Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser

Guest
Heel deze tekst is hypocriet, want wat is de reden dat muay-ray is weggespeeld? Dat is Warre en niemand anders. Als jij mij had aangevallen dan stond muay er nog omdat jij er gewoon niets van kan, punt en gedaan. Waar en wanneer heb ik volgens jou liggen pronken met muay-ray? Ik heb ook nergens beweerd dat ik muay heb opgebouwd, heb er 4 maand gespeeld lol. Tja, dat ik realistisch ben wil je zeggen? Ik heb op 4 dagen voetbaltraining en dan nog eens op zaterdag en zondag voetbalmatch. Als ik dan nog eens constant moet lopen deffen en er bijna niemand vv. kon doen, vind je het gek? Dan vergeet ik ook nog dat ik nog school heb ook :rolleyes:

En wat wilt het zeggen dat je het account hebt opgebouwd? Dat je veel hebt gefarmd vroeger? Uiteindelijk draait het daarom niet, het gaat om het feit dat je op het einde van de wereld wint.



tja, en dat is wat jij niet doet, jij verliest de wereld en meer als terrecht.

alleen al de smerige streek die je deed nadat ik tot Resist uit was, er was een NAP tot en met een bepaalde datum, en al op de laatste dag van de NAP stuurde jij onverwacht al aanvallen terwijl je wist dat de NAP nog stond.

je kwam met allerlei excuses en onzin, maar je liet er heel duidelijk de manier van Resist zien, laf en laaghartig

jij had elke keer een hele grote bek op resist forum en op dit forum en als er dan aanvallen kwamen gaf je vv af of je logde gewoon niet in.

dan niet met allerlei uitvluchten komen waarom je niet kon deffen he, want je kon het gewoon niet, precies net als dat de andere omliggende spelers jou moesten helpen om mij te kunnen pakken, zelfs met de hulp van Hurei en Relax lukte jou dat niet.

en ja ik heb hulp gehad van diverse spelers van Fruit, hele goede hulp zelfs

die hulp vroeg ik toen ook binnen resist, maar werd toen uitgelachen omdat ik niet wiist hoe de aanvalstools werkten.

die hulp kreeg ik dus wel in Fruit, spelers vonden het zelfs normaal om te helpen en begrepen op dat moment ook weer dat het binnen resist heel anders ging, want daar werden spelers afgebrand omdat ze niet genoeg aanvallen stuurden, maar als er hulp bij uitleg werd gevraagd hadden ze geen tijd.

zo is dat een tijdlang gegaan ja, totdat ik in fruit wel die hulp kreeg die nodig was, en ja, ook Warre heeft hierbij heel goed geholpen, maar ook de speler van jatudread was zeer behulpzaam en nog een aantal andere spelers ook.

binnen acount Oriskany zijn toen een aantal veranderingen doorgevoord met als gevolg dat er van jou acount weinig meer is overgebleven en dat de andere omliggende resisters het al dun door de broek liep.

tis niet voor niks he dat Resist kwam om de wereld nu te be eindigen en niet verder afgeslacht te worden.

zoals andre ook al binnen resist dat had geprobeerd erdoor te krijgen toen ik nog in resist speelde, ook hij zag de bui al hangen, alleen meenden jullie dat Oriskany edelvoer zou worden na mijn vertrek.

nou, daar zijn jullie toch gewoon keihard op de bek gevallen, want het ging andersom,

Resist werd en is nog steeds het edelvoer.
 

DeletedUser

Guest
je vergeet dat ik nog veel kontakt had met bepaalde spelers van resist in de tijd dat ik alleen speelde

hoeveel en hoevaak ik niet jou gejank op het forum heb gelezen dat je het niet kon redden en dat je hulp nodig had van Hurei en vooral van Relax.

en dat Hurei aangaf niet te willen aanvallen, maar onder de druk van ontslag de vv moest afgeven zodat er toch clears gestuurd kon worden, dat zegt genoeg over de sfeer in die tijd binnen resist en nou nog steeds is het een zooitje daar met ontevreden leden, vandaar dat andre opnieuw kwam met het voorstel om kontakt op te nemen met Fruit om maar een einde aan de ellende te maken.

en je hoeft het niet te ontkennen hoor, ik heb lang genoeg alles zelf kunnen lezen op het resist forum wat eigenlijk alleen nog maar een klaagforum was geworden omdat niks lukte hahaha

degenen met de grootste bekken toen in Resist zijn nou de grootste voorstanders geweest om de oorlog te beeindigen om maar van alle ellende af te zijn.

een oorlog die voor resist kansloos is geweest enkel en alleen doordat het grote verschil was dat resist zichzelf edelde en dat fruit resist edelde, en dan krijg je van dat soort praktijken he, ontevreden leden die weglopen of stoppen, en dan is het einde Resist, over en uit.
 

