Becijfering top 25

DeletedUser68027

Guest
Goedemiddag allemaal,

Nu W31 over 2 daagjes afgelopen is, lijkt het mij wel een leuk idee om de top 25 te gaan becijferen.
Daarmee mag je met alles rekening gaan houden, onderstaande punten zijn de aandachtspunten waar ik zo snel op kon komen. Graag ook je cijfer uitleggen.

- Gedrag v.d. speler(s).
- Aanvallende kwaliteiten
- Verdedigende kwaliteiten
- Stam hulp
- Verslagen tegenstanders
- Doorzettingsvermogen
- Tegenstand
- Verwachtingen waar gemaakt? -> Teleurstellend of verrast?
- Enzovoort, enzovoort....

Ik zal als topicstarter maar beginnen, ranglijst is gebaseerd op zoals die nu is, (zondag 19-4, ~18.30u):

1. Crazybertje: 8.5.
Heeft niemand verbaasd door zo gemakkelijk overeind te blijven.
Altijd netjes en rustig gebleven, heeft aanvallend en verdedigend genoeg laten zien en heeft denk ik de stam geholpen waar dat nodig was. Heeft moeilijke tegenstanders verslagen en heeft het in zijn 1'tje (voornamelijk) goed gedaan. Altijd doorgegaan, alhoewel er geen redenen tot opgeven waren.
Heeft verder tegenstand gehad, maar ook weer niet gigantisch zware tegenstand.
Heeft zijn verwachtingen waargemaakt en vandaar de 8.5. Keurig.

2. MrAndMrsBundy: 8.
Keurig team, bescheiden en heeft deze plek verdient.
Was een netjes account, veel risico genomen door zo offensief te spelen maar vanwege de aanvallende kwaliteiten hebben ze alle tegenstanders professioneel aan de kant geschoven. Verdedigende kwaliteiten zijn niet echt naar boven gekomen, alhoewel ik wel denk dat ze die hebben ;). Verder ook vast en zeker de stam geholpen wanneer dit nodig was en hebben de nodige spelers verslagen (Sir Rocco, Stuurboord, etc).
Hebben niet erg veel tegenstand gehad, maar dat kan ook de verdiensten zijn geweest van deze spelers.
Verwachtingen waargemaakt wat een mooie 8 oplevert.

3. SLNC: 5.5
Het team, het team, ja, kan je daar nog wat zinnigs over zeggen? Het team is niet meer actief en kwam online om te geilen op die rang.
Hebben aanvallend en verdedigend wat laten zien, maar ook weer niet om over naar huis te schrijven. Zullen vast de stam wel hulp hebben geboden maar hebben daarentegen niet echt veel noemenswaardige spelers verslagen en hebben het tegen M M destijds opgegeven om naar de RIM te springen.
De verwachtingen hebben ze wat mij betreft niet waargemaakt en vandaar een 5.5 gemiddeld. Toch nog een voldoende. Maar.... SLNC heeft plekje 3 niet verdient.

4. Rolex: 7.
Heeft een keurig, netjes gedraagt.
Hebben aanvallend genoeg laten zien maar daarentegen verdedigend niet al te veel (denk ik).
Hebben vast en zeker de stam hulp geboden wanneer dit gevraagd werd en hebben ook niet al te moeilijke tegenstanders verslagen, denk ik? Hebben daarom niet echt hoeven te twijfelen om door te gaan, redenen tot stoppen waren er niet. Hebben niet erg veel tegenstand gehad en hebben daardoor de verwachtingen, de lage verwachtingen, waargemaakt. Een 7, niet spetterend, het zegt alles over team Rolex.

5. McBurgers: 7.
Keurig team, leuke spelers, netjes.
Hebben aanvallend genoeg laten zien, verdedigend ook.
Zullen verder de stam ook geholpen hebben wanneer dit moest. Hebben tegenstanders duidelijk en professioneel verslagen, alhoewel dit niet de meest moeilijke tegenstanders waren. Hadden geen doorzettingsvermogen nodig, want plekje 5/6 was voor de Burgers prima, dat gaf motivatie zat. Meer zat er niet in, maar desondanks hebben ze de verwachtingen waargemaakt. Een keurige 7 voor de Burgers. Good job!

