Bedenkingen TW

Reactiescore
272
Alleen starten is het probleem ook niet. Ik denk dat je meer tijd nodig hebt later in het spel als er incomings zijn etc :)
 
Reactiescore
358
Het enige moeilijke voor nieuwe spelers is de skill-gap die er heerst in de start. Buiten dat zouden ze tijdens de start gewoon mee kunnen omdat een team dan nog niet erg noodzakelijk is.

Maar het is moeilijk om aan beginnende spelers alles tot de puntjes op de i uit te leggen en hun er van te overtuigen dat het in het begin veel try en error zal zijn. Is namelijk niet erg aantrekkelijk voor iemand die de dynamie van het spelletje nog niet begrijpt.

Ga ik volledig mee akkoord.

Het beloningen -en opdrachtensysteem steekt dan wel in een nieuw jasje maar is helemaal outdated. Naar mijn mening moet de elite van tw zich maar eens buigen over de elementen die men in dat opdrachtensysteem steekt.

Haal bijvoorbeeld de opdracht: "Bezoek het stammenforum" eruit en vervang die door iets pro-actief? Zoals leren snipen aan de hand van een script? Al is het maar theoretisch? Ik noem maar wat op! Licht de nodige termen toe die men kennen moet om mee te kunnen praten met zij die het spelletje al langer spelen? Begin bij de basis en dat is de structuur van de educatie zoals die er nu is aanpassen zodat spelers voldoende informatie vergaren over het spel om op korte termijn toch iets of wat van weerstand te kunnen bieden.

Want laat ons eerlijk zijn, het opdrachtensyteem hoe het er nu staat doet het spelletje veel oppervlakkiger lijken dan dat het daadwerkelijk is.
 
Reactiescore
416
Haal bijvoorbeeld de opdracht: "Bezoek het stammenforum" eruit en vervang die door iets pro-actief? Zoals leren snipen aan de hand van een script? Al is het maar theoretisch? Ik noem maar wat op! Licht de nodige termen toe die men kennen moet om mee te kunnen praten met zij die het spelletje al langer spelen?

Halleluja! Wat een goed idee

nooit bij stilgestaan maar je legt de drempel natuurlijk erg hoog als je nieuwe spelers geheel aan hun lot overlaat om noodzakelijk skills te leren buiten het spel om.

Misschien verbeeld ik mij dit maar als ik het mij goed herinner werd er vroeger in de tutorial op .net vanuit een BB dorp een aanval gestuurd naar je dorp puur zodat je leert wat deffen is. In de realiteit haalde dat niet zoveel uit maar het principe hiervan kan gebruikt worden om een snipe, dodge, backtime etc te leren en een achievement te halen.

Enige punt waar echter rekening mee gehouden moet worden, dit (scripts en/of packs) zijn premium functies en kan dus niet gedaan worden door iemand die deze functionaliteit niet unlocked heeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.140
opzich zouden ze een soort van pop up trainings dorp kunnen maken waar je onbeperkt situaties kunt testen als cancel snipe deze 2 binnen komende aanvallen.
of backtime deze aanval.
Snipe de aanval op je stamgenoot.
zet je wekker voor dat de nb afgelopen is ;)
nodig 3 vrienden uit om een dorp voor je uit te bouwen :oops:
vraag os aan bij je stamgenoot om deze aanval gezammelijk te kunnen blocken.
edel je stamgenoot zijn dorp midden in de nacht nu zijn os bij jouw staat :santa:
koop pp met een visa kaart :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
19
Alleen starten is het probleem ook niet. Ik denk dat je meer tijd nodig hebt later in het spel als er incomings zijn etc :)

Mss is alleen starten idd niet het probleem. Want de meesten starten alleen…. Het grote probleem is het internen. En dat heeft niks met skills te maken.
Ieder start zijn dorp en 3weken later zitten ze met 4 op 1 account. En dan hebben ze 9 dorpen omdat er 6 gewoon intern zijn gepakt.
Dat kan toch nooit de motivatie van het spel geweest zijn?
 
Reactiescore
19
Halleluja! Wat een goed idee

nooit bij stilgestaan maar je legt de drempel natuurlijk erg hoog als je nieuwe spelers geheel aan hun lot overlaat om noodzakelijk skills te leren buiten het spel om.

