BB edelen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik vind dit een zeer lafhartige streek van call to anguish, zo ken ik deze spelers dan ook niet anders
 
Reactiescore
68
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat jullie in mijn wereld aan het edelen zijn, bedoel deze wereld is mijn cluster en jullie CF'en echt ALLEMAAL! :eek::rolleyes2:
 
Reactiescore
6
Ik snap dat mijn cluster niet direct overzichtelijk is met 12/13 dorpen ten opzichte van een speler met 100+ dorpen. Desalniettemin had hij ook de keuze om onder mij bb dorpen te edelen. Hier zijn er nog 30+ Bb dorpen vrij om te edelen. Daar zijn er geen spelers die een cluster hebben gemaakt. Ik ben benieuwd wat een ‘neutrale’ speler hier van vindt. Duidelijk is te zien dat je 2 kampen hebt, namelijk talent en cult.
Als men dit geen cf vindt weet ik dat de normale gang van zaken veranderd zijn en ik dit in de toekomst zeker ga gebruiken voor eigen doeleinde.

mvg,
Koen
 
Reactiescore
1.143
12/13 dorpen is gewoon geen cluster punt.
dat werkt overigens 2 kanten op want jij kunt nu ook ieder dorp pakken want je hebt nog geen cluster.

Beetje als in de start je 2e dorp pakken tussen 2 dorpen in van een andere speler en dat die ander dan zegt ja maar das mijn cluster dus cf.
clusters krijg je pas vanaf 100+ dorpen ofzo.
 
Reactiescore
344
Cluster valt onder doelgroep groep.
Groep bestaan al vanaf 2 personen en meer. Waar is het aangeduid dat clusters op tw vanaf 100+ dorpen begint.
Betekend dus iemand in end game verliest dorpen. Vanaf 99 dorpen mag je dus een cf zetten. Idem bij mbs achter de linie.

dit is gewoon het proberen recht te praten. Zeg dan we doen hier niets mee dit is het nieuwe normaal.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Cluster valt onder doelgroep groep.
Groep bestaan al vanaf 2 personen en meer. Waar is het aangeduid dat clusters op tw vanaf 100+ dorpen begint.
Betekend dus iemand in end game verliest dorpen. Vanaf 99 dorpen mag je dus een cf zetten. Idem bij mbs achter de linie.

dit is gewoon het proberen recht te praten. Zeg dan we doen hier niets mee dit is het nieuwe normaal.
met die logica zou je al niet over een speler met 2 dorpen mogen edelen want dan spring je over een cluster om hem in zen rug ook aan te vallen, dit wordt over het algemeen ook niet gewardeerd??
 
Reactiescore
1.143
Cluster valt onder doelgroep groep.
Groep bestaan al vanaf 2 personen en meer. Waar is het aangeduid dat clusters op tw vanaf 100+ dorpen begint.
Betekend dus iemand in end game verliest dorpen. Vanaf 99 dorpen mag je dus een cf zetten. Idem bij mbs achter de linie.

dit is gewoon het proberen recht te praten. Zeg dan we doen hier niets mee dit is het nieuwe normaal.

Een cluster van 100+ is stam breed en goh 100 is puur een getal maar +/- komt het daar wel op neer stammen van die grote kun je gewoon cf'en omdat je nog niet echt een cluster hebt.

Je moet het zo zien deze stam ligt zelf ook nog vermengd met andere stammen omdat hij dus nog geen grote heeft bereikt waarbij hij die andere stammen opgeruimd heeft.
Mogen wij dan deze speler niet edelen omdat wij die andere stam dan cf'en en als we die andere stam edelen dan cf'en we deze stam daarom kun je in deze fase nog niet zeggen dat ze een cluster hebben.
 
Reactiescore
280
Dit is gewoon gejank om niks. Ja, er is geen harde grens om te bepalen wat een cluster is maar al die moraalridders hier gaan mij niet vertellen dat ze nooit een dorpje hebben gepakt tussen een andere speler met een paar dorpen. Dat een cf noemen is gewoon klinkklare onzin. Om dan te gaan dreigen met "we weten nu hoe we deze wereld gaan spelen" getuigd wel van niveau en karakter... Hypocriet gebazel, meer niet.
 