DeletedUser69459

Guest
tja, en dat is wat jij niet doet, jij verliest de wereld en meer als terrecht.

alleen al de smerige streek die je deed nadat ik tot Resist uit was, er was een NAP tot en met een bepaalde datum, en al op de laatste dag van de NAP stuurde jij onverwacht al aanvallen terwijl je wist dat de NAP nog stond.

je kwam met allerlei excuses en onzin, maar je liet er heel duidelijk de manier van Resist zien, laf en laaghartig

jij had elke keer een hele grote bek op resist forum en op dit forum en als er dan aanvallen kwamen gaf je vv af of je logde gewoon niet in.

dan niet met allerlei uitvluchten komen waarom je niet kon deffen he, want je kon het gewoon niet, precies net als dat de andere omliggende spelers jou moesten helpen om mij te kunnen pakken, zelfs met de hulp van Hurei en Relax lukte jou dat niet.

en ja ik heb hulp gehad van diverse spelers van Fruit, hele goede hulp zelfs

die hulp vroeg ik toen ook binnen resist, maar werd toen uitgelachen omdat ik niet wiist hoe de aanvalstools werkten.

die hulp kreeg ik dus wel in Fruit, spelers vonden het zelfs normaal om te helpen en begrepen op dat moment ook weer dat het binnen resist heel anders ging, want daar werden spelers afgebrand omdat ze niet genoeg aanvallen stuurden, maar als er hulp bij uitleg werd gevraagd hadden ze geen tijd.

zo is dat een tijdlang gegaan ja, totdat ik in fruit wel die hulp kreeg die nodig was, en ja, ook Warre heeft hierbij heel goed geholpen, maar ook de speler van jatudread was zeer behulpzaam en nog een aantal andere spelers ook.

binnen acount Oriskany zijn toen een aantal veranderingen doorgevoord met als gevolg dat er van jou acount weinig meer is overgebleven en dat de andere omliggende resisters het al dun door de broek liep.

tis niet voor niks he dat Resist kwam om de wereld nu te be eindigen en niet verder afgeslacht te worden.

zoals andre ook al binnen resist dat had geprobeerd erdoor te krijgen toen ik nog in resist speelde, ook hij zag de bui al hangen, alleen meenden jullie dat Oriskany edelvoer zou worden na mijn vertrek.

nou, daar zijn jullie toch gewoon keihard op de bek gevallen, want het ging andersom,

Resist werd en is nog steeds het edelvoer.

Ohm dit is een leuk tekstje. Weker dat jij aanhaalt dat ik vuil heb gespeeld :D:D
Er was inderdaad een nap TOT, en niet tot en MET. Hierover heb ik nog een pm gestuurd naar je co, Joke en zij moest mij gelijk geven. Anders log ik nog wel eventjes op Moises om dit te bewijzen.

Oriskany op 25.04.2014 om 21:20 uurBedanken Citaat Bewerken
andre heeft dus eindelijk zijn zin gekregen dus om spelers zover te krijgen dat ik ontslagen word, en dat enkel en alleen maar omdat ik de waarheid niet mag zeggen


te belachelijk voor woorden dat ze de waarheid niet onder ogen durven te zien en dan dit sturen



Harry, Joke,

Hierbij deel ik jullie mede dat we het account Oriskany gaan ontslaan uit Resist. Er zijn al lange tijd problemen en het punt is gekomen dat de leiders binnen Resist met meerderheid hebben gestemd op het ontslag.

Wat gaat er gebeuren?
Donderdagochtend 1 mei ga je ontslagen worden uit Resist. Alle stamdef zal woensdagavond bij je weggetrokken worden. Hiermee geven we je wat tijd om eventuele voorbereidingen te treffen.

Resist zal je voor vrijdag 9 mei niet aanvallen, een NAP dus. Indien Oriskany iemand van Resist aanvalt, of provocerend gedrag vertoond door bijvoorbeeld dorpen te gaan overnemen waarvan jullie weten dat Target die wil, dan vervalt de NAP direct.

