Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser64036

Guest
Doe ik dat? Neen. Ik zeg alleen dat jij wel de laatste bent die commentaar op mij mag leveren. Waarom hoor ik van Jozien dat 1account weer de vv's bij elkaar aan het verzamelen is, en dat is niet het account --relax--. Ik weet ook wel dat ik bijlange na niet deed wat ik in w22 wel deed, maar ik deed nog steeds relatief veel vv's. Ik had ook examens, aan wie moest ik vv. geven? De aanvallen tijdens de examens heb ik zelf moeten deffen.

En jij mag wel commentaar leveren? Diegene die hier een maandje of 3 geleden is gekomen gelijk een grote bek op het forum opzet liggen roepen voor incomings... En als ze dan komen dan is hij lopen.. Man man

Resist is ook medeplichtig... Kijk maar naar de stammenoorlog, dan kan je zeggen dat je eigenstraatje schoon is qua verliezen maar resist niet...

ja nee, maar daar begint het wel, ervoor zorgen dat jou account goed staat en dat er daar geen verliezen zijn. En dan kan je mensen gaan helpen en ervoor zorgen dat hun "straten" ook leeg worden niet waar :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64036

Guest
Heb wel degelijk vv's gedaan hoor ;) Maar niet iedereen heeft evenveel tijd voor het spelletje, niet waar :)
 

DeletedUser69459

Guest
En jij mag wel commentaar leveren? Diegene die hier een maandje of 3 geleden is gekomen gelijk een grote bek op het forum opzet liggen roepen voor incomings... En als ze dan komen dan is hij lopen.. Man man



ja nee, maar daar begint het wel, ervoor zorgen dat jou account goed staat en dat er daar geen verliezen zijn. En dan kan je mensen gaan helpen en ervoor zorgen dat hun "straten" ook leeg worden niet waar :p

Geef ik commentaar op jou? Ik geef gewoon de feiten, of lieg ik volgens jou dan? Toon dit dan aan aub. Waarom is iedereen zo kortzichtig eigelijk? Alsof het de eerste keer is in 3.5maand dat ik aanvallen over me heen krijg en dus direct ga lopen. Schit man :eek:

Wanneer heeft relax voor het laatst aanvallen over zich gekregen? Dus kom niet af met de zever dat --relax-- niet goed zou staan, ik heb zelf nog de vv. gehad van relax vorige week, en het account stond goed. Geen excuus dus om anderen niet te helpen.
 

DeletedUser64036

Guest
Ahahaahaha, Dat is dan ook de reden waarom ik misschien geen tijd had voor een vv voor mijn examens? Om een account goed te zetten, moet je er ook mee bezig zijn hé slimpie wimpie :p En ja wij hebben geen aanvallen gehad, wij hebben hier ook geen grote bek opgezet om om die aanvallen te smeken.
 

DeletedUser69459

Guest
Ahahaahaha, Dat is dan ook de reden waarom ik misschien geen tijd had voor een vv voor mijn examens? Om een account goed te zetten, moet je er ook mee bezig zijn hé slimpie wimpie :p En ja wij hebben geen aanvallen gehad, wij hebben hier ook geen grote bek opgezet om om die aanvallen te smeken.

Uhm, ben je nu serieus? Hoe vaak heb jij wel niet in chat gezegd dat je even op AF ging ragen om aanvallen uit te lokken en Warre boos te maken?
 

DeletedUser64036

Guest
Aahahahhahaah, grapjas, ik heb nooit maar dan ook nooit gevraagd voor incomings. Ik ben gewoon een persoon die graag eens een gesprekje met de vijand maakt en dat kunnen veel vijanden bevestigen, vraag maar aan jack. Je ziet de bomen niet meer door het bos jongen
 

DeletedUser

Guest
Aahahahhahaah, grapjas, ik heb nooit maar dan ook nooit gevraagd voor incomings. Ik ben gewoon een persoon die graag eens een gesprekje met de vijand maakt en dat kunnen veel vijanden bevestigen, vraag maar aan jack. Je ziet de bomen niet meer door het bos jongen

Op ettie heb je een aantal keer grote bek op het AF gehad hoor... Lord blitter had toen nog extra clears gezonden naar je...
 

