Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser69459

Guest
Speciaal om jouw onzin weer de grond in te boren zal ik nog eens loggen op Moises.
 

DeletedUser69459

Guest
Achja, ik had in mijn post blijkbaar niet vermeld dat ik gestopt ben vrijdagavond ;)
 

DeletedUser69459

Guest
A daar zijn ze weer.. De smoesjes :D

Denk je echt dat Ellasar dorpen in Moises zijn cluster kon edelen als ik er nog speelde? Waarom deed hij het dan niet de voorbije maand?

Of daarom dat er sinds half 3 gisteren niet meer gedodged wordt. Juist ja, omdat ik tot dat uur gedodged had vrijdagavond ^^
 

DeletedUser

Guest
Heeft er iemand een kaartje van het begin van de oorlog (10 juli ongeveer) waarop Resist, Hap & Fruit staan aangeduid?
 

DeletedUser53787

Guest

DeletedUser

Guest
Heeft er iemand een kaartje van het begin van de oorlog (10 juli ongeveer) waarop Resist, Hap & Fruit staan aangeduid?

Ga ik even zoeken voor je ;)

Kaartje

Ik kon geen andere versie vinden, in het vervolg weet je dus ook op welke site je in het archief kunt zoeken naar kaarten van een wereld van die dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste wat ik vind is deze:

1375347472.png


Maar hier staan veel overbodige stammen op.
 

DeletedUser69459

Guest
Even voor de duidelijkheid, Andre heeft het alleen over de afgelopen week, niet de week ervoor;)

Andre insinueert dat er hetzelfde met moises gebeurt als op muay. ik wijs hem er fijntjes op dat voordat ik stopte ik dorpen edelde van fruit. Dat Fruit. nu dorpen edelt als men de vv. niet aanpakt van moises, is mijn probleem niet. Andre probeert gewoon mij zwart te maken.
 

DeletedUser55442

Guest
Ik insinueer helemaal niets, ik wijs alleen op de statistieken. Dat je (weer) gestopt bent wist ik niet eens.
Maar ik ben het helemaal met je eens dat het beste wat W21 kan overkomen is dat jij stopt :D
 

DeletedUser69459

Guest
Tja, je kan zeggen wat jewil over mij, maar ik zie tenminste wel het nut in van deffen op een vv. Account in tegenstelling tot jou :D
 
Reactiescore
768
Denk je echt dat Ellasar dorpen in Moises zijn cluster kon edelen als ik er nog speelde? Waarom deed hij het dan niet de voorbije maand?

Of daarom dat er sinds half 3 gisteren niet meer gedodged wordt. Juist ja, omdat ik tot dat uur gedodged had vrijdagavond ^^

Dit klopt wel :O. Er werd niet meer gedodged na 14:30. Of ik die dorpjes gepakt had zullen we nooit meer weten :)
 

DeletedUser69459

Guest
Of leidertje spelen en mensen kicken, daar weet jij ook alles van he :D
 

DeletedUser

Guest
Ga ik even zoeken voor je ;)

Kaartje

Ik kon geen andere versie vinden, in het vervolg weet je dus ook op welke site je in het archief kunt zoeken naar kaarten van een wereld van die dag.

Thanks :) Jammer dat er geen versies beschikbaar zijn zonder al die noobstammen er op, maar soit.
 
Bovenaan