Het forum wordt voor je dichtgezet, alleen het Algemeen forum blijft nog zichtbaar voor jullie. Indien je daar stampij gaat maken, dan gaat dit ook direct dicht.
___________
Andre - Andre68

Trouwens, voordat deze Nap verviel heb jij met het account Oriskany ondersteuning gegeven aan het account Jatu dread zodat die een dorp zou behouden dat hij ge-edeld had van mij. Dit weet ik doordat het niet mogelijk was dat mijn backtime geblockt werd ivm looptijden en ik dit persoonlijk bevestigd heb gezien door Jorn, een tijd erna.

Ik kwam dus met smoesjes? Neen, ik heb deze post gekopieerd en gestuurd naar Joke. Pech he? :0

Zozo, ik gaf vv. af of ik logde niet meer in en ik had een grote mond? Nou, geef jij hier maar wat bewijzen van want ik vind het toch bizar dat andere leden zeggen dat ze heel blij zijn met mij omdat ik vv`s pak en dergelijke. Vreemd dat ik ook na anderhalve maand leider werd vanwege mijn inzet voor Resist. Dat ze het daarna afpakten kwam omdat ze het niet konden apprecieren dat ik even in fruit2 ging :p

Zozo, ik kan niet deffen? Ik herinner me toch wel dat ik de massa van de 22ste in mijn eentje helemaal heb voorbereid. Eventjs kijken of ik in het archief hier nog iets over kan vinden.

muay-ray op 20.04.2014 om 21:15 uurBedanken Citaat Bewerken
Komende week heb ik het heel druk ( heb terug school,voetbaltraining,tandarts, voetbalmatchen,peter komt op bezoek voor weekend en schoolwerk natuurlijk. De teller staat nu ook op 21k en loopt nog op dus een vv'r is een must.

Hier zet ik dus een tabel voor komende week neer.

muay-ray op 23.04.2014 om 12:37 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Oke mooi. Om 2uur vertrek ik naar de tandarts, is uurtje rijden dan afspraak dus ben 2.5uur kwijt ongeveer. Om half 5-5uur ben ik dus terug en kan ik nog een uurtje deffen. Om 6uur ben ik dan weg naar mijn training en omg half 11 als ik thuis ben moet ik gaan slapen. Voor heel de dag morgen heb ik ook nog een vv'r.

het enige wat er in principe moet gebeuren is kijken of er edels komen( Ook verder kijken dan pagina 1 graag) en eventueel wat dodges uitvoeren.

muay-ray op 24.04.2014 om 22:59 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik vraag mij af waarom ik een vv. vraag.

Dorpen worden gewoon gecleard omdat er niet bijgestackt is als er getagd is met --------------------------------CHECK STACK, hetzelfde als met die backtimes van de 22ste, ik heb al verschillende keren gevraagd om dodgedorpen leeg te zetten want ik heb nog amper troepen beschikbaar nu. Is het nu ZO moeilijk om dingen te doen die normaal zijn bij een vv?

Ben net thuis van een voetbalmatch en moet nu naar bed. Wat heeft het nog voor nut dat ik een vv. aanvraag als er toch niets wordt gedaan?...

Nikolaas II op 25.04.2014 om 00:13 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik heb een uurtje de VV gehad, ik dacht de 22e, en kreeg als opdracht dorpen te dodgen. Dat heb ik gedaan, maar niet naar de aangegeven dodgedorpen. Wat ik met die andere opdrachten moest wist ik niet. Ik had al aangegeven dat je mij beter niet deze soort werk kunt laten doen. Wat anderen hebben gedaan weet ik niet.
--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko ;)

Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.

dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.

Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.

Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook :(

Weer een harde les gehad vandaag :S

Kan je echt niets beters verzinnen Harry? Dit is zo makkelijk om te ontkrachten :p

De volgende is weer lekker hypocriet :D
Daarstraks zei je dat ik lag te pronken met het account muay he? Nou, ik weet toevallig dat jij de aanvallen op Oriskany niet heb gedefd ;)
Degene die dit hebben gedaan zijn de mensen van Fruit. Warre en Sander hebben dit gedaan, alleszinds de aanvallen van Juni toch ^^

Geen hulp bij die scripts enzo? Ik vraag me af waarom Jozien hierover zou liegen.

Unknownn. op 27.04.2014 om 11:59 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ja idd. De schuld is soieso bij hem.
Hij heeft ook wel heel veel waarschuwingen gehad waarmee hij niets doet.

Ik vind het alleen een risico voor andere accounts.

Wat de scripts betreft heb ik hem geholpen met de tagger.
Zover ik hem kon helpen want hij gebruikt chrome en ik opera.
daarbij is hij behoorlijk eigenwijs en hij neemt niet makkelijk wat aan.
Maar defpack is gelukt zei hij toen.

