Barbarenzee

DeletedUser

Guest
DE BARBARENZEE

Nou omdat er toch geen reporters zijn op Wereld 13 ... schrijven we lekker op het AF .....

Waar zullen we het eens over hebben ? zoals de titel doet vermoeden "de barbarenzee"

Omdat nu iedereen weer een beetje in de bewoonde wereld komt, is het mischien eens leuk om er op terug te kijken ... Hoe heeft iedereen die grote saaie zee overleeft ?


Nou om te beginnen: Account Darchy was 1 van de eerste die te maken had met het grote hoeveelheid Grijs ...

Op TW stats staan de volgende belangrijke pionnen in darchy's omgeving.

Code:
[B]Account[/B]	[I]voor het laatst gezien op:[/I]
[B]Dark Lemon[/B]	[I]2011-03-06 05:11[/I]
[B]glenndegryse[/B]	[I]2011-06-02 05:10[/I]
[B]BadBunny[/B] 	[I]2011-06-22 02:12[/I]
[B]Gui878[/B]	        [I]2011-04-27 04:11[/I]

Deze accounts waren gevaarlijk voor ons account, totdat er plots geruchten gingen dat 1 van de belangrijkste aanvallers op Darchy op grijs ging. Er volgde een domino-effect, bijna de hele stam BB ging op grijs. Wij stonden verstomd te kijken aan de zijlijn wat er allemaal gebeurde. Overal op de wereld gingen er accounts verloren
en omdat het account een ban had gekregen van 300 dorpen ... werd het een strijd van jewelste .... Al deze barbaren dorpen hoe moesten we beginnen ?

We wisten het niet? als eerst deden we ons cluster dichten met de ban dorpen ..
Dit bleek een goede beslissing, dit omdat we het account konden herinrichten. We zagen uiteindelijk niet de nadelen van de grijze zee, maar juist de voordelen we konden een mooi cluster maken en tegelijk ons account mooi op orde maken

maar in de zomermaanden zagen we dreiging komen !!!!

boesie666, deviltje370 ,lupa capitolina begonnen mee te snoepen van die mooie grijze dorpjes .. zoveel zelfs dat we ouderwetse stack technieken moesten gebruiken (het leek wel begin van de wereld)
en we gebruikte tripwires zodat we wisten of de dorpen in en nabij ons cluster werden aangevallen ..

Zo ja, dan stuurde we zo snel mogelijk edels om het dorp voor hun neus weg te kapen ...

Dit werd op den duur dus ook door onze tegenstanders gebruikt leek het wel, hadden we het dorp gecleared paar uur later was het weg


Dit werd een spannend kat en muis spel waarbij er over en weer werd aangevallen .. uiteindelijk besloten we grof geweld te gebruiken en vanaf 18 november zijn we dus zwaar bewapend op pad gegaan... En de eerst van de drie heeft nu op gegeven lupa wordt nu geinternd door dracona (deze laatste komt nu hierdoor in ons edelveld en zal dus binnenkort ook gerekend worden onder ons target)

een eerst kleine overwinning voor team darchy en team k0rell

verder hebben we natuurlijk grof gestreden tegen boesie666 en deviltje370 ....

waarvan deze statistieken een mooi gegeven zijn
biggrin.gif


Zijde 1:
Spelers: Darchy
Zijde 2:
Spelers: Deviltje370, boesie666

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 107
Kant 2: 7
Verschil: 100

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,003,781
Kant 2: 66,532
Verschil: 937,249

chart


Code:
statistieken per 1-11-2011 t/m 28-02-2012
naam	     stam	veroverde dorpen	verloren dorpen   	                 ODA	         ODD
Darchy 	     ~RF~!	    87	                            0	                 164.811.770	        8.594.172
Boesie666    =NF=	    4	                          203	                   5.054.703	      336.223.908
Deviltje370  =NF=           0	                           36	                     204.486	      103.859.591



voor diegene die nog door een zee moeten ... maak van de nood een deugd en zorg dat je account op orde is VOORDAT er teken van leven komt ....
hoop hier mooie verhalen tegen te komen van iedereen .. zowel van de top 3 als de top 20 stammen hoe iedereen zich door de grijze dip heeft geworsteld ..





groetjes K. en J. van team Darchy
 

DeletedUser3866

Guest
ik had geen barbaare zee bij me in de buurt :(
maar leuk om te lezen;)
 

DeletedUser

Guest
Zo te zien heeft w13 wel degelijk reporters, enkel niet voor het TW-blad;)
 