Misschien verbeeld ik mij dit maar als ik het mij goed herinner werd er vroeger in de tutorial op .net vanuit een BB dorp een aanval gestuurd naar je dorp puur zodat je leert wat deffen is. In de realiteit haalde dat niet zoveel uit maar het principe hiervan kan gebruikt worden om een snipe, dodge, backtime etc te leren en een achievement te halen.

Enige punt waar echter rekening mee gehouden moet worden, dit (scripts en/of packs) zijn premium functies en kan dus niet gedaan worden door iemand die deze functionaliteit niet unlocked heeft.

Dat van die aanval verbeeld je je niet. Het was even schrikken de eerste keer dat er 1 speer op je dorp komt vanuit een BB dorp! Ik snapte er geen donder van. Hahaha
 
Reactiescore
358
Halleluja! Wat een goed idee

nooit bij stilgestaan maar je legt de drempel natuurlijk erg hoog als je nieuwe spelers geheel aan hun lot overlaat om noodzakelijk skills te leren buiten het spel om.

Klopt, als je geen netwerk binnen TW hebt dat jou de kneepjes van het vak kan leren, gaat het leerproces ontzettend langzaam.
 
Reactiescore
205
No offence maar wat een kut post om een topic mee te openen...
Nog kutter is dat ik het allemaal heb gelezen, weer een moment in mijn leven waar ik ik spijt van heb dus dank daarvoor.

Op W23 had ik destijds solo ( zonder vv ) 3 maanden lang inc's lopen deffen met elke dag 4 wekkers om de 2 uur om nog iets van slaap te kunnen krijgen.
Ik breek nog liever mijn beide armen en benen dan dat ik dat weer zou moeten doorstaan.

Je hebt het tevens over het plezier terugbrengen maar keurt vervolgens het pp abuse wel goed?? Wtf dude..? Naïef much?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
11
opzich zouden ze een soort van pop up trainings dorp kunnen maken waar je onbeperkt situaties kunt testen als cancel snipe deze 2 binnen komende aanvallen.
of backtime deze aanval.
Snipe de aanval op je stamgenoot.
zet je wekker voor dat de nb afgelopen is ;)
nodig 3 vrienden uit om een dorp voor je uit te bouwen :oops:
vraag os aan bij je stamgenoot om deze aanval gezammelijk te kunnen blocken.
edel je stamgenoot zijn dorp midden in de nacht nu zijn os bij jouw staat :santa:
koop pp met een visa kaart :rolleyes:

In plaats van een captcha kunnen ze net zo goed een test doen waar je een paar keer op 50ms moet snipen!
 
Reactiescore
19
No offence maar wat een kut post om een topic mee te openen...
Nog kutter is dat ik het allemaal heb gelezen, weer een moment in mijn leven waar ik ik spijt van heb dus dank daarvoor.

Op W23 had ik destijds solo ( zonder vv ) 3 maanden lang inc's lopen deffen met elke dag 4 wekkers om de 2 uur om nog iets van slaap te kunnen krijgen.
Ik breek nog liever mijn beide armen en benen dan dat ik dat weer zou moeten doorstaan.

Je hebt het tevens over het plezier terugbrengen maar keurt vervolgens het pp abuse wel goed?? Wtf dude..? Naïef much?


Wel stoer van je dat je 3 maanden je wekker zet om de 2 uur... ik weet niet of ik het stoer of gewoon ( no offence ) oerdom vind....( over tijdverlies gesproken : lol ) Nog dommer dan die pp abusers dat 300 euro spenderen aan een virtueel dorpje... Als die gasten dat willen doen ben ik de laatste dat daar problemen mee heeft... Inno krijgt centen, een bedrijf blijft bestaan, dat bedrijf betaalt belasting dat wordt geïnvesteerd in mijn pensioen.... TW blijft leven en heeft de kans om te investeren... Daar heb ik indd niets op tegen....

Het probleem zit hem volgens mij ook niet in het pp abusen, maar in het internen na de pp abuse... Dat is mijn mening, je hoeft dit niet te lezen trouwens. Maar als je toch om de 2 uur kan opstaan snachts om even op een schermpje te kijken lijkt me deze post lezen minder ingrijpend op je gezondheid en op het tijdverlies in je leven!

;)
 
Reactiescore
1.365
Jij bent DE man! Jij kan en mag dat zonder imago schade te lijden
Helemaal mee eens! Sjoertien is bae + legend + kingfarm! (en hij moet nog n keer griesmeelpap met bitterkoekjes en bessensap voor mij maken :x )
 
Bovenaan