Barbarenzee

DeletedUser59314

Guest
ff serieus TAP koop een lolly en vier je geweldige zege en ervaringen.
 

DeletedUser

Guest
ff serieus TAP koop een lolly en vier je geweldige zege en ervaringen.

Geweldig toch als iemand zegt dat je niks hebt bereikt, je jezelf verdedigt en hem vastlult en je daarna beschuldigt wordt van arrogantie omdat je feiten opnoemt. ^^
 

DeletedUser59314

Guest
eerlijk gezegt weet ik het niet.
veel en veel te veel lees werk man en is toch bullshit.

heb er geen zak aan
 

DeletedUser59314

Guest
ik heb het gevolgt jah.
maar alsnog veeeeeel te veeeeel lees werk.
maar alsnog denk ik er hetzelfde over ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb het gevolgt jah.
maar alsnog veeeeeel te veeeeel lees werk.
maar alsnog denk ik er hetzelfde over ;)

Tjah, voor mij hoefde die hele discussie niet, jouw stamgenootje begon ermee. Mag een mens zich tegenwoordig al niet meer verdedigen? :eek:
 

DeletedUser59314

Guest
verdedigen mag altijd maar je ken het beter ingame bewijzen.
lijkt mij dan hoor.
 

DeletedUser

Guest
ik mag dan misschien noob zijn maar jij hebt echt niks berijkt op TW hoor:rolleyes:

en JeWeetToch2 wie ben jij nu weer? alweer een kontelikker van een andere wereld die mij totaal niet kent die even mee gaat lopen doen met 2 spelers die al lang van deze wereld af zijn?



Berijkt heeft hij niet nee.
Bereikt daarentegen wel.
Het is zo grappig om jou poging tot 'groot' doen te lezen, vooral je uitleg over je accountjes:p
Als je ooit 40 mil aan punten tegelijkertijd in handen had; zal het al veel wezen.
Nuja, je zult nog vele jaren op w13 mogen spelen om te evenaren wat wij hebben verwezenlijkt @ W13:p
 

DeletedUser

Guest
Berijkt heeft hij niet nee.
Bereikt daarentegen wel.
Het is zo grappig om jou poging tot 'groot' doen te lezen, vooral je uitleg over je accountjes:p
Als je ooit 40 mil aan punten tegelijkertijd in handen had; zal het al veel wezen.
Nuja, je zult nog vele jaren op w13 mogen spelen om te evenaren wat wij hebben verwezenlijkt @ W13:p

niet overdrijven heh :p
 

DeletedUser58575

Guest
I'm not even gonna try. Ben allang blij dat hier wat gepost word. xD
 
Bovenaan