Voor zover ik weet kon je ook gemakkelijk even een kijkje nemen bij het tools en projecten topic hier waarbij ze je verder konden helpen. Wat zijn scriptjes toch moeilijk he :rolleyes:

Daarna is het weer een en al hypocriet. Jij , Harry, hebt niets bijgedrage aan de val van muay ray, iets waarmee je nu wel weer pronkt(Hypocriet alweer? :D), dat heeft Warre gedaan. Hij is de enige. Enja, strike back ook aangezien ik zo 1.5k def ongeveer kwijtraakte. He, begon jij niet te flamen op Andre toen die preventieve def terugtrok bij jou? Dat herinner ik me nochtans ;)
 

DeletedUser69459

Guest
je vergeet dat ik nog veel kontakt had met bepaalde spelers van resist in de tijd dat ik alleen speelde

hoeveel en hoevaak ik niet jou gejank op het forum heb gelezen dat je het niet kon redden en dat je hulp nodig had van Hurei en vooral van Relax.

en dat Hurei aangaf niet te willen aanvallen, maar onder de druk van ontslag de vv moest afgeven zodat er toch clears gestuurd kon worden, dat zegt genoeg over de sfeer in die tijd binnen resist en nou nog steeds is het een zooitje daar met ontevreden leden, vandaar dat andre opnieuw kwam met het voorstel om kontakt op te nemen met Fruit om maar een einde aan de ellende te maken.

en je hoeft het niet te ontkennen hoor, ik heb lang genoeg alles zelf kunnen lezen op het resist forum wat eigenlijk alleen nog maar een klaagforum was geworden omdat niks lukte hahaha

degenen met de grootste bekken toen in Resist zijn nou de grootste voorstanders geweest om de oorlog te beeindigen om maar van alle ellende af te zijn.

een oorlog die voor resist kansloos is geweest enkel en alleen doordat het grote verschil was dat resist zichzelf edelde en dat fruit resist edelde, en dan krijg je van dat soort praktijken he, ontevreden leden die weglopen of stoppen, en dan is het einde Resist, over en uit.

Dit is het toppunt, de grap van de eeuw. Geef nu eens wat bewijs ipv hier random dingen te liggen verzinnen. De vv. van Hurei onder druk van ontslag enzo? Hilarisch :D:D
Ik kan hier ook wat uit mijn duim gaan zuigen over Fruit, over iedereen en nog wat, maar zolang er geen enkel bewijs voor wordt gegeven, lieg je hier tot je barst :)
 

DeletedUser

Guest
de spelers zijn niet voor niets vertrokken he, daar had ik via skype nog kontakt mee, en gaven ook duidelijk aan wat hun opgelegd was.

en dat klopt, de NAP duurde tot aan vrijdag de 9e, dus als jij dan donderdagavond vanaf 11 uur begon met aanvallen sturen weet jij net zo goed als ik ook dat jij degene was die fout zat, jij vond het kunnen omdat ze pas op de 9e aankwamen.

maar maakt allemaal niet meer uit hoor, jullie zijn afgemaakt en komen daarom met de overgave en het voorstel om de wereld vroegtijdig te beeindigen.

en nogmaals, de enige die op Muay goed gepresteerd heeft is Harmen, de rest was een zooitje en meelopers van andre.

en bij elk begin van een massa maar klagen en willen stoppen. en als een ander dan weer de massa had gedaan kwam je weer opduiken.

zegt heel veel over jou dus, een ander proberen zwart te praten terwijl je zelf bij minst of geringste wegbleef of vv afgaf.

en niet zeggen dat het niet zo was, want jij dropte overal zelfs ongevraagd de vv en als er dan niks gedaan was daarna nog met commentaar komen ook.

grote bek en als op aankomt niet thuisgeven, daar pas jij en een aantal van je vriendjes heel goed in

van jou heb ik nks te duchten gehad hoor, grote bek en alleen maar fakes sturen, daar was je goed in, maar de anderen het werk op laten knappen en pas zelf wat durven als je zeker wist dat het goed kwam.

echter is het voor jou nooit goedgekomen, daarom zit je ook alleen nog maar hier met je grote bek, je acount heb ja voor de zoveelste keer al weer in de steek gelaten.
 