DeletedUser

Guest
Je verhaaltje begon veelbelovend:p
Ma tis ma een fluteinde ze:p
 

DeletedUser

Guest
ken jij rumicup niet :eek:

is van w14 volgens mij :D


en hoezo dwazen :D :D :D

Dan heeft ie een andere avatar, want die herkende ik niet, maar nu je de naam rumicup zegt gaat er wel een lampje branden:D

Hoezo dwazen?? Je spiegel aan de wand spreekt boekdelen:D

Je verhaaltje begon veelbelovend:p
Ma tis ma een fluteinde ze:p

Klinkt wel een beetje als jou zelf:D

Je begon veelbelovend, maar had een fluteinde :D:D
 

DeletedUser

Guest
Dan heeft ie een andere avatar, want die herkende ik niet, maar nu je de naam rumicup zegt gaat er wel een lampje branden:D

Hoezo dwazen?? Je spiegel aan de wand spreekt boekdelen:D



Klinkt wel een beetje als jou zelf:D

Je begon veelbelovend, maar had een fluteinde :D:D
Wat zeg je?:p
Ik versta die mbtaal niet zo:p
 

DeletedUser

Guest
@ mistermagma ... tsss schrijf jij anders hoe we moeten internen ??? hebben we weer leuk stukje hier :p

@ careless ... blijven ollanders heh ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat zeg je?:p
Ik versta die mbtaal niet zo:p

He, wat?? Ik versta geen Belgs..
Vandaar dat ik nooit voor jou clear en edel. Snap er niks van:D

@ mistermagma ... tsss schrijf jij anders hoe we moeten internen ??? hebben we weer leuk stukje hier :p

@ careless ... blijven ollanders heh ;)

Stuur 2 clears naar een BB dorp gevolgd door een trein en herhaal dat 1000x

Kris, leuk dat je het ook over jezelf hebt:D
 

DeletedUser

Guest
Idd mijn avatar verandert, maar ik dacht dat ik indruk maakte met mijn naam ipv mijn avatar:p

Desalnietemin leuk te zien dat er mensen zijn die mij herinneren, na mijn lange afwezigheid van w13. Ben destijds vertrokken vanwege de forum inaciviteit, begon te vervelen al dat gebitch:D Helaas is dat schijnbaar weer terug gekomen samen met me, ik gaf 1 reactie en meteen gaat men weet OT

En ik ben een Hollander in hart en nieren, en ik nodig je van harte uit op het w14 forum....dan gaat de grap niet op, aangezien de grootste alcoholisten Belgen zijn;)

De rest is idd wel een teken van een hollander;)




owja Mister Magma: Ik wil niet mieren....ehhmm dingesen, maar t is niet Belgs, maar Belgisch....en uhhhh...je kan het ook dialect Hollands noemen;)
 

DeletedUser

Guest
Idd mijn avatar verandert, maar ik dacht dat ik indruk maakte met mijn naam ipv mijn avatar:p

Desalnietemin leuk te zien dat er mensen zijn die mij herinneren, na mijn lange afwezigheid van w13. Ben destijds vertrokken vanwege de forum inaciviteit, begon te vervelen al dat gebitch:D Helaas is dat schijnbaar weer terug gekomen samen met me, ik gaf 1 reactie en meteen gaat men weet OT

En ik ben een Hollander in hart en nieren, en ik nodig je van harte uit op het w14 forum....dan gaat de grap niet op, aangezien de grootste alcoholisten Belgen zijn;)

De rest is idd wel een teken van een hollander;)




owja Mister Magma: Ik wil niet mieren....ehhmm dingesen, maar t is niet Belgs, maar Belgisch....en uhhhh...je kan het ook dialect Hollands noemen;)


Je handtekening is fout rumi:p
Echte mannen hebben geen sixpack....die hebben ze allang op

Iedere man heeft een sixpack.
Alleen showt de ene ermee, en beschermt de ander hem met een laagje vet:p
 

DeletedUser

Guest
Je handtekening is fout rumi:p


Iedere man heeft een sixpack.
Alleen showt de ene ermee, en beschermt de ander hem met een laagje vet:p

Ja, t was die of degene met: Echte mannen hebben geen sixpack.....die hebben een beertender;)

Maar ook ik weer Off Topic..... vertel me meer over barbarenzeeën en w13 dingetjes:D
 

DeletedUser

Guest
Ja, t was die of degene met: Echte mannen hebben geen sixpack.....die hebben een beertender;)

Maar ook ik weer Off Topic..... vertel me meer over barbarenzeeën en w13 dingetjes:D

ja jammer dat niemand anders lekker verhaaltje vertelt :D
 
Bovenaan