Barbarenzee

DeletedUser

Guest
fuck you

Ge liet ons gewoon id steek.


Talk to the hand noob, cuzz the ass ain't listening.

Kerel, waar the f hebt gij het allemaal over? :) And yes, you clearly listen with your ass. Everything that goes in goes right out again.
 

DeletedUser3866

Guest
nou als hij er niet is is het minstens even gezellig.
zoveel reacties zijn en toch niet.
 

DeletedUser

Guest
Uhuh, wel cool dat je dan nog hier komt praten, terwijl je 'volledig gestopt' bent.

Uiteraard man. Het was dan ook al een maand of 2 geleden dat ik nog op het AF had gekeken en vandaag is het ook alweer een maand oid geleden sinds ik op het AF heb gekeken. Maar je hebt uiteraard gelijk, ik heb geen leven en ben nog altijd ten volle verslaafd aan TW. Coole knul. *kuch*
 

DeletedUser3866

Guest
Uiteraard man. Het was dan ook al een maand of 2 geleden dat ik nog op het AF had gekeken en vandaag is het ook alweer een maand oid geleden sinds ik op het AF heb gekeken. Maar je hebt uiteraard gelijk, ik heb geen leven en ben nog altijd ten volle verslaafd aan TW. Coole knul. *kuch*

fijn dat je het inziet. kan niet wachten tot je een jaar lang tw niet meer checkt. your not welkom anymore
 

DeletedUser

Guest
fijn dat je het inziet. kan niet wachten tot je een jaar lang tw niet meer checkt. your not welkom anymore

Waarom ligt die mat met opschrift "wees welkom" dan nog voor de deur? Had je die beter ff weg gehaald lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent ook wel vreselijk cool heah:rolleyes:
Kleuters zoals jij daar walg ik van;)

Hij kan het niet helpen. Hij mocht deze ochtend niet in het ballenbad van de opvoedster dus is hij een beetje geïrriteerd. Laat hem maar even afkoelen in een time-out, dan zal hij wel weer kalm zijn. Als hij heel braaf is krijgt hij mss zelfs een snoepje van de juffrouw.
 

DeletedUser

Guest
fijn dat je het inziet. kan niet wachten tot je een jaar lang tw niet meer checkt. your not welkom anymore

'your'?
Man, je blijft nog steeds even dom he:p
En dan zou een mens al eens gaan denken dat je opgroeit/volwassen wordt.
shake.gif
Niet in jou geval nee...
shake.gif
 

DeletedUser

Guest
Aanschouw hoe Siser's haat-campagne weer afloopt met een sisser. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik denk hou me rustig en zeik sisser een keer niet af ... doen jullie het wel haha ... maar ja van mij is tie het al gewend natuurlijk :p
 
Bovenaan