Reactiescore
217
Harry ga nou niet dom lopen lullen Stefaan heeft het gewoon goed gedaan op muay, en ook voor de stam
en die korte tijd heeft die meer voor de stam gedaan dan jij :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
de spelers zijn niet voor niets vertrokken he, daar had ik via skype nog kontakt mee, en gaven ook duidelijk aan wat hun opgelegd was.

en dat klopt, de NAP duurde tot aan vrijdag de 9e, dus als jij dan donderdagavond vanaf 11 uur begon met aanvallen sturen weet jij net zo goed als ik ook dat jij degene was die fout zat, jij vond het kunnen omdat ze pas op de 9e aankwamen.

maar maakt allemaal niet meer uit hoor, jullie zijn afgemaakt en komen daarom met de overgave en het voorstel om de wereld vroegtijdig te beeindigen.

en nogmaals, de enige die op Muay goed gepresteerd heeft is Harmen, de rest was een zooitje en meelopers van andre.

en bij elk begin van een massa maar klagen en willen stoppen. en als een ander dan weer de massa had gedaan kwam je weer opduiken.

zegt heel veel over jou dus, een ander proberen zwart te praten terwijl je zelf bij minst of geringste wegbleef of vv afgaf.

en niet zeggen dat het niet zo was, want jij dropte overal zelfs ongevraagd de vv en als er dan niks gedaan was daarna nog met commentaar komen ook.

grote bek en als op aankomt niet thuisgeven, daar pas jij en een aantal van je vriendjes heel goed in

van jou heb ik nks te duchten gehad hoor, grote bek en alleen maar fakes sturen, daar was je goed in, maar de anderen het werk op laten knappen en pas zelf wat durven als je zeker wist dat het goed kwam.

echter is het voor jou nooit goedgekomen, daarom zit je ook alleen nog maar hier met je grote bek, je acount heb ja voor de zoveelste keer al weer in de steek gelaten.

Rofl :D

Dat van die aanvallen was de eerste dag dat mijn co Eli op het account kwam. Ik had hem gevraagd die vrijdagochtend te versturen, wat hij heeft gedaan. De rest is weer onzin, vraag maar aan Jorn. Dit is gewoon te belachelijk dat ik hier niet op ge reageren, ik heb betere dingen te doen.

Trouwens, donderdag om 11uur? Donderdag had ik keerperstraining en voetbaltraining daarna en was ik om half 11 thuis. De volgende dag heb ik school, dan ga ik vooral om 11 uur op tw spelen terwijl ik in mijn bed lig? :confused:

Straks ga je nog vertellen dat ik muay-ray en Moises niet heb omgevormd :D
 

DeletedUser

Guest
ik kon gewoon alles op het forum netjes meelezen hoor wat jullie daar neerschreven, je was vergeten dat ik toen 2 acount heb kunnen redden waarbij het wachtwoord vergeten was en niemand er bij kon?

onder andere het acount van jan heb ik toen gered zodat ie niet barbaar was, tja, en als ik dan toch alleen speel, wie geeft mij dan niet het recht om gebruik te maken van het feit dat jan zo dom was om zijn wachtwoord niet te veranderen.

heel netjes via iemand geregeld die mocht inloggen en gelachen dat ik toen heb om al die stompzinnige opmerkingen van jou op het forum dat je het maar niet kon doen en elke keer het vermoeden uitsprak dat ik hulp kreeg.

die hulp was er ook nog wel ja, maar waren deftroepen van 2 resist spelers die hun def niet wilden terugtrekken toen dat aangegeven werd te doen door andre.

hun def heeft mij toen geholpen, was wel leuk trouwens, clears van Resist werden gesloopt door def van andere Resisters hahhaa

daarom kon ik het ook goed redden met de aanvallen van relax, die pas begon 1 dag nadat al jou fakes al liepen, echter wist ik precies welke dorpen hij aan zou vallen, dus liepen zijn clears door op een aantal na die ik dodgen ging.

was ook leuk hoor, ik werd uit de skypechat van resist gegooid en joke ook, maar vergeten was dat er nog een andere link van mij daar stond waardoor ik gewoon alles mee kon lezen over wat er gezegd werd. heb toen een aantal keren op het punt gestaan om jullie daar uit te lachen, maar toch stil kunnen houden want konden in de toekomst nogbelangrijke dingen gezgd worden, hetgeen later ook klopte.