Reactiescore
344
Precies dat is een staaltje egoïstisch toe kennen. Wanneer je onder een groep valt van “ pro’s “ “ gewaardeerde communitie speler “ of in een top 10 stam zit. waar leg je de grens wanneer keur je iets goed of af. Maar ik snap de reacties in ieder geval. Althans wat ik er op uit maak. Het is geoorloofd en jumpen in een ander hun cluster mag. Mits hij nog geen 100 dorpen heeft
 
Reactiescore
1.918
ben je dom of doe je zo
 
Reactiescore
344
Een cluster van 100+ is stam breed en goh 100 is puur een getal maar +/- komt het daar wel op neer stammen van die grote kun je gewoon cf'en omdat je nog niet echt een cluster hebt.

Je moet het zo zien deze stam ligt zelf ook nog vermengd met andere stammen omdat hij dus nog geen grote heeft bereikt waarbij hij die andere stammen opgeruimd heeft.
Mogen wij dan deze speler niet edelen omdat wij die andere stam dan cf'en en als we die andere stam edelen dan cf'en we deze stam daarom kun je in deze fase nog niet zeggen dat ze een cluster hebben.

kijk dit punt dat het nog te veel gemixt is om het een stam cluster te noemen of een cluster van speler zichzelf daar kan ik je geen ongelijk in geven. Als dit mee telt in de overweging gezien op de toekomst. Maakt dat ook veel helder thx.
 
Reactiescore
300
Ik snap dat mijn cluster niet direct overzichtelijk is met 12/13 dorpen ten opzichte van een speler met 100+ dorpen. Desalniettemin had hij ook de keuze om onder mij bb dorpen te edelen. Hier zijn er nog 30+ Bb dorpen vrij om te edelen. Daar zijn er geen spelers die een cluster hebben gemaakt. Ik ben benieuwd wat een ‘neutrale’ speler hier van vindt. Duidelijk is te zien dat je 2 kampen hebt, namelijk talent en cult.
Als men dit geen cf vindt weet ik dat de normale gang van zaken veranderd zijn en ik dit in de toekomst zeker ga gebruiken voor eigen doeleinde.

mvg,
Koen

Ik ben een Talent speler maar ik geef de jongens van Cult gelijk. Wij hebben direct front met Los Bomba en CTA. Als die nu doelbewust midden in ons cluster gaan edelen vind ik dat een clusterfuck omdat 1) we oorlogje spelen Talent en Cult 2) we allebei duidelijk 'ish' cluster/front en een CF enorm nadelig is voor je tegenstander. Ik vind dat dit los staat van wat ik hier allemaal voorbij zie komen. 'pro' zijn of minimaal 100 dorpen hebben. Of gaan we nu elke speler met 5 dorpen moeten omzeilen of regels en lijnen afspreken omdat we anders op het AF aan de schandpaal genageld worden...

Ik vind clusterfuck in dit voorbeeld niet het juiste woord en erg overdreven, je noemt ook BB dorpen onder je edelen, maarja dan jumpt hij over je heen en is het ook niet goed lijkt me? In jouw voorbeeld ligt een checkmate/kampioen11/fuzzyboy en Elrick en bijbehorende stammen dan toch ook in jouw 'cluster' is dat dan ook een clusterfuck? Ik vind de omgeving waarin je ligt geen duidelijk cluster en nog veel te klein om echt te spreken van een vieze CF zoals die terecht op het AF gepleurd mogen worden. Je kan ook even een PM sturen met je mening en eens kijken of er wat afspraken gemaakt kunnen worden of iets dergelijks. Maargoed, ik heb ook niet de wijsheid in pacht, blijft een spel met 300 verschillende meningen. Succes met spelen iig ;)


PS. Wij hebben ons hoofddorp niet gerecapped CTA en nu lig je vol in ons cluster, die verwachten wij natuurlijk wel terug :biggrin:
 
Reactiescore
383
Ik moet zeggen dat 6 mb/mb's van mb's cf's wel wat aan de overdreven kant is? 3x kaarsvet, 1x een gozer van THREE en nu 2 van een mb van Vampi, boost van Leone als ik het goed heb. In 3 dagen tijd ofzo?
 
Reactiescore
1.019
Vampi boost van leone? tis gewoon mijn eigen vanquiser gecreerd, en nu ist boost?
 
Bovenaan