Becijfering top 25

DeletedUser

Guest
Heb je opgekrikt met interns ja. Niet moeilijk dan.

Kon ik anders ? ik was het meest centraal gelegen acc van heel W31 kon geen kant op door de wisselende relaties met de stammen rondom me. Opzich had het enige mogelijke puntje dat iet wat anders zou kunnen zijn is dat WOLPC in FTW zou zijn gebleven. had die er nog een dag langer in gezeten had die mij op zen dak gehad.
 
Reactiescore
556
lol zijn jullie nog steeds bezig hier :D
 
Reactiescore
746
Kon ik anders ? ik was het meest centraal gelegen acc van heel W31 kon geen kant op door de wisselende relaties met de stammen rondom me. Opzich had het enige mogelijke puntje dat iet wat anders zou kunnen zijn is dat WOLPC in FTW zou zijn gebleven. had die er nog een dag langer in gezeten had die mij op zen dak gehad.

Ja je kon anders. Overstap naar een front account of een jump naar het front.

Ik heb dat op het einde met Poo. ook gedaan. Ik ben gejumped naar de rim terwijl er een hele BB zee lag. Ik had ook die bb's kunnen edelen.

Of, ik had kunnen jumpen naar grotz om die te internen , maar ik ben gejumped naar Loud/buurman front. Terwijl ik evengoed de gemakkelijke weg had kunnen pakken.

Moraal: Jij hebt gewoonweg steeds gekozen voor de gemakkelijke internweg.
 

DeletedUser

Guest
Ja je kon anders. Overstap naar een front account of een jump naar het front.

Ik heb dat op het einde met Poo. ook gedaan. Ik ben gejumped naar de rim terwijl er een hele BB zee lag. Ik had ook die bb's kunnen edelen.

Of, ik had kunnen jumpen naar grotz om die te internen , maar ik ben gejumped naar Loud/buurman front. Terwijl ik evengoed de gemakkelijke weg had kunnen pakken.

Moraal: Jij hebt gewoonweg steeds gekozen voor de gemakkelijke internweg.

Fout ik heb gekozen voor een vaste cluster iets wat ik niet anders zou kunnen doen zou ik niet volledig weggespeeld willen worden.
Bovendien begonnen jullie met alles te slopen dus als ik daardoor barbs ga edelen om troepen bij te maken deal with it. Ik geef jullie de kans en jullie laten ze liggen niet mijn probleem

lol zijn jullie nog steeds bezig hier :D

is off-topic maarja zij haalden het nog maar eens naar boven :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
Ja exact. Je hebt gekozen voor de vaste cluster en dus ook weer de gemakkelijke oplossing tot een probleem. Je hebt net mijn punt bewezen.

Net zoals BB's edelen voor meer troepen omdat wij alles sloopten ==> ook weer de makkelijke oplossing.
 

DeletedUser

Guest
Ja exact. Je hebt gekozen voor de vaste cluster en dus ook weer de gemakkelijke oplossing tot een probleem. Je hebt net mijn punt bewezen.

Net zoals BB's edelen voor meer troepen omdat wij alles sloopten ==> ook weer de makkelijke oplossing.

Wat moet ik anders doen al men def laten staan in stacks ???? Dat is wat jullie wilden maar echter niet kregen vandaar dat de lol er voor de meesten ook heel snel weer af was
 
Reactiescore
746
Wat moet ik anders doen al men def laten staan in stacks ???? Dat is wat jullie wilden maar echter niet kregen vandaar dat de lol er voor de meesten ook heel snel weer af was

Dat noemt men dodgen. Voor een aanval wegsturen en dan terugroepen. Heb je nog evenveel troepen als origineel die je kan gebruiken om te snipen.

Maar again, je koos voor de makkelijke manier :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat noemt men dodgen. Voor een aanval wegsturen en dan terugroepen. Heb je nog evenveel troepen als origineel die je kan gebruiken om te snipen.

Maar again, je koos voor de makkelijke manier :eek:

maar again je schoot alles kapot ik heb wat jij zegt continu gedaan voor moest je het nog niet weten heb de laatste 4.5 maand tig keer zoveel gefarmd als in men hele TW carriere. heb met momenten zelfs op de 100 mil gestaan.

Maar dan nog, ik kan ze gebruiken om je edelclears te gaan blocken maarja die troepen dat ik dan verlies kan ik niet meer bijvullen omdat alles kapot is
 

DeletedUser

Guest
Laten we de discussie beëindigen met de conclusie dat Loud op W31 geen spelers kon edelen dus zich genoodzaakt voelde om barbs te pakken. Misschien kan iemand nu een lijstje maken?
 

DeletedUser

Guest
Laten we de discussie beëindigen met de conclusie dat Loud op W31 geen spelers kon edelen dus zich genoodzaakt voelde om barbs te pakken. Misschien kan iemand nu een lijstje maken?

Poo was er met eentje bezig en BTW heb van jou geëdeld onder andere ;) dus daar zit je weer eens verkeerd
 

DeletedUser

Guest
Poo was er met eentje bezig en BTW heb van jou geëdeld onder andere ;) dus daar zit je weer eens verkeerd

Applausje voor Loud, kan 1-2% van een speler edelen die niet inlogt. Kon je die dorpen behouden? Kon je een groot deel van HD veroveren?
 

DeletedUser63648

Guest
en als die lijstjes geen commentaar mogen hebben, waarom post je ze dan?
 

DeletedUser68027

Guest
Inderdaad, beetje een mod. die alle spelregels te letterlijk uit zijn kop kent....
Een beetje zoals de Nederlandse Eredivisie scheidsrechters
 
Bovenaan