dus wil je iemand ergens uit hebben kijk dan eerst goed na of de skypechats ook daadwerkelijk de speler niet meer inzit hahahaha

stelletje dombos dat jullie zijn hahaha
 
Reactiescore
217
dankje dus je geeft toe dat fruit een spy had ook weer duidelijk dat het niveau daar laag ligt

trietse bende
 

DeletedUser

Guest
Harry ga nou niet dom lopen lullen Stefaan heeft het gewoon goed gedaan op muay, en ook voor de stam
en die korte tijd heeft die meer voor de stam gedaan dan jij :eek:


daarom is het acount nou ook nog zo goed bespeelbaar he hahahaha

lachwekkend hoor hoe je zo een randdebiel ook nog durft te verdedigen, hij heeft Muay helemaal de vernieling in geholpen met zijn gepruts op dat acount.

en die speelt nou op moises? geen wonder dat daar ook zoveel verliezen zijn, dat was een 2e muay geworden hahaha
 
Reactiescore
217
daarom is het acount nou ook nog zo goed bespeelbaar he hahahaha

lachwekkend hoor hoe je zo een randdebiel ook nog durft te verdedigen, hij heeft Muay helemaal de vernieling in geholpen met zijn gepruts op dat acount.

en die speelt nou op moises? geen wonder dat daar ook zoveel verliezen zijn, dat was een 2e muay geworden hahaha

hohoho ik heb jou niet zien aanbieden om te helpen vv'en of om def aftestaan en dan ga je nu ook nog
een beetje stoer lopen doen. :eek: harry je bent niks verranderd :eek:
 

DeletedUser

Guest
dankje dus je geeft toe dat fruit een spy had ook weer duidelijk dat het niveau daar laag ligt

trietse bende


nee dat geef ik niet toe, moet je ff duidelijk en goed lezen he,

dat was in de tijd dat ik alleen speelde op Oriskany.

toen kreeg ik van een paar resisters gegevens doorgestuurd die het ook niet eens waren met hetgeen gebeurde.

en in die tijd heeft iemand anders die normaal helemaal geen TW speelt kunnen lezen wat er allemaal speelde.

dat was al gestopt voordat Oriskany in Fruit kwam.

heb jan toen maar een berichtje gestuurd dat hij beter zijn wachtwoord kon gaan veranderen hahaha

dat heeft jan toen ook gedaan, maar dat het hem nooit is opgevallen zegt ook veel over de manier waarop bij jullie op dat moment gespeeld werd.

iemand diebeetje serieus speelt kijkt ook regelmatig bij de inloggegevens, de IP adressen, en als daar een onbekende IP staat die aantal keren heeft ingelogd dan is toch heel raar dat ze niet zo slim zijn om wachtwoord te veranderen. wie is er dan zo dom? hahhahaa
 

DeletedUser69459

Guest
Leuk voor jou, jammer genoeg voor jou heb je net je hele geloofwaardigheid omtrent de dingen die je hier beweert over Resist opgeblazen door te zeggen dat je ligt te spionneren bij Resist.

Maar, wat je nu zegt klopt ook niet. Want de vv. van kiandro stond bij mij en is altijd binnen de stam gebleven. Ook kan het niet kloppen dat de def van stamgenoten stond in frontdorpen tegen Muay ray. Dus je faalt eigelijk dubbel. Eerst wil je schokkeren door te zeggen dat je de spion was bij Resist en dan faal je hierin ook nog eens want de dingen die je zegt kloppen niet. Ook over die stamchat geloof ik niet aangezien er een nieuwe is opgestart een tijdje na jouw kick. Zoals Timo daarnet tegen mij zei, je bent gewoon een randdebiel.
 

DeletedUser

Guest
hohoho ik heb jou niet zien aanbieden om te helpen vv'en of om def aftestaan en dan ga je nu ook nog
een beetje stoer lopen doen. :eek: harry je bent niks verranderd :eek:


ik hoef niet te veranderen hoor, maar blijkbaar wel vergeten dat mijn def elke keer op laatste moment dat nog kon naar Muay ging om te helpen, blijkbaar dat allemaal vergeten he, dementie komt met de jaren blijkbaar.

en de nachten dat Muay moest slapen omdat er school was en dat de vv bij mij lag om edels te pakken en met def schuiven.

blijkbaar alles vergeten, want in jullie ogen heb ik nooit iets goeds kunnen doen.

daarom is er van Muay ook zoveeel over he en is het acount Oriskany bijna helemaal weg.

kijk nog es goed naar de kaart, wie heeft er dan gelijk. die kaart liegt niet hoor, dat kun je niet verhullen hahaha

en ja, ik heb Oriskany zover opgebouwd, knap he dat ik dat kon dat Oriskany al zo groot was toen ik uit Resist verdween, en nee, ik heb m niet alleen groot gemaakt met internen zoals de leiding van resist wel deed.

want wij waren maar het klootjesvolk he dat niet mocht meeedelen, daar mochten alleen andre en zijn vriendjes van profiteren.

ach, de wereld is straks voorbij, maar vergeten doe ik m niet, zeker niet de laatste maanden dat ik in een stam mocht spelen waar je wel gewaardeerd word en geholpen word waar nodig
 

DeletedUser69459

Guest
Hier is trouwens het gesprek met mijn co eli die op 8 mei is begonnen toen.

