Barbaren

DeletedUser

Guest
Beste W20'ers,

Ik ben vandaag achter iets vreselijks gekomen.
Ik had een leuke mol bij de barbaren en had f een gesprek met hem op MSN kijk wat er kwam:

J zegt:
Eey

Barbarenmol zegt:
Eey

J zegt:
Allesgoed?

Barbarenmol zegt:
Ja met jou?

J zegt:
Ook!

Barbarenmol zegt:
Mooi

J zegt:
En hoe gaat het in de barbarenstam?

Barbarenmol zegt:
Ja het is hier een gezellige boel zijn echt een stelletje wousjes:p
Maar fijn dat ik f met je praat want ik ben zojuist achter iets ergs gekomen de barbaren zullen een massasplannen. Jij hebt zojuist vandaag een massa op hun geopend en ze zullen terug aanvallen. Iedereen met téveel troepen. Iedereen boven dorpen met 3k punten. De halve wereld dus.
En ik zal maar uitkijken ze zijn blijkbaar erg goed ik heb ze zien timen met 1ms per aanval. Ze kunnen snipen treintjes met 1ms ertussen. Het is on-ge-loo-fe-lijk! Ze zijn té goed. Ze hebbe al wat dorpjes geëdelt en dan zónder troepen alleen een edelman. Op nieuwsjaaravond om 00.00 als niemand op TW zit gaan hun de aanvallen openen. Dus taggen kun je niet. Je bent vast én zeker te laat.

J zegt:
Oownee hoe durfen hun die barbaren zijn vals één jaar lang doen ze helemaal niks en dan nu? Gaan ze een mega massaaanvallen? Weetje niet met hoeveel zij zijn? Ik weet niet hoe we dit kunnen winnen. Ik denk dat de barbaren W20 zullen winnen.

Barbarenmol zegt:
Tja, ik weet ook niet wat ik moet doen ik heb wel 1ms timen geleerd. Het KAN dus. Onderschat ze niet! Ze zullen van ALLE kanten aanvalllen en pikken helemaal niks meer. Elk dorp dat je edelt pakken ze terug.

J zegt:
Dan zal ik me moeten voorbereiden en dit op het AF zetten. Als de barbaren winnen is dit een schande voor W20 dat mag niet.

Barbarenmol zegt:
Ja isgoed dannog iets. Ze zullen alle computershacken deze dagen als er ooit TW is op gespeeld. Zodat jullie niks terug kunnen doen. Je moet dus een nieuwe kopen en pas op nieuwjaarsdag op TW komen.

J zegt:
Bedankt voor de tip!

10 minuten later deed mn internet het niet meer.

jongens, wem oeten ons voorbereiden WIJ tegen HUN!
Staak alle oorloggen ALLES! We moeten samenwerken en van hun winnen alles volstackken maak alleenmaar deff en we moeten ons voorbereiden!
Maarja ik koop f een nieuwe Imac want deze zal het straks niet meer doen.

Hopelijk werken we samen.

Mvg,
J
 

DeletedUser26667

Guest
3de keer dat je deze opmerking maakt.
Faal tot de 3de dus³
 

DeletedUser

Guest
Vrije tijd.
Die heb jij.

Als je vanaf 10uur thuis bent en niet afspreekt heb je nou niks meer te doen hee wacht ik ga maar weer eens 500farms versturen @w24 doegdoeg
idd.
Hallo straks is het wel waar:eek:
 

DeletedUser61248

Guest
Als je vanaf 10uur thuis bent en niet afspreekt heb je nou niks meer te doen hee wacht ik ga maar weer eens 500farms versturen @w24 doegdoeg
idd.
Hallo straks is het wel waar:eek:

Waarom ben jij van 10 uur al thuis?
Geen job of geen school?
 

DeletedUser

Guest
OMG
Het was sarcastisch dat ik no-life ben:p
Ja maar ik had niks meer te doen:(
En van 10 tot 15.00 was ik weg kwam ik thuis farmen op W24 en kleine dingetjes doen met de noobjes
En dan W20 dingen was ik klaar net dus toen dit maar:p
 
Bovenaan