6. ViezeAap: 6.5.
Stil team maar wel aanwezig.
Hebben aanvallend genoeg laten zien, verdedigend niet.
Hebben kleine spelers verslagen en deden dit naar behoren. Prima. Oke. Solide.
Verder hebben ze de stam vast geholpen, zo zit FTW wel in elkaar. Motivatie was daar vast en zekers aanwezig, anders hadden ze het als rim account niet volgehouden.
Verder waren er geen hoge verwachtingen. Plekje 6 is goed zat. Wel een super leuk cluster als ik zo op de kaart kijk.
Een 6.5 omdat ze niet veel grote dingen hebben laten zien. Een 6.5 voor deze stille 'apen'.

7. Herrezen Draak: 7.8.
Tuur toffe kerel, de rest ken ik minder maar lijken me prima.
Hebben zowel aanvallend als verdedigend genoeg laten zien en hebben laten zien in de CORE zich prima staande te houden. Hebben de stam zekers goed geholpen verwacht ik. Motivatie was prima, soms minder.
Hebben veel tegenstand gehad omdat ze van vele kanten aangevallen konden worden. Veel doorzettingsvermogen getoond, aan de verwachtingen voldaan. Plek 7 is realistisch, prima. Chapeau! Een keurige 8- voor deze draakjes.

8. Stargate: 4.
Naar mijn mening de grootste blunder die FTW had kunnen maken.
In ST een sterke deffer maar in FTW een ramp. Heeft verdedigend genoeg laten zien maar heeft dat naar beneden getrokken door de aanvallende kwaliteiten te laten zien. Of eigenlijk, niet laten zien. Want die hebben ze niet. Hebben de stam vast af en toe geholpen, maar ook niet erg vaak. Hebben bij ons tot 3 maal toe lopen clusterfucken en hebben ons geen pijn gedaan.
Verder geen moeilijke tegenstanders verslagen, leven boven hun stand. Horen thuis op plek 20. De 'flip fluitketel, de faalhazen' van W31. De 4 is nog een hoog cijfer. Shame you, team Stargate.

9. NextDestination: 6.
Prima team, stille spelers.
Hebben het leuk gedaan maar ook weer niet spectaculair goed.
Zullen de stam geholpen hebben maar daarentegen hebben ze aanvallend en verdedigend niet erg veel laten zien. Tegenstand? Neh, niet echt.
Hebben verder ook niet veel tegenstand gehad.
Aan de verwachtingen voldaan? Nah, het was maar een droog toastje. Smaakloos. Kleurloos. Saai. Een saaie 6 dus ook.

10. InactiveAsAlways: 6.2.
Een 6.2. Dat zegt voldoende. Saai account, niks van gehoord.
Hebben verdedigend het een en ander laten zien, aanvallend vast ook wel maar dat is me niet eens bijgebleven.
Hebben tegenstand gehad en deze tegenstanders goed weggespeeld.
Verder de stam vast geholpen, ze hadden vast genoeg safe-deff. Na de jump niks meer gedaan, saai accountje.
Beetje inactief (zoals altijd?). 6.2. Niet meer, niet minder.

11. Complex: 7.2.
Prima team, leuke spelers alleen hebben ze het niet volgehouden tot het eind: hebben het account maar gelaten voor wat het is.
Hebben goede aanvallende acties laten zien en verdedigend stonden ze ook hun mannetje.
Verder de stam vast geholpen en hebben tegenstand goed afgeweerd.
Prima accountje, leuke dingen laten zien, gewaagde overstap van M M naar FTW. Een leuke 7,2, alsjeblieft team Complex.

Vervolg in post 2 (vanwege het maximaal aantal woorden waar ik over heen zat :p)
 

DeletedUser68027

Guest
12. Poo: 8.8.
Super team, hebben aanvallend en verdedigend super veel laten zien en hebben altijd doorgezet. Altijd. Nooit opgegeven terwijl die handoek vaak al voor 75% in de ring lag.
Hebben de stam vaak geholpen terwijl ze zelf niet zo vaak zijn geholpen destijds tegen ~WAO~ , Immuum (?).
Hebben veel tegenstand gehad en de verwachtingen waargemaakt.
Een topprestatie van de Poo.'s. Een 8,8. Puike prestatie jongens!

