barbarendorp vervuiling

DeletedUser49543

Guest
we moeten barbarendorpen tegengaan omdat er te veel barbarendorpen aan de oostelijke kant van c58:eek:
we kunnen dit bestrijden door met edelmannen:edelman::edelman: die aan te vallen.
of met andere troepen natuurlijk.


wie heeft interesse om dit probleem (samen) op te lossen?:confused::confused: doe dit a.u.b.:D
katapult20!
 

DeletedUser

Guest

+1 xd ik wil zo'n knop zoals bij facebook : Vind ik leuk xd

Wees gerust, komt allemaal in orde, maar je moet niet overleggen he, je moet het alleen doen, dan zijn al die dorpen voor jou :D
 

DeletedUser33669

Guest
ik snap niet waarom daar zoveel 1k barb dorpjes zijn, en hier maar 116 punten dorpjes xD

tis niet eerlijk. xD
 

DeletedUser

Guest
ja echt, je moet ze bestrijden :mad::cool: straks nemen ze de wereld nog over :O:O
 

DeletedUser18135

Guest
Waarom liggen al die kleine prut barbs er eigenlijk ?:O
 

DeletedUser

Guest
miss zoude ze moeten invoere dat barb dorpe groeien tot 2k fzo, want zolang ze zo klein zijn, zijn er maar weinig spelers die er moeite + tijd willen insteken om ze te edelen en zo hun cluster te dichten
 

DeletedUser40381

Guest
miss zoude ze moeten invoere dat barb dorpe groeien tot 2k fzo, want zolang ze zo klein zijn, zijn er maar weinig spelers die er moeite + tijd willen insteken om ze te edelen en zo hun cluster te dichten

laat ze dan groeien tot 9k, anders hoef ik ze nog niet.
Maarja, dat is niet goed voor het spelletje, want dan houd je enkel van die BBsl*tjes over.
 

DeletedUser19778

Guest
laat ze dan groeien tot 9k, anders hoef ik ze nog niet.
Maarja, dat is niet goed voor het spelletje, want dan houd je enkel van die BBsl*tjes over.

hoi

Sluit dit topic Mods
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben dat ook van plan aleen zijn die ...:mad::mad: barbarendorpen met heel weinig punten


ps.een:edelman: kost heel duur
 

DeletedUser40381

Guest
En weer een aantal miljoen barbaren erbij... Jesmic-je van AoA heeft de stekker eruit getrokken....
 

DeletedUser

Guest
helaas gaat al dat internen wel ten koste van spektakel en actieve oorlogvoering hier
 
Bovenaan