Battle of Designers

Beste designers,

Hierbij stel ik het event 'Battle of Designers' voor.
Gewoon zomaar! om wat sfeer tussen de designers hier
te brengen, en omdat iedereen het vroeg :oops::rolleyes:

Thema:
Het thema is logisch, we zitten in de
griezelige periode: Halloween.
Denk ruim, ontwerp breed.
Het kan gaan van pompoenen tot een spook
tot een griezelig bos en zoveel meer!

De opdracht is dus dat jullie een eenheid
van Tribal Wars in griezelige sferen (halloween) verwerken.
Tekst op het plaatje: Halloween

Afmetingen:
Ik stel voor dat je een Profiel of stamplaatje maakt
270x180 of 300x200 pixels dus :)

Waar en tot wanneer inzenden?
Je hebt tot 03/11/17 de tijd om je werkje in te zenden
onderaan in dit topic (eventueel met wat uitleg).
daarna zullen we een publieke stemming houden op
het grafisch forum!

Wat valt er te winnen?
Premium!
Deze lieve mod doneert zijn PP aan deze leuke wedstrijd!
800PP verdeeld over 5 winnaars:
#1 250
#2 200
#3 150
#4 120
#5 80

Extraatje:

Het zou misschien leuk zijn dat mensen achteraf
eventueel de plaatjes kunnen kopen of iets dergelijks?
als iemand nog een idee heeft..;)

Gaaf, Eindelijk!
Misschien als het slaagt goed idee om het als terugkerend iets te houden? Maar zonder PP uiteraard!

Geen idee waar de interesse van de huidige designers hier ligt, maar op tribalwars formaten afbeeldingen maken blokt de creativiteit. Dit was de hoofdreden dat vroeger de contesten gingen over signatures (SOTW).

Echter is dit wel behoorlijk afhankelijk van de interesse, aangezien grotere afmetingen meer werk en techniek met zich meebrengen.

Geen idee waar de interesse van de huidige designers hier ligt, maar op tribalwars formaten afbeeldingen maken blokt de creativiteit. Dit was de hoofdreden dat vroeger de contesten gingen over signatures (SOTW).

Echter is dit wel behoorlijk afhankelijk van de interesse, aangezien grotere afmetingen meer werk en techniek met zich meebrengen.
Ik snap je reactie! Maar juist de tw pf communicty leeft enorm. Dit is iets waar wij echt gericht op werken ^^. Join die gfx chat nou maar... tis van de laatste maanden dat er een hechte groep designers is binnen tw die zich echt ontwikkelen en focussen op tw art.

Meh, ga me niet focussen op tw-art, aangezien dat niet echt een interesse is van me. Af en toe een plaatje maken, meer zou ik op het plaatjes forum niet doen. Maybe dat ik hier ook iets voor inleveren, om het principe te stimuleren.

@Unidentified Black Male.
https://twgraphicforum.deviantart.com/ <- Die kun je wel even promoten binnen de chat, aangezien dit de moderne versie is van het Algemeen Resource Topic. Ik kan soms wel even checken of er mensen nog bij willen en deze accepteren. Uitleg hiervan staat tevens in bovengenoemd topic.

Als ik even kijk zie ik direct dat er niks in de fracatl en C4Ds zit? Of ligt dit aan mijn PC
Of moet ik eerst iets joinen ofz

Het is nooit het meest actieve geworden :p. Echter, is het een manier om met minder gedoe een resource galerij te hebben en beheren. Heb in mijn mod tijden heel het grafisch forum geupdate (en beiden ondertakken), maar dat is niet te doen als je ook een leven erlangs wilt behouden.

Principe van die pagina is ook simpel, doet niemand er iets aan, zul je er niks aan hebben. Steekt iedereen er een beetje tijd in, heb je er veel meer profijt van dan wat je er aan moeite instopt. Dus gebaseerd op het collectief.

@thelightfighter Ik ben ook verre van goed, zeker nadat ik een jaar lang niks meer gemaakt heb. Signatures is de stap die eerst genomen werd, zodra je meer technieken wilde leren, buiten een blur op lighten in een 300*200 canvas. Hiervoor zijn er ook alle resources, tutorials (van oud forumleden hier) en topics (apt en vraagbaak). Echter is de focus volgensmij compleet verplaatst nu..

Indd. Focus is momenteel echt niet meer zoals toen.

Momenteel is er gewoon een groep actieve hobby'isten die naast actief TW spelen ook PF's maken.. Verder zijn dit geen designers van beroep of grafisch ontwerpers wat toen wel t geval was waardoor onderling er veel professioneler werd gehandeld :)

Vroeger waren het ook geen professionals? Was een enkele die er een studie in deed of logo's (ap en devign) maakte voor geld. Iets wat buiten het geposte werk hier omging ;).

Waren toen ook vooral mensen met een interesse en passie in design, die door interesse technieken zichzelf eigen maakten. Zelfde wat er gebeurd bij de 'plaatjes maker' in principe, maar dan een stapje verder.

Laten we het nu voorlopig houden op dit concept, indien er interesse is kunnen we later eventueel eens een signature contest gaan organiseren.
Er zijn zoveel mogelijkheden dat we kunnen aangaan, dus wie er nog ideeën heeft..

Laten we eerst eens inspiratie opdoen voor deze contest :rolleyes::oops:
Heb nog eigenlijk geen idee wat ik ga ''proberen'' te maken