BB edelen

Reactiescore
6
Beste,
Ik maak mij normaal gesproken helemaal niet druk om het AF. Maar de afgelopen 3 dagen zijn bb dorpen in mijn cluster geedelt door cta en moraalbrekertjes van hem. De 20/1 regel is niet eens geldig voor hem tegen mij, dus dat is zeker geen reden waarom hij bb gaat edelen. Naar mijn weten is dit gewoon niet toegestaan?! Ik hoop dat we gezamelijk tot een oplossing kunnen komen. Het aantal dorpen wat in mijn cluster al geedelt is loopt namelijk elke dag op en daarom vond ik het wel tijd om aan de bel te trekken.

Mvg,
Koen (inderdaad ajax fan)
 
Reactiescore
1.918
ik klaag arithmetic aan voor het edelen van bbtjes in het cluster van de stam BAAS
 
Reactiescore
903
ik klaag arithmetic aan voor het edelen van bbtjes in het cluster van de stam BAAS
Moet je hem even pmen dat die op AF berichtje typt
 
Reactiescore
1.918
Imagine dat elke random speler van 10 dorpen zich een cluster toeeigent waar je niet in mag edelen
 
Reactiescore
344
Imagine dat elke random speler van 10 dorpen zich een cluster toeeigent waar je niet in mag edelen
Dat is dus de punt ;) wie bepaald dat enkel spelers uit de “ top stammen “ hier recht op hebben om te janken. En dat “ random spelers “ dit maar toe moeten laten.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Dat is dus de punt ;) wie bepaald dat enkel spelers uit de “ top stammen “ hier recht op hebben om te janken. En dat “ random spelers “ dit maar toe moeten laten.

To be honest is het wel amper te voorkomen. De speler in kwestie zit inmiddels wel degelijk in onze 1:20, om maar aan te geven hoe groot het verschil in punten was en daarmee dus ook moraal. Tuurlijk had hij graag het gevecht gezien, met een moraal van 47% zou dat lachen, gieren en brullen geweest. Vooral brullen voor ons: we zouden daar ontzettend veel clears aan kwijt zijn voordat dat leegraakt. Tuurlijk zou hij uiteindelijk aan het korste eind trekken vanwege het grote dorpenverschil, maar het zou een belachelijke investering zijn qua invest en return. Met barbarendorpen is dat te overzien.

Dus je moet simpelweg gewoon keuzes maken: dezelfde keuzes die binnen elke stam op dit moment gemaakt wordt om héél logische redenen. Als je zo laat start en je hebt een cluster van 13 dorpen, tja: het is een cluster, fair. Kun je daarmee barbarendorpen afbakenen? Dat betwijfel ik, ik denk dat die kwestie zwaarder weegt in de core waar de daadwerkelijke frontaccounts van de grote stammen met elkaar boksen. Ik zou in ieder geval zelf niet gek opkijken als dit ook in Talent gebeurt. Sterker nog: het gebeurt al, maar dat snap ik gewoonweg.
 
Reactiescore
903
Dat is dus de punt ;) wie bepaald dat enkel spelers uit de “ top stammen “ hier recht op hebben om te janken. En dat “ random spelers “ dit maar toe moeten laten.
Ben benieuwd wat jullie doen met de dorpen van arithmetic dan in cluster van stam Baas?
 
Reactiescore
2.477
Mooi dat Talent hier weer lekker loopt te moraalridderen maar Kyuka ondertussen kneiter hard wordt gebbcf’ed door Pony zijn moraalbrekers :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
1.918
Dat is dus de punt ;) wie bepaald dat enkel spelers uit de “ top stammen “ hier recht op hebben om te janken. En dat “ random spelers “ dit maar toe moeten laten.
dat is niet het punt, het punt is dat je met 10 Dorpen geen cluster van 40 velden mag impalmen
 
Reactiescore
5.687
Ben benieuwd wat jullie doen met de dorpen van arithmetic dan in cluster van stam Baas?
Niks natuurlijk. Dit gebeurt iedere wereld opnieuw. Is het fair voor de kleinere spelers waar dit bij gebeurd? Nee, absoluut niet. Alleen als iedereen met 6 dorpen een cluster begint te claimen, stel je hebt 6 dorpen met 10 velden ertussen, ja leuk cluster en niemand mag erin edelen?

Overigens edelen er zoveel kleinere spelers binnen onze 20:1 midden in ons cluster, moet ik voor iedere speler die in ons cluster edelt een post gaan maken? In onze overweging was een cluster ter grote van Finis bijvoorbeeld wel rede om eruit te blijven, in tegenstelling tot kjoenieman.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat is dus de punt ;) wie bepaald dat enkel spelers uit de “ top stammen “ hier recht op hebben om te janken. En dat “ random spelers “ dit maar toe moeten laten.
wellicht wereldafspraken

ik zie ze graag verschijnen dat mijn account, anguish of call, in de fout is gegaan
 
Reactiescore
1.365
Mooi dat Talent hier weer lekker loopt te moraalridderen maar Kyuka ondertussen kneiter hard wordt gebbcf’ed door Pony zijn moraalbrekers :biggrin: :biggrin:
Wij ook door de janknoobs van los bombardos hun mb's met wel 2 dorpjes!
Ons hoor je toch ook niet janken xD.
Ben benieuwd wat jullie doen met de dorpen van arithmetic dan in cluster van stam Baas?

Tis toch gewoon rete baas dat zoiets gebeurd niet?!?!??!?!
 
Reactiescore
1.918
gebeurt is met een t, de rest van de post wordt bijgevolg nietig verklaard

dit is ook zo bij procedurefouten in het gerecht
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
344
wellicht wereldafspraken

ik zie ze graag verschijnen dat mijn account, anguish of call, in de fout is gegaan

ik weet niet beter dan dat dit gewoon inmiddels een ongeschreven regel is geworden. En er kan natuurlijk geprobeerd worden dit weg te wuiven. Geen probleem voor mij ook hoor. Maar als er zulke dingen geoorloofd gaan worden. Niet gaan janken als er bepaalde dingen gebeuren in de toekomst. En dit is niet naar jou toe, maar naar iedereen die zich aangesproken moet voelen.

voor de rest is toch niemand zo lenig als ons.
 
Reactiescore
1.365
Drop die 2 coords eens dan kunnen we ernaar kijken.
Is echt randje man xD
Boeit niet.
Ik keek volgens mij verkeerd..
Dacht dat t jullie slaafjes waren, maar is niet zo :p.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
mij zal je niet horen janken dus ik ben benieuwd
 
Bovenaan