Begin van een nieuw tijdperk

Deleted User - 24028

Guest
Als jij hetzelfde praat als je schrijft mis je volgens mij net ook een heel deel sociale vaardigheden...
 

DeletedUser55442

Guest
Moises heeft 17 dorpen verloren in de afgelopen week. Aan de puntenval te zien worden de dorpen ook flink gesloopt.
Ik mag hopen voor Resist dat voor Moises niet hetzelfde lot beschoren is als muay-ray.

Fruit heeft de afgelopen 7 dagen 11 dorpen verloren aan Resist
Resist heeft de afgelopen 7 dagen 411 dorpen verloren aan Fruit

De ODD bij Resist van de afgelopen week is wel gigantisch, ODA bijna niets.
Bij Fruit precies andersom. Er wordt veel ODA gescoord op veel accounts. Er zijn aardig wat personen druk bezig bij Fruit...
 

DeletedUser69459

Guest
Moises heeft 17 dorpen verloren in de afgelopen week. Aan de puntenval te zien worden de dorpen ook flink gesloopt.
Ik mag hopen voor Resist dat voor Moises niet hetzelfde lot beschoren is als muay-ray.

Fruit heeft de afgelopen 7 dagen 11 dorpen verloren aan Resist
Resist heeft de afgelopen 7 dagen 411 dorpen verloren aan Fruit

De ODD bij Resist van de afgelopen week is wel gigantisch, ODA bijna niets.
Bij Fruit precies andersom. Er wordt veel ODA gescoord op veel accounts. Er zijn aardig wat personen druk bezig bij Fruit...

Haha, wil je nu impliceren dat ik slecht ben? Spijtig voor jou maar Ellasar heeft 3 dorpen van mij ge-edeld en Locust 2 of 3 backtimes terwijl ik 13 dorpen van Locust heb ge-edeld van hem.

En nu kan ik ook nog gaan stoefen met de aartsmoeilijke opdracht om dorpen van kids pkr te edelen te hebben volbracht :D
 
Bovenaan