Becijfering top 25

Reactiescore
746
VV's moesten worden geregeld en wonder boven wonder waren eht enkel de remain en -ST- spelers die wilden VV'en MM ging enkel lopen tagden niets, werkten niets voor. Ze deden simpelweg niets met als gevolg dat de druk die wij op grotz uitvoerden ook afnam.
Jullie hebben idd dorpenwinst tegen Deadone, en een periode tegen innovation. Oh wacht, ik herinner me net, er speelde toen niemand op die accounts.

Christ loud, stop whining. je bakt er niets van en je argumenten zijn waardeloos. Dorpen pakken op accs waar e 1 keer in de week werd gelogged en de vv pas werd gegeven 3 dagen na het begin van een massa. Bravo loud, jullie waren echte toppers om dat te kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Vooredelen en achter elke edelclear een clear timen en vervolgens achter de laatste nog een eigen edelclear. Snap je het nu ???? Uiteindelijk zit je zonder en moet je met je def edelen wat dan weer makkelijk geblocked wordt. Moest je alleen hebben aangevallen had je dus niets bereikt en had je waarschijnlijk opgegeven zoals elke speler die me ooit zolo heeft aangevallen.

Waarom kunnen wij dan geen edels bij onze andere 150 offensieve dorpen zetten en opnieuw versturen met def clears? Kijk Loudje, omdat je niet niet nadenkt zou je dit al niet zien aankomen. Zo blijf je altijd maar achter de feiten aanlopen. Als je ZOLO speelt kun je misschien een medespeler zoeken? Als spelers van 1M bij jou in de stam willen zitten zou je vast wel een toffe gozer zijn :thumbs up:
 

DeletedUser

Guest
Swiss/FTW bestaat al vanaf 28 februari 2014 en heeft ik hun 1 jaar en 1.5 maand hebben jullie 2.36 miljard ODA (behaald wat men punt over jullie aanvallende vermogen bevestigd) en 1.49 miljard ODD behaald grotendeels te wijten aan de massa van Add. op jullie.

Proud bestaat vanaf 23 november 2014 beter gezegd 9 maanden minder als jullie

In die 5.5 maand hebben wij.
403 mil ODA behaald (niet veel maarja wat wil je met een stam met enkel defensieve spelers ) en 840 mil ODD waarvan 300 mil al van mij is een kleine 200 mil van WOLPC en de overige 300 mil verdeeld over de rest van Proud.

Kortom Proud heeft harder geknokt dan jullie gedurende hun gehele levensduur.

Je vergeet hierbij dat Proud werd opgericht toen de wereld al voorbij was, oftewel: 75% van FTW deed niets meer. Wat bewijst je punt dan? Als we door waren gegaan, was die ODA vele malen hoger uitgevallen en was ook de ODD harder gestegen. Waarom draag je dit punt uberhaupt aan? En hoe kom je tot zo'n onnozele conclusie?
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben idd dorpenwinst tegen Deadone, en een periode tegen innovation. Oh wacht, ik herinner me net, er speelde toen niemand op die accounts.

Christ loud, stop whining. je bakt er niets van en je argumenten zijn waardeloos. Dorpen pakken op accs waar e 1 keer in de week werd gelogged en de vv pas werd gegeven 3 dagen na het begin van een massa. Bravo loud, jullie waren echte toppers om dat te kunnen.

Lol wat was geen excuus he Poo. had je zelf gezegd. FTW heetf ook enkel dorpen gepakt van inactieve acc's en dan nog niet eens solo. Maar goed

Waarom kunnen wij dan geen edels bij onze andere 150 offensieve dorpen zetten en opnieuw versturen met def clears? Kijk Loudje, omdat je niet niet nadenkt zou je dit al niet zien aankomen. Zo blijf je altijd maar achter de feiten aanlopen. Als je ZOLO speelt kun je misschien een medespeler zoeken? Als spelers van 1M bij jou in de stam willen zitten zou je vast wel een toffe gozer zijn :thumbs up:

Simpel edels 2 dagen laten lopen is dom dan ben je er zeker van dat ze kapot gaan, bovendien snap je het nog steeds niet. had die 150 extra clears er maar bij gegooid had welgeteld 1 dag geduurd om ze allemaal te slopen. het is een verhaaltje zonder einde bands.

Jij stuurt edelclears. Ik edel de dorpen voor en time achter elke edeclear een clear van mezelf en neem als laatste het dorpje terug.

Maakt dan zelfs niet uit hoeveel edelclears je gebruikt had genoeg off om ze uiteindelijk toch allemaal op die manier te slopen echt moeilijk is het niet. had je solo geprobeerd had je geen enkel dorp kunnen veroveren want dan had ik mss wel eens een VV aangevraagd, je viel met half FTW al dan niet heel FTW aan. Daarom heb je dorpen kunnen veroveren.

Je vergeet hierbij dat Proud werd opgericht toen de wereld al voorbij was, oftewel: 75% van FTW deed niets meer. Wat bewijst je punt dan? Als we door waren gegaan, was die ODA vele malen hoger uitgevallen en was ook de ODD harder gestegen. Waarom draag je dit punt uberhaupt aan? En hoe kom je tot zo'n onnozele conclusie?

dit punt komt als reactie op Bands dusja

Toen Add. werd opgericht was half W31 ook al inactief dus waarom baseert Bands zich daar dan op ???

Bovendien hebben we met 10 spelers op 1/3 van jullie tijd 1/3 van jullie resultaat geboekt, beter gezegd met 10 spelers waren we statistisch even goed als jullie met zen 25'en mss zelfs beter.
 