DeletedUser69459

Guest
Aahahahhahaah, grapjas, ik heb nooit maar dan ook nooit gevraagd voor incomings. Ik ben gewoon een persoon die graag eens een gesprekje met de vijand maakt en dat kunnen veel vijanden bevestigen, vraag maar aan jack. Je ziet de bomen niet meer door het bos jongen

Tuurlijk...
 
Reactiescore
217
Op ettie heb je een aantal keer grote bek op het AF gehad hoor... Lord blitter had toen nog extra clears gezonden naar je...

hihi waren mooie tijden op ettie :D jammer dat jullie ons niet hebben getest op --relax-- :(
 

DeletedUser64036

Guest
Op ettie heb je een aantal keer grote bek op het AF gehad hoor... Lord blitter had toen nog extra clears gezonden naar je...

Als het dan al zo was, ben ik ooit in de problemen gekomen? Al die dingen konden wij aan... wij waren daar klaar voor en hebben het ook bewezen, wij hebben dus recht van spreken..
 

DeletedUser69459

Guest
Als jij zo goed bent, wrm deed je dan nooit vv's bij aanvallen brent? Moises, mons, bearguy, philips, jumper,... keuze genoeg lijkt me...
 

Deleted User - 24028

Guest
Peeta, hou je mond nu maar, of ga je het zelf oplossen ipv weg te lopen?

Als zelfs je eigen stammies het al zeggen Stefaan... :eek:

Uhm, ben je nu serieus? Hoe vaak heb jij wel niet in chat gezegd dat je even op AF ging ragen om aanvallen uit te lokken en Warre boos te maken?

Ben je nu aan het beschrijven wat jij zelf hebt gedaan ? En dan te weten dat vanaf ik lanceer je gelijk een klein kindje begint te huilen hier op het AF en tegen anderen of je zelfs stopt :eek:

Ik heb ruim op voorhand aan gegeven dat ik er voor een maand uitging jongen :p En relax is hoe dan ook nooit in de problemen gekomen toen ik afwezig ben... Dus ik heb niets fout gedaan jongen, jij wel, grote mond en dan gaan lopen...

Ach loop maar weer weg, daar ben je goed in.

Jij begint hier ook stilaan een grote mond te krijgen hoor.. Ik wil niet moeilijk doen, maar kijk even wat er gebeurt met anderen die dat deden. Dus houd je maar koest of je kan wel eens de volgende zijn ^^
 
Reactiescore
768
Brent heeft altijd al een iets grotere mond gehad. Die man trollt gewoon ook veel, maar moet je niet al te serieus nemen. Man is blij dat die geslaagd is en dat gunnen wij hem. Verder leef ik inderdaad nog! Nog wel :X
 

DeletedUser62862

Guest
In een hoekje kruipen en wenen :rolleyes:

Wel opletten hoor :rolleyes:

ongelukje.jpg
 

DeletedUser62436

Guest
Plague was gewoon inactief en Harmen heeft er prima gebruik van gemaakt :(

Floris heeft op eind zo ziekelijk kinderachtig gedaan, als leider zijnde nog wel. Hij was er ook nog is persoonlijk verantwoordlijk voor dat 4 spelers zich tijdelijk afscheidde van plague. Waarvan er 2 ook nog op bb sprongen (waaronder hij zelf)
En dit heeft zeker mee gedragen aan de val van plague...

Ik en daan waren nog actief met de vv's :p

Er waren nog wel iets meer vv'ers dan alleen jij en daan, maar veel waren het er idd zeker niet ;)

Ik ben onfatsoenlijk en grof
Ik mag ook niets meer :eek:

Gewoon blijven doen!!!
 
Bovenaan