaan heeft volgens jou is je eigen schuld, die edelclears liepen meer als 100 uur toen, en toch had je zelf nog geen def in die dorpen gezet om ze op te vangen, en ook had je mij toen niks laten weten, waren dorpen van jou in mijn cluster, maar blijkbaar vond jij dat toen niet nodig om te informeren van hoe en wat.

als de dorpen geedeld werden was het niet jou probleem he, maar de mijne want lagen in mijn cluster, dat is ook de reden dat je mij erover toen niet hebt geinformeerd.

omdat ik jou al aantal keren had gewezen op clusterfucks bij jou en dat er wat aan gedaan moest worden.

je zal wel gedacht hebben, mocht ghost ze wel edelen dan heeft oriskany het probleem en niet ik.

en dat noemt zich op dat moment dan stamgenoten, in oorlogstijd werd zoiemand gewoon doodgeschoten wegens landverraad
 
Bovenaan