[9/05/2014 14:17:51] ザ池のイーライ: ouch pc moet weer eens irri doen...
[9/05/2014 14:18:06] ザ池のイーライ: na 16 tabs vliegt mijn google er uit...
[9/05/2014 14:18:59] ザ池のイーライ: en die aanvals plaaner wilt ook nie mee werken geeft ie mij allemaal lege clears D:
[9/05/2014 14:18:59] ザ池のイーライ: :p
[9/05/2014 14:37:57] ザ池のイーライ: leuk mogt 90 bevelen terug roepen aangezien er iemand off norm en treintjes voor oris in de zelfde groep heeft gezet waardoor ik verkeerd was xD
[9/05/2014 14:48:32] ザ池のイーライ: edels verstuur ik pas wnnr jij terug bent
[9/05/2014 16:14:21] ザ池のイーライ: blijkbaar was er een nap met ori :eek:µ
[9/05/2014 16:14:28] stefaan bevers: Harry, Joke,

Hierbij deel ik jullie mede dat we het account Oriskany gaan ontslaan uit Resist. Er zijn al lange tijd problemen en het punt is gekomen dat de leiders binnen Resist met meerderheid hebben gestemd op het ontslag.

Wat gaat er gebeuren?
Donderdagochtend 1 mei ga je ontslagen worden uit Resist. Alle stamdef zal woensdagavond bij je weggetrokken worden. Hiermee geven we je wat tijd om eventuele voorbereidingen te treffen.

Resist zal je voor vrijdag 9 mei niet aanvallen, een NAP dus. Indien Oriskany iemand van Resist aanvalt, of provocerend gedrag vertoond door bijvoorbeeld dorpen te gaan overnemen waarvan jullie weten dat Target die wil, dan vervalt de NAP direct.

Het forum wordt voor je dichtgezet, alleen het Algemeen forum blijft nog zichtbaar voor jullie. Indien je daar stampij gaat maken, dan gaat dit ook direct dicht.
___________
Andre - Andre68
[9/05/2014 16:14:37] stefaan bevers: resist zal je voor 9mei niet aanvallen
[9/05/2014 16:14:46] stefaan bevers: nap is gedaan
[9/05/2014 16:15:22] ザ池のイーライ: oh
[9/05/2014 16:15:23] ザ池のイーライ: ok
[9/05/2014 16:15:23] ザ池のイーライ: :p
[9/05/2014 16:15:31] ザ池のイーライ: nja
[9/05/2014 16:15:38] ザ池のイーライ: edels had ik nog nie gestuurd
[9/05/2014 16:15:51] ザ池のイーライ: clears wel

ik hoef niet te veranderen hoor, maar blijkbaar wel vergeten dat mijn def elke keer op laatste moment dat nog kon naar Muay ging om te helpen, blijkbaar dat allemaal vergeten he, dementie komt met de jaren blijkbaar.

en de nachten dat Muay moest slapen omdat er school was en dat de vv bij mij lag om edels te pakken en met def schuiven.

blijkbaar alles vergeten, want in jullie ogen heb ik nooit iets goeds kunnen doen.

daarom is er van Muay ook zoveeel over he en is het acount Oriskany bijna helemaal weg.

kijk nog es goed naar de kaart, wie heeft er dan gelijk. die kaart liegt niet hoor, dat kun je niet verhullen hahaha

en ja, ik heb Oriskany zover opgebouwd, knap he dat ik dat kon dat Oriskany al zo groot was toen ik uit Resist verdween, en nee, ik heb m niet alleen groot gemaakt met internen zoals de leiding van resist wel deed.

want wij waren maar het klootjesvolk he dat niet mocht meeedelen, daar mochten alleen andre en zijn vriendjes van profiteren.

ach, de wereld is straks voorbij, maar vergeten doe ik m niet, zeker niet de laatste maanden dat ik in een stam mocht spelen waar je wel gewaardeerd word en geholpen word waar nodig

Ik herinner mij nochtans dat ik geen def van jou heb gekregen bij de massa van 22 april, die had jij zelf nodig omdat al de preventieve def bij jou was weggetrokken door Andre.