13. Quercus1: 5.8.
Ik had al moeite bij het typen v.d. naam evenals het typen van een motivatie bij het cijfer.
Heeft aanvallend niks laten zien, verdedigend prima zijn mannetje gestaan daar in het noorden.
Ik weet verder niks af van dit account. Een 5.8, bij gebrek aan informatie en noemenswaardige acties.

14. Bartjuhh: 6.1.
Leuk team?
Ik weet niks van dit team. Heeft aanvallend leuk gespeeld, niet spectaculair. Integendeel zelfs.
Verdedigend niks te doen gehad, saai accountje. Rim accountje.
Geleefd v.d. barbs net als anderen. Prima, maarja. Een 6.1 voor de moeite.
Meer nuttigs kan ik niet vertellen.

15. Rudinio: 6.
Leuk team, gave spelers, destijds (?).
Heeft op het begin van de M M tijd leuke dingen laten zien. Stond aanvallend en verdedigend erg goed maar heeft daarna niks meer laten zien.
Heeft tegenstand gehad en zich daar goed door heen geknokt.
Daarentegen niet doorgezet, want ze staan al maanden stil.
Desondanks toch een 6'je, op basis van het verleden.

16. Mr Stardashian: 6.4.
Heeft een leuk team gok ik, maar niet veel van gehoord (ligt ook helemaal aan de andere kant v.d. wereld).
Verder hebben ze op het begin v.d. wereld defensief zich goed staande gehouden en aanvallend ook goede dingen laten zien. Hebben de stam vast geholpen.
Meer weet ik er niet over te zeggen. 6.4, niet meer, niet minder.

17. Loud: 9
Wat een verhaal, wat een verhaal.
Loud: HET account waar we het al die tijd over hadden.
Altijd doorgezet, altijd tegenstand geboden met de beperkte middelen die hij had. Roeien met de riemen die je had. Loud moest 3333km roeien met 1 peddel en dat deed hij formidabel.
Een geweldige prestatie neergezet, ondanks de BB's die hij heeft geadeld. Dat hoort erbij. Dat vergeef ik je allang Loud.
Samen met mij heb je een goed blok gevormd tegen FTW. Altijd geduldig, altijd de stam geholpen en altijd jezelf gebleven. Een groot voorbeeld voor anderen. Ik zal je ontzettend gaan missen allerbeste Loud.
Een loud applaus voor deze man, respect: een 9.

18. Richie92: 6.3.
Stille vogel, stille vogel.
Heeft aanvallend en verdedigend zijn werk gedaan, en dat was prima. OK.
Laatste tijd niks meer van Richie gehoord en vermogen, ligt al weken stil. Wat zeg ik? Maanden..
Tegenstand gehad, stam geholpen, ja, het is prima. Een 6.3 is verdient maar ik zal je niet missen Richie ;).

19. The Deadone: 5.2.
Spelers weet ik niks vanaf.
Hebben de stam vast geholpen maar waren deze steun zelf ook nodig.
Kraakten in de tijd dat Add. aanviel, maar kwam er door VV'ers bovenop.
Hebben verdedigend het prima gedaan, aanvallend, mwah.
Alleen de laatste kietels van FTW (Loud & WOLPC) waren toch wat onverwachts. Daar was je toch aan het zweten. Plekje 19 is prima, niemand klaagt, niemand zeurt. Gefeliciteerd. 5.2 omdat je daarentegen niet erg veel hebt laten zien.

20. The Blood Bringer: 5.5.
Veel kan ik hier niet over zeggen.
Ligt in het noorden, in de rim.
Heeft vast wat laten zien, maar wat? Ik heb geen flauw idee.
Wel weet ik dat hij zijn top 20 plek gaat verliezen aan ons. Daar ben ik zeker van.
Een 5.5 voor de moeite en uit onwetendheid.

