Becijfering top 25

DeletedUser

Guest
Lol en daar faalt die nog maar eens :p was namelijk een van de eerste die een lijstje hebben neergezet ;) maar wil hem gerust nog eens maken als je dat liever hebt

Over het hoofd gezien. Snap dan ook niet waarom je zo moet reageren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Over het hoofd gezien. Snap dan ook niet waarom je zo moet reageren :eek:

Omdat jij dit ook doet tov mij, heb ik je ook al verteld hoor, je krijgt simpelweg elke bal die je ooit naar me gespeeld hebt ooit wel eens teruggespeeld.

Wil je een normale volwassen reactie moet jij je reactie enkel zo opstellen en je krijgt er een, doe je dit met een hoop arrogantie krijg je de arrogantie weer recht in je gezicht.
 

DeletedUser63648

Guest
Enkel is bij jou die arrogantie enkel vermakelijk en absurd he :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Omdat jij dit ook doet tov mij, heb ik je ook al verteld hoor, je krijgt simpelweg elke bal die je ooit naar me gespeeld hebt ooit wel eens teruggespeeld.

Wil je een normale volwassen reactie moet jij je reactie enkel zo opstellen en je krijgt er een, doe je dit met een hoop arrogantie krijg je de arrogantie weer recht in je gezicht.

Verliezers mogen niet arrogant doen:p
 

DeletedUser

Guest
En wat mag ik dan over jullie arrogantie zeggen ? Het is onterecht want zo goed zijn jullie niet, en je spreekt jezelf er continu mee tegen :p is dat dan niet absurd Coentje ?
 

DeletedUser63648

Guest
En wat mag ik dan over jullie arrogantie zeggen ? Het is onterecht want zo goed zijn jullie niet, en je spreekt jezelf er continu mee tegen :p is dat dan niet absurd Coentje ?

Het is absurd om vanuit dat axioma te denken idd.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee ik versta je wel, dat is het punt niet. Het is alleen absurd om zelfs maar hypothetisch te stellen dat wij niet zo goed zijn. Duidelijk?
 

DeletedUser

Guest
Nee ik versta je wel, dat is het punt niet. Het is alleen absurd om zelfs maar hypothetisch te stellen dat wij niet zo goed zijn. Duidelijk?

je weet dat een axioma meerdere betekenissen heeft :p ? Moet ze misschien eens allemaal leren
 
Bovenaan