Een quote van Warre.

[14:42:24] stefaan bevers: die Harry blijft toch hilarisch :D
[14:42:41] stefaan bevers: Wanneer ben jij eigelijk op Oriskany gekomen?
[14:43:03] Warre :: Toen oriskany winst begon te maken

Zegt genoeg over jou kwaliteiten nietwaar?Jij hebt niets te mqken met het wegspelen van muay, Warre wel.
 

DeletedUser69459

Guest
Maar nog even over daarboven. Ik heb aangetoond en bevestiging gekregen van Jorn dat het account oriskany def heeft geleverd aan Jatu om een clusterfck te behouden en dit was tijdens de NAP. Dus zelfs al had ik je op 8 mei aangevallen, ik zou in mijn volste recht gestaan hebben
 

DeletedUser

Guest
Leuk voor jou, jammer genoeg voor jou heb je net je hele geloofwaardigheid omtrent de dingen die je hier beweert over Resist opgeblazen door te zeggen dat je ligt te spionneren bij Resist.

Maar, wat je nu zegt klopt ook niet. Want de vv. van kiandro stond bij mij en is altijd binnen de stam gebleven. Ook kan het niet kloppen dat de def van stamgenoten stond in frontdorpen tegen Muay ray. Dus je faalt eigelijk dubbel. Eerst wil je schokkeren door te zeggen dat je de spion was bij Resist en dan faal je hierin ook nog eens want de dingen die je zegt kloppen niet. Ook over die stamchat geloof ik niet aangezien er een nieuwe is opgestart een tijdje na jouw kick. Zoals Timo daarnet tegen mij zei, je bent gewoon een randdebiel.

ach, je gelooft maar wat je wilt, moet ik je het oude wachtwoord dat jan mijzelf had doorgegeven nog ff opzoeken dan?

hij kon niet meer inloggen toen, ik heb m geholpen, het wachtwoord klopte wel, maar er zaten hoofdletters bij in, vandaar dat ie niet kon loggen.

ik was geen spion bij resist, dat maak jij ervan, ik heb enkel toen ik alleen speelde geprofiteerd van de blunders van Resist.

dat had jij ook gedaan als je de kans had gekregen, jij hebt het geprobeerd en verloren en ik was wel degene die toen jou aanvallen en die van Hurei en relax heeft afgeweerd, werd door stamgenoten nog gecomplimenteerd met het verzet, zij dachten dat ik eruit was gestapt omdat ik gestop was met spelen, toen ik het verhaal vertelde hoe het werkelijk zat schrokken ze daarvan, en dat resulteerde in dat ik een aantal lijsten toegestuurd kreeg waar aanvallen op zouden komen.

daarom was muay toen ook kansloos met zijn aanvallen.

en ff terugkomend op een ander verhaal, ja, ik heb dread toen ondersteuning gestuurd op een dorp wat hij op muay had veroverd, en wel om de reden dat jorn wel hulp wou bieden als nodig was.

de tijd die ik in Fruit heb gespeeld zal ik nooit vergeten, de tijd dat ik in Resist heb gespeeld wil ik graag vergeten. 2 spelers in resist heb en hou ik altijd respekt voor, dat waren spelers die eerlijk en oprecht waren, de rest was een soepzooitje en meelopers

Maar nog even over daarboven. Ik heb aangetoond en bevestiging gekregen van Jorn dat het account oriskany def heeft geleverd aan Jatu om een clusterfck te behouden en dit was tijdens de NAP. Dus zelfs al had ik je op 8 mei aangevallen, ik zou in mijn volste recht gestaan hebben

jij stond toen niet in je recht en dat weet je ook wel,

want op dat moment kon jij niks bewijzen, je had alleen een vermoeden.

en met een vermoeden, maar zonder bewijs word je vrijgesproken he hahaha
 

DeletedUser69459

Guest
En waarom zeg je nu niets meer over jouw bewering dat ik jou op 8 mei heb aangevallen? Omdat ik dit helemaal van tafel heb geveegd? :eek:

jij stond toen niet in je recht en dat weet je ook wel,

want op dat moment kon jij niks bewijzen, je had alleen een vermoeden.

en met een vermoeden, maar zonder bewijs word je vrijgesproken he hahaha

Jawel, dat noemt men wiskunde. Ik heb gekeken naar de looptijden van Sangu package. De dichtste zc van jorn liep 40 min ofzo, mijn backtime was een half uur nq wijn verovering verstuurd. Hoezo heb ik dqn geen bewijs? :D
 
Bovenaan