Barbarendorpen boerderij

DeletedUser76087

Guest
Hallo,

Het uitbouwen van barbarendorpen gaat zo goed als random. Zij hebben geen grondstoffen nodig voor upgraids.
Ik weet alleen niet of barbarendorpen bij het uitbouwen van hun gebouwen voldoende boerderijbevolking nodig hebben?
Dus wanneer boerderij naar lvl 1 gekata'ed is of het dorp dan alleen boerderij kan upgraden of negeren barbarendorpen ook de benodigde bevolking voor upgrades.

Met vriendelijke groeten,
Tom
 

DeletedUser76087

Guest
Het lijkt erop dat barbarendorpen zelfs uitbouwen zonder rekening te houden met de benodigde boerderij bevolking.
Ik ga komende dagen kijken of dit niet toeval was of dat het ook komende dagen blijft uitbouwen zonder dat boerderij eerst voldoende word uitgebouwd.
Zie de twee screenshots hieronder.

Met vriendelijke groeten,
Tom
 

Bijlagen

  • Boer test.png
    Boer test.png
    69,3 KB · Weergaven: 28
Reactiescore
111
Hoe lang duurt hout uitbouwen op HQ 1. Lijkt me niet zolang maar dat kan nog een reden zijn
 

DeletedUser76087

Guest
Hoe lang duurt hout uitbouwen op HQ 1. Lijkt me niet zolang maar dat kan nog een reden zijn

Ik betwijfel of barbarendorpen rekening houden met de tijdsduur van het uitbouwen van gebouwen. Ze zetten iig niet upgrades aan in het hoofgebouw.
 
Reactiescore
4
Hallo,

Mijn account was blijkbaar verwijderd vanwege een opruiming van het forum maar ben er weer.

Tot heden heb ik nog niet echt duidelijk bewijs kunnen krijgen waaruit is gebleken dat een barbarendorp de beschikbare bevolking negeert.
Boerderij werd telkens eerst opgebouwd. Helaas is mijn testdorp niet zodanig groot dat boerderij eerst naar lvl 10 geleveld moet worden maar bij lvl 2 is er al bevolking beschikbaar voor het dorp. Hierdoor is het lastig te zien of het dorp al andere gebouwen uitbouwt.

Toch krijg ik een sterk vermoeden dat barbarendorpen dus wel een boerderij nodig hebben met voldoende bevolking plaatsen om zich verder uit te kunnen bouwen.

Met vriendelijke groeten,
Tom
 
Reactiescore
534
Ik heb in al die jaren speeds spelen nog nooit een barb geedeld waar de boerderij te klein was ten opzichte van de bevolking. Enige wanneer dit voor kan komen is als deze gekata'd is door iemand.
 
Reactiescore
4
Klopt, de aanleiding van deze vraag heeft ook te maken met het shapen(kata'en) van de barbarendorpen. De wereld waar dit voor mij van belang is heeft een maximale punten limiet van barbarendorpen van 1500. Om de barbarendorpen zo ideaal mogelijk voor het farmen uitgebouwd te krijgen is het nodig om alles wat kan af te breken. Wanneer ik de boerderij ook wil slopen dan is het wel van belang dat het barbarendorp nog wel de mijnen kan uitbouwen ondanks dat het te weinig vrije boerderijplekken heeft.

Met vriendelijke groeten,
Tom
 
Reactiescore
534
Klopt, de aanleiding van deze vraag heeft ook te maken met het shapen(kata'en) van de barbarendorpen. De wereld waar dit voor mij van belang is heeft een maximale punten limiet van barbarendorpen van 1500. Om de barbarendorpen zo ideaal mogelijk voor het farmen uitgebouwd te krijgen is het nodig om alles wat kan af te breken. Wanneer ik de boerderij ook wil slopen dan is het wel van belang dat het barbarendorp nog wel de mijnen kan uitbouwen ondanks dat het te weinig vrije boerderijplekken heeft.

Met vriendelijke groeten,
Tom

Ah, op die fiets. Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik weet bijna zeker dat hij de boer dan alsnog weer eerst gaat opbouwen voor hij iets anders gaat opbouwen.
 
Bovenaan