21. WeOnlyLikePrettyChicks: 6.5.
Ik vind dat wij als WOLPC het naar behoren hebben gedaan.
Overleven, overleven, knokken, vastbijten in het spel. Dat hebben wij gedaan.
En ik denk vriend en vijand verrast door zo ver te komen. Ik heb getwijfeld over het doorgaan, maar we hebben toch doorgezet. Klagen deed ik, zeuren ook, stamhoppen ook, WOLPC heeft alles meegemaakt.
Topstammen, flopstammen, topspelers, flopspelers, topattacks, flopattacks, top verdedigende acties en flop acties. We hebben de top 20 wat mij betreft zeer verdient. Dat is een geweldige afsluiting van deze wereld. WOLPC en Loud waren het blok van FTW he Stargate?
Een 6.5 omdat ik niet te positief wil zijn over mezelf. Anderen kunnen vast en zeker beter oordelen.
Mathijs verlaat W31 met een geweldig gevoel. Ik ben trots.

En onze naam zal velen bijblijven. Dank aan de naam, Tove!! :cool:

22. Real Slim Shady: 5.9.
Niet mijn lievelingsaccountje.
Heeft aanvallend wat laten zien evenals verdedigend.
Stam vast en zekers geholpen, maar heeft niet gigantisch veel tegenstand gehad.
Meest opvallende of noemenswaardige? ... De naamwijziging?
5.9 voor de moeite mannen.

23. Agressive: 5.6.
Een krappe voldoende voor deze mannen.
De naam doen ze geen eer aan. Verdedigend en aanvallend niks laten zien, enkel en alleen geprofiteerd van de sterke MrAndMrsBundy naast zich.
Toch een voldoende omdat ze toch niks verkeerds hebben gedaan. Een 5.6 voor deze mannen. Volgende keer beter.

24. Po0face: 5.2.
Leuke spelers, hebben de stam ook geholpen waar ze konden, maar hebben niks noemenswaardigs gedaan.
Geen tegenstand gehad, aanvallend weinig kunnen doen. Teleurstellend.
Verwachtingen niet waargemaakt en hebben niet doorgezet terwijl ze misschien SLNC nog hadden kunnen kietelen met hun clusterfucks. Jammer mannen, volgende keer beter.

25. Lollers333: 4.8
Bij gebrek aan activiteit en accounts heeft dit account toch de voorpagina behaald.
Hebben verdedigend wat werk verricht, aanvallend niks.
Niks noemenswaardigs gedaan, ja, het einde v.d. wereld halen.
Een 4.8, inpakken en wegwezen. Het is mooi voor je/jullie.

Bij deze dus de becijfering van de gehele top 25.
Dit is hoe ik er naar keek, dit kan per persoon verschillen aangezien ik sommige accounts niet van dichtbij heb meegemaakt of er gewoon niet veel van weet.

Ik hoop van vele andere (ex) W31 spelers becijferingen te zien.
Alvast bedankt, en bedankt ook voor deze wereld. Het was voor mij een geweldige ervaring.

Mvg,
Mathijs | WOLPC.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16285

Guest
vrijwel alles solo gedaan raf heeft dan wel op me account gezeten maar niet veel gedaan

en heb dorpen van jou gepakt maargoed je stelt dan misschien ook niet zoveel voor ook dorpen van de buurman gepakt en van Sir Rocco, Stuurboord, welke je bij bundy opnoem kan je dan ook net zo goed bij mij opnoemen aangezien we dat samen hebben gedaan Indy74 is door mij ook op delete gegaan dus je verhaal klopt niet erg

verder is die 3e plek gewoon terecht heb een tijd 2e/3e gestaan toen ik nog in FTW zat
 

DeletedUser65921

Guest
Een 5,2 is nog veel :p
Zoals ik geen motivatie heb zo'n lijst te schrijven had ik ook geen motivatie die 400 edels die ik heb staan op te gebruiken.
Dus eigenlijk helemaal niks gedaan, klopt volledig :cool:
 

