bb-codes op externe fora

DeletedUser

Guest
Bestaat er ergens een mogelijkheid om de [player], [ally], [village] codes te laten werken op externe fora... een klein handig scriptje ofzo :p

(btw: host= invasionfree)
 

DeletedUser594

Guest
Ik weet het niet, want ik heb het nog nooit geprobeerd, dus wat ik nu ga zeggen is puur giswerk.

Ik denk dat het wel kan, maar dan zou je het niet als link moeten doen. Ik denk dat ik wle een manier wet, maar dat is zo'n gekloot dat het het niet waard is. Dit komt omdat (nog steeds een pure gok) je een village id in de link hebt, wat ej eigen id is. Dus je zou in principe op een eigen forum mensen hun id laten in voeren bij instellingen ofzo en dan een speciaal soort link maken waar hun eigen id in de link word ingevoerd.

Naast dat zie ik niet in hoe het zou kunnen gedaan worden behalve door veel gekloot waardoor het sneller is om de naam zelf in tribalwars op te zoeken...

Hmmm, ik zit net te kloten met de link en ik zie dat tribalwars zelf al heel wat gekloot oplost, dus ik zou zeggen, probeer deze url eens en kijk of je op mijn profiel terecht komt...

http://nl2.tribalwars.nl/game.php?village=128&screen=info_player&id=404
 

DeletedUser594

Guest
Je zou in principe een script kunnen maken dat de gegevens uit tribe.txt en ally.txt verwerkt, maar ik zie niet hoe het al dat gekloot waard is. :confused:
 

DeletedUser594

Guest
Maar één ding moet je wel begrijpen, zo kan je dus wel een systeem op je website maken dat gegevens van een speler toont wanneer je bijvoorbeeld [player]foobar[/player] of zoiets dergelijks invoert, maar hiermee zou je niet een directe link naar tribalwars zelf kunnen maken, je kan dan alleen de gegevens die in tribe.txt en ally.txt aanwezig zijn tonen, dat is alles.
 
Bovenaan