Bedanking

DeletedUser

Guest
Nee, toch niet.

Jawel, toch wel.

Edit: Oh, gauw editten. Ik had hem zeker niet, ik bedank mezelf voor die übergoeie start op w25. Nee ik stopte door school en gedoe, toen ging iemand autoclickeren op galactic en was er bannbann. Ik snap overigens wel dat je stopt als ik nou eenmaal ook weg ben hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Jawel, toch wel.

Edit: Oh, gauw editten. Ik had hem zeker niet, ik bedank mezelf voor die übergoeie start op w25. Nee ik stopte door school en gedoe, toen ging iemand autoclickeren op galactic en was er bannbann. Ik snap overigens wel dat je stopt als ik nou eenmaal ook weg ben hoor :(

Je was mijn buur. Kleine broertje van het C :D
 

DeletedUser39679

Guest
Jawel, toch wel.

Edit: Oh, gauw editten. Ik had hem zeker niet, ik bedank mezelf voor die übergoeie start op w25. Nee ik stopte door school en gedoe, toen ging iemand autoclickeren op galactic en was er bannbann. Ik snap overigens wel dat je stopt als ik nou eenmaal ook weg ben hoor :(

Bedoel je niet;

Bedankt dat ik één wereld goed gestart ben in de RIM, en daarom denk ik dat ik nu pro ben?
 

DeletedUser

Guest
Je was mijn buur. Kleine broertje van het C :D

Ja volgens mij zat Y. toen nog een beetje te flirten met je over een fusie, haha of nu heb ik het helemaal fout.
Kleine broertje van C, me no understand?:(

Bedoel je niet;

Bedankt dat ik één wereld goed gestart ben in de RIM, en daarom denk ik dat ik nu pro ben?

Het boeit me totaal niet of ik pro ben of niet en of jij mij pro vind of niet. Ik hou er gewoon van te trollen op het AF.
 

DeletedUser53985

Guest
dan wil ik God bedanken, dat zo'n goddelijk schepsel als ik op de aarde kon komen :p

God is fictief, dus bedank Chuck Norris maar.

18901793.jpg
 
Bovenaan