DeletedUser34283

Guest
vrijwel alles solo gedaan raf heeft dan wel op me account gezeten maar niet veel gedaan

en heb dorpen van jou gepakt maargoed je stelt dan misschien ook niet zoveel voor ook dorpen van de buurman gepakt en van Sir Rocco, Stuurboord, welke je bij bundy opnoem kan je dan ook net zo goed bij mij opnoemen aangezien we dat samen hebben gedaan Indy74 is door mij ook op delete gegaan dus je verhaal klopt niet erg

verder is die 3e plek gewoon terecht heb een tijd 2e/3e gestaan toen ik nog in FTW zat

Indy is niet door jou op delete gegaan. Jij bent weggegaan bij M M door een enorm sterk VV'ende Indy, en Indy was al tijden inactief toen je hem aanviel. Geef jezelf niet die credits voor het zijn van een wegloper ;)

Wel geinig, heb met de hele top 20 ooit in een stam gezeten, verschrikkelijk slecht van me haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vind het dom om dit op het minst actieve moment van de wereld te baseren. Je beoordeelt accounts nu op o.a. doorzettingsvermogen terwijl ze inactief zijn. Denk terug naar de tijd van FTW vs. Add., dan heb je nog een realistische beoordeling.

Daarnaast zitten er in de top 25 nu ook accounts die geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld, zoals, met alle respect, Lollers333 en The Blood Bringer.
 

DeletedUser16285

Guest
lol hij is zeker wel door mij op delete gegaan hij vond dat ik hem geen ruimte gaf om te edelen wat ook zo was dus ging ie clusterfucken bij mij waarop ik die dorpen aanviel en hij deed toen een aanval terug en daarna heb ik 1 cluster van hem platgegooid ruim 200 dorpen met boer na 1 daarna ging ie op delete
 

DeletedUser63648

Guest
Wat een beroerde lijst. Winnen boeit niet, enkel doorzetten. Wat een beroerde manier van propaganda proberen te voeren aka kontlikken. Zoals Complexje al zo netjes verwoorde. top 25 boeit dus écht geen ster meer op deze wereld. Dat je jezelf nog serieus neemt en dat je nog altijd denkt wat gepresteerd te hebben op deze wereld. Je had gewoon lang genoeg geen front met ons en daarom ben je er nog. Zelfde geld voor loud ofcourse, naast dat beroerde bb-edelen ofc.
 

DeletedUser68027

Guest
vrijwel alles solo gedaan raf heeft dan wel op me account gezeten maar niet veel gedaan

en heb dorpen van jou gepakt maargoed je stelt dan misschien ook niet zoveel voor ook dorpen van de buurman gepakt en van Sir Rocco, Stuurboord, welke je bij bundy opnoem kan je dan ook net zo goed bij mij opnoemen aangezien we dat samen hebben gedaan Indy74 is door mij ook op delete gegaan dus je verhaal klopt niet erg

verder is die 3e plek gewoon terecht heb een tijd 2e/3e gestaan toen ik nog in FTW zat

Jij hebt mij aangevallen toen wij inactief waren. We hebben geen verzet gegeven, je had vrij baan. Dat heb ik je ook gezegd. ;).

Een 5,2 is nog veel :p
Zoals ik geen motivatie heb zo'n lijst te schrijven had ik ook geen motivatie die 400 edels die ik heb staan op te gebruiken.
Dus eigenlijk helemaal niks gedaan, klopt volledig :cool:

Schrijf die lijst maar ;). Ben wel erg benieuwd.
Maarja, top 25 hebben jullie binnen, LOL ^^

Vind het dom om dit op het minst actieve moment van de wereld te baseren. Je beoordeelt accounts nu op o.a. doorzettingsvermogen terwijl ze inactief zijn. Denk terug naar de tijd van FTW vs. Add., dan heb je nog een realistische beoordeling.

Daarnaast zitten er in de top 25 nu ook accounts die geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld, zoals, met alle respect, Lollers333 en The Blood Bringer.

Ik doe dit als terugblik, vandaar dat ik 't nu doe.
En verder beoordeel ik ze niet alleen op doorzettingsvermogen. Daar laat ik me cijfer niet zoveel van afhangen.

