Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon zo'n onzin dat ik niet eens weet wat ik hierop moet antwoorden :eek:

Je weet maar nooit wat jij voor sinterklaas vraagt :D En het zal wss niet helemaal kloppen nee maar als die vv'ers dan niks doen zal dat vast een reden hebben :D Zal dan of aan jou liggen of aan je account :p
 

DeletedUser69459

Guest
Je weet maar nooit wat jij voor sinterklaas vraagt :D En het zal wss niet helemaal kloppen nee maar als die vv'ers dan niks doen zal dat vast een reden hebben :D Zal dan of aan jou liggen of aan je account :p

Dit is echt de grootste bullshit ever man. Dit is weer hetzelfde liedje als ' jij bent verantwoordelijk voor de daden van de vv'r.'. (facepalm)
 

Deleted User - 24028

Guest
Niet voor de daden van de vv'er, wel voor de staat van je account en voor het uitkiezen ven de juiste vv'er.
 

DeletedUser

Guest
Idd warre :D Zeg peeta kun je geen cursus volgen hoe word ik slimmer? Zou je goed doen :D :cool:
 

DeletedUser

Guest
de 101 barz sessie van frans is nog steeds niet afgelopen jongens!!
 

DeletedUser

Guest
Zegt degene die geen discussie kan voeren met argumenten :rolleyes:

Ik zorg dat ik zulke dingen ig compenseer :D Jij daarentegen :D En je hoeft niet slim te zijn om een discussie te voeren met argumenten hoor.. Maar jij maakt zulke domme opmerkingen dat je wel gelijk weer terug mag naar school :D
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zorg dat ik zulke dingen ig compenseer :D Jij daarentegen :D En je hoeft niet slim te zijn om een discussie te voeren met argumenten hoor..Maar jij maakt zulke domme opmerkingen dat je wel gelijk weer terug mag naar school :D

Volgens mij ben jij een beetje hypocriet (chuckle)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben jij een beetje hypocriet (chuckle)

Nee hoor :p Ik zeg dat je niet slim hoeft te zijn om een goede discussie te kunnen voeren, dus ookal ben je iets minder slim kan je een prima discussie voeren. Maar zoals ik zei jij geeft alleen maar domme antwoorden deze laatste pagina. Dus niks hypocriet aan :D Neem eens een lesje nederlands in verbanden.. Misschien snap je sommige dingen dan beter ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Nee hoor :p Ik zeg dat je niet slim hoeft te zijn om een goede discussie te kunnen voeren, dus ookal ben je iets minder slim kan je een prima discussie voeren. Maar zoals ik zei jij geeft alleen maar domme antwoorden deze laatste pagina. Dus niks hypocriet aan :D Neem eens een lesje nederlands in verbanden.. Misschien snap je sommige dingen dan beter ;)

Weet je wel wat hypocriet betekent? Want dat jij nu net iemand wijst op domme opmerkingen (chuckle)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik dacht dat jij gestopt was ? (weeral)
Trap het dan hier ook eens af joh...
 

DeletedUser

Guest
Weet je wel wat hypocriet betekent? Want dat jij nu net iemand wijst op domme opmerkingen (chuckle)

Natuurlijk weet ik dat.. En zoals warre zegt, wegwezen jij :D Je speelt toch niet meer(alst goed is in elk geval)? Of kom je weer terug spelen zoals al die andere keren? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik mag hopen dat als ze op w22 weggejaagd worden door de opstart van een massa dat ze uit schaamte niet meer op het AF komen daar ja...
 

DeletedUser69459

Guest
Ik mag hopen dat als ze op w22 weggejaagd worden door de opstart van een massa dat ze uit schaamte niet meer op het AF komen daar ja...

Denk je echt dat ik weg ben gegaan omdat de teller op 13k stond? (chuckle)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik denk van wel jah :D Jij bent echt zo'n type met een grote bek die wegloopt als het erop aankomt :D

Raar, want op w22 vonden ze ook in het begin dat ik een grote mond*( beetje op je taal letten ;)) had, maar er toch wel mooi stond als het eropaankwam. Maarja, jij maakt hier altijd conclusies die op niets gebaseerd zijn...

Zeg ik ergens dat dat zo is ?

Dit zei jij:
Ik mag hopen dat als ze op w22 weggejaagd worden door de opstart van een massa dat ze uit schaamte niet meer op het AF komen daar ja...

De achterliggende gedachte is hier dat ik 'zogezegd' weggejaagd ben door de opstart van de massa en wel op het af kom ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Raar, want op w22 vonden ze ook in het begin dat ik een grote mond*( beetje op je taal letten ;)) had, maar er toch wel mooi stond als het eropaankwam. Maarja, jij maakt hier altijd conclusies die op niets gebaseerd zijn...



Dit zei jij:


De achterliggende gedachte is hier dat ik 'zogezegd' weggejaagd ben door de opstart van de massa en wel op het af kom ;)

Op w22 zijn ze noob waardoor jij als middemotertje een goede speler lijkt ;) Maar schijn bedriegt....

Je bent ook weggejaagd door de opstart van een massa ? ga je dat ontkennen ofwa :eek:
 

DeletedUser

Guest
Raar, want op w22 vonden ze ook in het begin dat ik een grote mond*( beetje op je taal letten ;)) had, maar er toch wel mooi stond als het eropaankwam. Maarja, jij maakt hier altijd conclusies die op niets gebaseerd zijn...


Het is gewoon een feit dat je een grote mond hebt :D En wat te arrogant bent, dus wat dat betreft pas je precies in het resist plaatje :D En volgens mij had je de vorige massa op jou ook best lang een vv'er op je acc zitten :D

En jah ik maak wel is conclusie's die nergens op trekken :D Maar dat doe ik al veel langer :p Heb daar het monopoly op :D Mag alleen ik doen :p Btw jij plaatst ook wel vaker conclusies die nergens op trekken :D
 
Bovenaan