DeletedUser

Guest
As usual weer onzin hierboven. :eek: :eek: :eek: :eek:
Lachen.

Iig, lijstjes aub. Anders wordt mijn pupil boos.

Dacht dat die er met 1 bezig was :)

Wat vind je er dan onzin aan Poo ? het feit dat je nog steeds je gelijk niet krijgt ???

Simpel hoor, jullie willen bepaalde dingen van me horen maar mijn ouders hebben me zo opgevoed dat ik niet lieg, dusja moest ik jullie gelijk gaan geven zou ik liegen want het enige wat jullie willen horen is : Bravo mooi gedaan, ik had absoluut geen kans tegen jullie :p

had ik wel en een bedreiging zijn jullie nooit geweest simpel omdat jullie geen doorzettingsvermogen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Nee gewoonweg dat je echt gelooft wat je zegt is verbijsterend. Ik geloof dat psychologen daar een woord voor hebben. Ik ken het niet.

Wie zegt dat ik het geloof, en wie zegt dat jij niet in jullie eigen leugens gelooft ????? Daar bestaat namelijk ook een woord voor in de psychiatrie.
 

DeletedUser63648

Guest
Tja Mika, je had geluk dat ik wat afwezig was. Je kan mijn stamgenoten namelijk makkelijk opfokken, en ik moet dit nu maar weer ff voor je verpesten :)

Je kan er gewoon niks van.

Signed out of 31.
 

DeletedUser

Guest
Tja Mika, je had geluk dat ik wat afwezig was. Je kan mijn stamgenoten namelijk makkelijk opfokken, en ik moet dit nu maar weer ff voor je verpesten :)

Je kan er gewoon niks van.

Signed out of 31.

inderdaad, jij bent ermee gestopt op W31 ik niet goed dat je het zelf zegt ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom kunnen wij dan geen edels bij onze andere 150 offensieve dorpen zetten en opnieuw versturen met def clears? Kijk Loudje, omdat je niet niet nadenkt zou je dit al niet zien aankomen. Zo blijf je altijd maar achter de feiten aanlopen. Als je ZOLO speelt kun je misschien een medespeler zoeken? Als spelers van 1M bij jou in de stam willen zitten zou je vast wel een toffe gozer zijn :thumbs up:

Simpel edels 2 dagen laten lopen is dom dan ben je er zeker van dat ze kapot gaan, bovendien snap je het nog steeds niet. had die 150 extra clears er maar bij gegooid had welgeteld 1 dag geduurd om ze allemaal te slopen. het is een verhaaltje zonder einde bands.

Jij stuurt edelclears. Ik edel de dorpen voor en time achter elke edeclear een clear van mezelf en neem als laatste het dorpje terug.

Beetje jammer dat ik mezelf moet citeren omdat jij de moeite niet neemt om goed te lezen.
Het is geen verhaal zonder einde, het zou zo eindigen van: OoOoOOoOoOOOoOOOOO HAX jullie spelen vals ik ga TW supporten en dan krijgen jullie een ban!!!!11!!
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat ik mezelf moet citeren omdat jij de moeite niet neemt om goed te lezen.
Het is geen verhaal zonder einde, het zou zo eindigen van: OoOoOOoOoOOOoOOOOO HAX jullie spelen vals ik ga TW supporten en dan krijgen jullie een ban!!!!11!!

neen jij snapt het gwn niet, edel gerust met edelclears of zelfs defclears ( iets wat jij niet zou doen want dat was toch voor noobs ;) ) ik doe simpelweg hetzelfde en je edels worden gwn afgeslacht meer gebeurd er niet.

Zoals al gezegd en wat dus blijkt uit jou reacties is dat een 1 op 1 gevecht tussen jou en mij heel makkelijk zal eindigen, jij valt aan en verliest een hoop en daarna rijf ik de dorpen makkelijk binnen net zoals die 11 dorpen op 3u tijd met de clears inbegrepen
 

DeletedUser63648

Guest
Bands laat je dus niet opfokken. Loodje overtuig je toch niet, hij heeft namelijk het inzicht van een ehm, tja, je weet wel. Ga gewoon een terrasje pakken iedere keer dat je een post van hem leest.
 

DeletedUser

Guest
Bands laat je dus niet opfokken. Loodje overtuig je toch niet, hij heeft namelijk het inzicht van een ehm, tja, je weet wel. Ga gewoon een terrasje pakken iedere keer dat je een post van hem leest.

Lol opfokken ??? Waar haal je dat vandaan :p Ik weerleg simpelweg zijn argument (voor de zoveelste keer)
 

DeletedUser

Guest
Bands laat je dus niet opfokken. Loodje overtuig je toch niet, hij heeft namelijk het inzicht van een ehm, tja, je weet wel. Ga gewoon een terrasje pakken iedere keer dat je een post van hem leest.

Haha ben niet zo van de terrasjes. Zo buiten gaan trainen in de zon, heerlijk :D

PS: hoezo maak jij geen lijstje Loud? Dan kunnen we zien hoe jij tegen iedereen aankijkt.
 

DeletedUser

Guest
Haha ben niet zo van de terrasjes. Zo buiten gaan trainen in de zon, heerlijk :D

PS: hoezo maak jij geen lijstje Loud? Dan kunnen we zien hoe jij tegen iedereen aankijkt.

Lol en daar faalt die nog maar eens :p was namelijk een van de eerste die een lijstje hebben neergezet ;) maar wil hem gerust nog eens maken als je dat liever hebt
 
Bovenaan