Wat een beroerde lijst. Winnen boeit niet, enkel doorzetten. Wat een beroerde manier van propaganda proberen te voeren aka kontlikken. Zoals Complexje al zo netjes verwoorde. top 25 boeit dus écht geen ster meer op deze wereld. Dat je jezelf nog serieus neemt en dat je nog altijd denkt wat gepresteerd te hebben op deze wereld. Je had gewoon lang genoeg geen front met ons en daarom ben je er nog. Zelfde geld voor loud ofcourse, naast dat beroerde bb-edelen ofc.

Wat loop je nou weer af te kraken? Het gaat om het idee...
Ik had ook respect voor jou stukje over de Piraatjes..

Dit is hoe ik het zag, de spelers, enz, enz.
Als jij het beter weet, laat dan maar een lijstje zien meneer Cgrain.
 

DeletedUser65921

Guest
Neejoh, ben bijlange niet actief genoeg geweest om iets deftigs te kunnen zeggen over deze wereld :p
 

DeletedUser63648

Guest
E: waarom vind je het bij lollers niet bijzonder dat hij het einde van de wereld haalt en ben je zelf wél trots op die prestatie?
 

DeletedUser71625

Guest
6. ViezeAap: 6.5.
Stil team maar wel aanwezig.

Kan zien dat je geen idee heb waarover je praat speel altijd al solo.
 

DeletedUser68027

Guest
FTW'ers bazen, alle andere noobs. dat is mijn lijst.

Ik neem jou gewoon niet meer serieus.
Mijn uitspraak dat jij Louis van Gaal's ideologie nastreeft is waar dus...

Je bent echt een overschat pubertje.
 

DeletedUser

Guest
stelletje lafbekken die niet door willen gaan
dat zijn het

Balen dat je straks niet meer kunt geilen op je eerste plek he, als w31 voorbij is. Heb je dan nog wel iets om stoer mee te doen en voldoening uit te halen?
 

DeletedUser

Guest
zal dan maar het voorbeeld weer opnemen zeker.

1: CrazyBertje: 9.5
Tja de naam zegt het al, hij is simpelweg gek en het is Bertje :) Meer heb je niet nodig. alle gekheid op een stokje, Bertje is aanvallend en verdedigend ( lang leve de TW-app) altijd een uitblinker geweest op W31. apart een vrij rustig en geweldige kerel om eens me te praten. Heeft mijn aan mijn verwachtingen meer als voldaan.

2: MrandMrsBundy: 9
De Bundy's zijn en blijven de Bundy's, net zoals de echte familie Bundy zijn ze speciaal, op W31 was het hun gebrek aan def dat velen de kop heeft gekost, aanvallend dus eveneens een uitblinker, zoals men zegt de aanval is de beste verdediging hebben ze dus perfect toegepast. Verwachtingen voldaan

3: Slnc 7
Ten tijde van -ST- was het verdedigend een geweldige speler heeft het toch lang uitgehouden tegen M M, aanvallend ten tijde van FTW evenaarde ze zelfs Bertje. Na het verlaten van FTW echter op de achtergrond verdwenen en een standaard rimacc geworden vandaar ook het lagere cijfer. Verwachting jammer genoed niet voldaan kon nog makkelijk een spannende strijd aangaan met Bertje voor plek 1.

4:Rolex 8
gelijk het merk simpelweg geproduceerd met het beste. Nooit echt wat tegenstand gehad maar aanvallend een enorme kracht. verwachtingen voldaan.

5:McBurgers 7
afgezien van de laffe streek van 1 van de spelers naar Joliejo toe hebben ze in mijn opzicht niets verkeerds gedaan. oprechte spelers mocht van mij zelfs nog wat hoger belanden.

