BB ondersteunen

Reactiescore
0
Beste TW eigenaars en medewerkers,
Ik had een poosje geleden een voorstel ingediend om het vol stacken van bb tegen te gaan echter werd dit afgekeurd.
Reden is gewoon dat grotere spelers bb vol, zetten om farmen en overnemen tegen te gaan om die dan later zelf te nemen . Ik vind dit niet kunnen , een kleinere speler heeft daardoor gewoon de kans niet om te groeien zeker als er dan aanvalslimieten zijn lukt dat al helemaal niet . Ik spreek uit ondervinding ,ik zit zelf al maanden op een wereld met een paar dorpen en kan geen meter vooruit , en als er BB komen dan zitten ze meteen ( echtwel) vol , zo vol dat je met 6 clears er niet door komt en als je maar 10 dorpen hebt is dat niet leuk . Het is dus bijgevolg zinloos om geld uit te geven als er toch geen voordeel uit haalt . Ik heb het gevoel dat tw veranderd is naar een pay you win game . Zolang er geen oplossing komt voor het stacken start ik niet op een nieuwe wereld . Hopelijk zijn er veel spelers die het zelfde ervaren en van de zelfde mening zijn .
MVG
louis
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Er zijn meerdere werelden bezig waar dit niet eens kan (w79 en w80). Op die werelden staat os buiten stam uit en gezien bbs niet in je stam zitten, kan je die niet ondersteunen.
 
Reactiescore
111
Je kan de casual gaan spelen?
 
Reactiescore
338
Volgens mij bedoelt hij de casual. Daar weet ik dat dit een probleem is. Een oplossing daarvoor is zoals jullie aanhalen, ondersteuning buiten de stam niet toestaan...
 
Reactiescore
473
Hij heeft het weldegelijk over een casual wereld aangezien hij spreekt over aanvalsranges.
 
Bovenaan