Bedankje spelers W76

Reactiescore
20
Beste medespelers van w76,

Nu het einde echt in zicht is wil ik iedereen bedanken die met mij deze wereld heeft gespeeld. Het was me een genoegen.

Het leukste van wereld 76 vond ik het deffen van massa's. Veel spelers uit Tyrant en Pony probeerden met man en macht mijn defbunker te vernietigen. Dit is helaas voor hen niet gelukt. Met 200 aanvallen binnen 12 uur tijd hebben ze slechts 1 dorpje over kunnen nemen. Hierbij zijn er meer dan 60 edelmannen gesneuveld...

Ironisch dat ik met 10k punten 3x ondersteuner en 1x verdediger van de dag ben geworden.

Veel mensen zullen mij haten door het feit dat ik al mijn dorpen heb afgebroken, maar ik denk dat er een aantal spelers van SALT stiekem wel kunnen lachen.

Gefeliciteerd SALT, en bedank BANNED ook maar even, want daar heeft Tyrant het erg lastig mee gehad.

Graag hoor ik nog wat feedback van spelers uit zowel SALT als Tyrant.

Tot wederziens! Ik ben zojuist opa geworden dus de komende werelden zul je mij niet zien!

Gr Hurricane123
 
Reactiescore
447
Proficiat
 
Reactiescore
5.599
Tyrant flop, proficiat met de overwinning. Gefeliciteerd met het kleinkind, hopelijk wordt hij of zij niet zo lelik als @Kyuka.
 
Reactiescore
7.918
Veel mensen zullen mij haten door het feit dat ik al mijn dorpen heb afgebroken, maar ik denk dat er een aantal spelers van SALT stiekem wel kunnen lachen.

Mwah, het is 1x ter sprake gekomen. Denk dat je jezelf er alleen maar mee had, het kon binnen Tyrant iig niemand boeien.

Feli met je kleinkind.
 
Reactiescore
1.016
Kan er best om lachen, al snap ik de frustratie van omliggende spelers ook wel :p
 
Reactiescore
449

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
proficiat abusing the law met jullie verdiende #1 odd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
huh wacht eens even
 
Reactiescore
1.149
Dankjewel
 
Bovenaan