6:Viezeaap 6.5
Net zoals de rest van FTW/Swiss aanvallend een kracht verdedigend valt niet te beoordelen vanwege het gebrek aan weerstand

7: Herrezen Draak 8
Uitgezonderd van die ene arrogante speler zijn ze voor de rest geweldig om eens een praatje mee te doen, aanvallen en verdedigend horen ze bij de beste van W31. Had ze graag nog wat harder willen zien duwen maar voor de rest zijn mijn verwachtingen omtrent hen voldaan

8: Stargate 8
Peter en Edith tja het acc ten tijde van jullie coaltitie tegen -ST- verdedigend een pracht speler vandaar ook de nr 1 positie is deze rangschikking, aanvallend minder maarja wat wil je met een def acc. verwachtingen meer dan voldaan

9: NextDestination 7
In het midden van W31 een bepalende speler op het einde deed die niet meer zoveel, aanvallend sterk verdedigend heeft die niet veel laten zien heb hem zelf een keer aangevallen en kwam er makkelijk doorheen.

10: IAA 5
Naar mijn mening staat deze veel te hoog nooit echt wat laten zien kan van mij naar plaats 15

11: Complex 7
Tja een complexe situatie zal ik maar zeggen statistisch gezien een middenmotor en daar komt die dan ook terecht welverdiende plaats.

12: Poo. 8
een van de weinigen die op het einde nog actief was of op zijn minst toch nog iets deed.
Aanvallend heeft die me niet veel laten zien buiten het oprapen van dorpen gecleard door Bertje heeft die niets anders gedaan. defensief dan weer een van de toppers. Mocht net iets hoger belanden.

13: Quercus1 6
Enkel verdedigend zen mannetje gestaan als enige tegenstander van FTW in het noorden.

14: Bartjuhh 4
Naar mijn mening deze plaats niet waardig, heeft nooit wat gepresteerd en heeft ook nooit wat gedaan

15: Rudinio 4
Volgens de verhalen van FTW de beste speler in FTW echter is daar nooit wat van te merken geweest verdiende naar mijn mening slechts plaats 20

16: Loud 8.5
Integenstelling tot wat enkele beweren heeft Loud zich altijd staande gehouden, steeds zijn mannetje gestaan en continu aan teamplay gedaan. je moest maar iets vragen en Loud had wel een handje vrij.
Verdedigend niet al teveel laten zien door gebrek aan tijd en goesting uitgezonderd de stacks die opgericht werden niet veel extra's laten zien enkel de eerste dagen van FTW zijn massa op Loud laten zien wat die kan met een kleine 70 defdorpen.
Aanvallend volgens sommigen een flop enkel ging die bij elke aanval wel met dorpen lopen iets wat weinig spelers op W31 eveneens hebben gedaan. Welverdiende plaats mocht zelfs nog eentje hoger.

17: Mr Stardashian 7
defensief een van de toppers aanvallend tja een rim acc valt niet veel meer over te zeggen

18: Richie92 5
Aangezien zijn ligging had die er meer kunnen uithalen naar mijn mening een flop is de plaats niet echt waardig

19: WOLPC 9
Geweldige spelers, prachtige organisatie en communicatief een sterke speler, kan overal wel compromissen sluiten. verdedigend hebben ze het goed gespeeld aanvallen eveneens en tijde van jullie coalitie bijvoorbeeld was namelijk een van men aanvallers :) mocht toch eerder naar nr 17 of 18

20: The Blood Bringer
alt niet veel over te zeggen zit in WIPE de hielenlikkers van FTW en heeft nooit wat gepresteerd

21: The deadone 6
Viel me op door zijn ODD echter bij een aanval bleek er niet veel moeite ingestoken geweest vandaar ook het makkelijke dorpenverlies de laatste paar dagen edels op 40u laten lopen en nog niet snipen ofwel geen goesting ofwel een flop.

22: The real Slim Shady oftewel Mario Galaxy:
Na de overstap van Coen op oa Innovation is er van dit acc niet veel meer gemaakt. Nog even tegen gedeffed op Stefpepertje en aanvallend zijn ze niet echt hoogvliegers

23: Agressive. 6
Nooit echt wat gepresteerd enkel de aanval op Buurman had die een mooie samenwerking met de Bundy's

24: Pooface 5
wat moet ik hier nu over zeggen, vervolledigd de top 25 enkel niet echt overtuigd van hun potentieel kon meer uitgehaald worden

25: Lollers333 4
Tja top 25 vervolledigen zeker valt niet veel over te zeggen
 
Bovenaan