barbarendorp

DeletedUser50945

Guest
Hoe maak je van een normaal dorp een Barbarendorp en op welke manier is dat het snelt op te doen??:rolleyes:
 

Deleted User - 9131

Guest
Je kunt niet zelf barbarendorpen maken, tenzij je stopt of de regels overtreed. Barbarendorpen kan je op de kaart herkennen door hun naam: "Barbarendorp" of door hun grijze kleur. Het moraal dat je tegen barbarendorpen hebt is altijd 100%. Barbarendorpen kunnen overgenomen worden net zoals dorpen van bestaande spelers.

Er zijn 2 soorten barbarendorpen. Wanneer een speler stopt of opnieuw begint zullen zijn dorpen verlaten gaan en in dezelfde staat blijven(1). Wanneer een geschorste spelers dorpen verliest worden deze dorpen ook barbarendorpen(2). Maar deze dorpen bevatten evenveel speer en zwaard als punten van het dorp.

1: Barbarendorp
2: Verlaten dorp
 

DeletedUser50945

Guest
ja maar kan je als je iemand aanvald met katapulten ,kan je hem dan ook zo kapot maken dat het een barbarendorp word?? en welk gebouw moet je dan aanvallen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je eigen dorpjes barbaar laten worden is overigens ook een mogelijkheid, het zij door een ban hetzij door een account te wissen ;)
 

DeletedUser50810

Guest
Er zijn 2 soorten barbarendorpen. Wanneer een speler stopt of opnieuw begint zullen zijn dorpen verlaten gaan en in dezelfde staat blijven(1). Wanneer een geschorste spelers dorpen verliest worden deze dorpen ook barbarendorpen(2). Maar deze dorpen bevatten evenveel speer en zwaard als punten van het dorp.

1: Barbarendorp
2: Verlaten dorp
Na hoeveel dagen van inactiviteit wordt een dorp een barbarendorp (op W20)? Oftewel: na hoeveel dagen "stopt" een speler door inactiviteit en wordt zijn of haar dorp een barbarendorp?
 

Deleted User - 9131

Guest
Na hoeveel dagen van inactiviteit wordt een dorp een barbarendorp (op W20)? Oftewel: na hoeveel dagen "stopt" een speler door inactiviteit en wordt zijn of haar dorp een barbarendorp?

14 dagen indien de speler niet inlogt. Hij kan zijn account ook verwijderen, dan duurt het 5 dagen. Mocht er een premium account lopen op het account zal deze 14 dagen na afloop van het premium account worden verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat dit een oud topic is, maar mijn vraag sluit wel aan op dit onderwerp.
Een nieuwe thread openen leek me daarom wat overdreven.

Ik blijf namelijk steken op die 14 dagen.
Houdt dat in dat een dorp na (14 x 24 uur) 336 uur barbaren wordt, of is dat om 24:00 's nachts, of is dat een moderator die op een knop klikt?
 
Reactiescore
746
Ik weet dat dit een oud topic is, maar mijn vraag sluit wel aan op dit onderwerp.
Een nieuwe thread openen leek me daarom wat overdreven.

Ik blijf namelijk steken op die 14 dagen.
Houdt dat in dat een dorp na (14 x 24 uur) 336 uur barbaren wordt, of is dat om 24:00 's nachts, of is dat een moderator die op een knop klikt?

Een dorp wordt barbaar op ongeveer 14 dagen. Het is niet op exact een bepaald uur, maar in de loop van de dag.

Ik hoop dat ik je vraag voldoende beantwoord.
 
Bovenaan